Linda Schumpeter

Jsem vášnivou cestovatelkou a to mě vystihuje především. Vystudovala jsem dvě vysoké školy - obchodní právo na Vysoké škole aplikovaného práva a současně Podnikání a management v průmyslu na Masarykově ústavu vyšších studií. K mým koníčkům patří prohlubování znalosti cizích jazyků, sport (beach volejbal, lyže, tenis a plavání), psaní (autorka Průvodce po ostrově Lesbos) a psychologie člověka.

Linda Schumpeter

Město Güímar na Tenerife – kromě pyramid jsme objevovali také místní hřbitov – XVII. část

Město Güímar je známe především svými stupňovitými pyramidami, které svůj věhlas získaly díky norskému antropologovi Heyerdahlovi, a které navštíví mnoho turistů. Nás však ještě víc uchvátil klidný hřbitov na začátku města.

27.4.2016 v 22:52 | Karma: 13,06 | Přečteno: 309x | Diskuse| Cestování

Kde si na Tenerife dobře zamlsat aneb dobrůtky z cukrárny El Rayo – XVI. část

„Dulcería“ či „Pastelería“ byly podniky, po nichž jsme od začátku našeho pobytu na Tenerife pátrali. Obojí je španělské synonymum pro českou cukrárnu a my jsme byli s Dulceríií El Rayo nadmíru spokojeni.

27.4.2016 v 0:02 | Karma: 13,51 | Přečteno: 380x | Diskuse| Cestování

Linda Schumpeter

Ztracená kráska na Tenerife – malá plážička ve tvaru srdce San Juan de la Rambla–XV. část

Když jsme projížděli severozápadní část ostrova, upoutala nás směrovka odkazující na pláž San Juan de la Rambla. Sjeli jsme z dálnice a projížděli malebnou vesničkou tak dlouho až jsme dojeli na její samotný okraj.

26.4.2016 v 20:54 | Karma: 14,26 | Přečteno: 483x | Diskuse| Cestování

Linda Schumpeter

Na Tenerife v Tegueste se bujaře slaví – vrcholí pouť La Romería de San Marcos – XIV. část

Španělé se zkrátka umí bavit – lidé v ulicích v kostýmech tancují, popíjejí, hrají na kytaru. Kolem projíždějí alegorické vozy. Vše se koná na počest výročí Svatého Marka. Festival má patnácté výročí a atmosféra je jedinečná.

24.4.2016 v 19:43 | Karma: 9,55 | Přečteno: 166x | Diskuse| Cestování

Linda Schumpeter

San Miguel de Tajao na Tenerife – skrytá rybářská vesnička s rybími tavernami - XIII. část

Když jsme cestovali na sever po východním pobřeží, hlad nás přinutil odbočit do San Miguel de Tajao. Tato malebná rybářská vesnička je skrytá hlavním trasám turistů, její taverny s čerstvými plody moře jsou však vyhlášené.

23.4.2016 v 14:05 | Karma: 13,19 | Přečteno: 322x | Diskuse| Cestování

Linda Schumpeter

Míříme k výšinám sopky Pico del Teide na Tenerife–vrchol však tentokrát nezdoláme–XII.část

Od přátel, kteří již ostrov Tenerife navštívili před námi, jsme se doslechli moudra typu, kdo nevystoupil na vrchol sopky Pico del Teide, jako by nebyl. My jsme ovšem na svůj první pokus neuspěli.

23.4.2016 v 0:11 | Karma: 14,65 | Přečteno: 628x | Diskuse| Cestování

Linda Schumpeter

Další cesta za vínem na Tenerife aneb do Sauzal a jeho věhlasného Casa del Vino - XI. část

Tentokrát jsme byli velmi úspěšní–návštěva muzea vína a prodejny s možností degustace v Casa del Vino v Sauzal stála za to. Nějaký čas jsme ještě strávili v místní kavárně, kde byl hrací koutek pro děti a unikátní výhled na oceán.

21.4.2016 v 21:34 | Karma: 12,67 | Přečteno: 213x | Diskuse| Cestování

Linda Schumpeter

Jak před námi padala do silnice skála cestou do Mesa del Mar na Tenerife – X. část

Ostrov Tenerife je skutečně dech beroucí – ukazuje svou něžnou tvář, avšak síla živlů je nezdolná. Když jsme jeli do zapomenutého letoviska Mesa del Mar, úplně jsme zkoprněli pohledem na velké kusy kamenů padajících ze skály.

