Ztracená kráska na Tenerife – malá plážička ve tvaru srdce San Juan de la Rambla–XV. část

Když jsme projížděli severozápadní část ostrova, upoutala nás směrovka odkazující na pláž San Juan de la Rambla. Sjeli jsme z dálnice a projížděli malebnou vesničkou tak dlouho až jsme dojeli na její samotný okraj.

Vesnička byla ospalá, avšak krásná – v ulicích jste nepotkali davy turistů, ale pár místních lidí věnující se běžným činnostem – věšení prádla, mytí oken či čištění aut. My jsme tentokrát mířili po ukazatelích, rafinovaně umístěných po celé vesničce, až k její pláži.

Když jsme dorazili k jejímu začátku, byli jsme překvapeni -  před námi se rozprostíraly velmi dlouhé schody mířící kamsi do neznáma. Kolem bylo rozvěšeno velké množství varovných cedulí, že sestup dolů k pláži je pouze na vlastní nebezpečí. Schůdky však byly velmi dobře upraveny, a tak jsme se i s Laurinkou vydali po jejich povrchu dolů zkoumat, co se nachází pod nimi.

Sestupovali jsme pár minut a vychutnávali jsme si nádherné výhledy, ale u cíle jsme stále nebyli. Za dalších pár minut, jsme se však již mohli zaradovat – před námi se rozprostíral krásný přírodní bazének ve tvaru nepravidelného srdce, zabudovaný přímo ve skalách.

Idylku dotvářela ještě skupinka tří místních rybářů stojících na útesu a lovících v nich ryby, v přírodním bazénu se v tu dobu koupala jen jedna vietnamská rodinka. Na skalisku polehával ještě jeden zamilovaný pár, který se zde slunil. V místě byly vybudované i sprchy, ale právě proto, že místečko bylo skryto zrakům turistů, mělo to oduševnělé kouzlo.