21.4.2016 v 0:25 | Karma: 13,67 | Přečteno: 224x | Diskuse| Cestování

Město La Orotova na ostrově Tenerife a jeho pověstné balkóny – IX. část

Domy s typickými dřevěnými balkóny z tmavého dřeva nalezneme téměř v každém městě na ostrově Tenerife, avšak do La Orotovy nás přivedl leták, který jsme dostali ve městě Garachicu – ten totiž sliboval volná parkovací místa.

19.4.2016 v 23:06 | Karma: 13,55 | Přečteno: 268x | Diskuse| Cestování

Linda Schumpeter

Jak se Candelaria na Tenerife stala naším poutním místem a to nejsme věřící– VIII. část

Městečko Candelaria je věhlasné místo všech poutníků na ostrově Tenerife. Pro věřící je toto město důležité kvůli údajnému zjevení Panny Marie, ale nás lákalo k opakovaným návštěvám také a to ze zcela odlišného důvodu.

18.4.2016 v 23:33 | Karma: 15,07 | Přečteno: 216x | Diskuse| Cestování

Linda Schumpeter

La Laguna a Santa Cruz de Tenerife – bývalé a současné hlavní město Tenerife – VII. část

La Laguna i Santa Cruz de Tenerife mají svou bohatou minulost a spojuje je především to, že obě města si vyzkoušela, jaké to je být hlavním městem ostrova. Řevnivost však mezi nimi není patrná.

18.4.2016 v 0:14 | Karma: 15,87 | Přečteno: 539x | Diskuse| Cestování

Pohřbené město Garachico na Tenerife vzbudilo naši zvědavost – VI. část

O městečku Garachico jsem toho měla načteného hodně. Toto pobřežní město potkal těžký osud a mě zajímalo, jak se s ním dokázalo vypořádat. Při té příležitosti jsme se rozhodli vydat i do nedalekého pohoří Teno.

16.4.2016 v 17:26 | Karma: 15,37 | Přečteno: 385x | Diskuse| Cestování

Pláže na ostrově Tenerife – kontrast severu a jihu – V. část

Jelikož jsme se na ostrov vydávali s naší malou holčičkou, je jasné, že jsou pro nás pláže velmi důležitou součástí poznávání ostrova. Playa de las Teresitas na severu versus Playa de las Américas na jihu. K tomu pláž El Socorro.

15.4.2016 v 12:36 | Karma: 17,63 | Přečteno: 2086x | Diskuse| Cestování

Linda Schumpeter

Putování za dobrým vínem na Tenerife -Taganana až Roque de las Bodegas – IV. část

Máme v plánu zakoupit si na večer nějaké místní víno přímo od obyvatel Tenerife, a tak se vydáváme objevovat dále ostrov směrem do pohoří Anaga. Všichni nasedáme do auta a vydáváme se do vesničky Taganana.

14.4.2016 v 23:46 | Karma: 14,03 | Přečteno: 273x | Diskuse| Cestování

Linda Schumpeter

Severní část Tenerife – Punta de la Barranquera až maják Punta del Hidalgo – III. část

Pokračujeme v objevování ostrova Tenerife a tentokrát jsme si řekli, že by bylo dobré poznat lépe přímořské okolí El Soccora, které je nám na měsíc domovem. V průvodcích jsme nalezli jen strohé informace o těchto místech ostrova.

13.4.2016 v 17:31 | Karma: 10,92 | Přečteno: 649x | Diskuse| Cestování

Tenerife - výlet do Puerta de la Cruz a Loro Parque - II. část

Na výlet do Puerta de la Cruz jsme se vydali hlavně s cílem uspokojit Laurinky nadšení ze zvířátek a vzít ji do Loro Parque (místní ZOO, název je odvozen ze slova papoušek).

13.4.2016 v 0:19 | Karma: 12,82 | Přečteno: 463x | Diskuse| Cestování

Linda Schumpeter

Měsíc na ostrově Tenerife aneb poznávání ostrova s dvouletou dcerkou v patách – I. část

Když jsme váhali, kam se vydat na měsíční dovolenou, hledali jsme místo, kde bude v dubnu již pěkné počasí, bezpečno pro dcerku a zároveň dost míst k poznávání – no a vyhrál ostrov věčného jara - Tenerife.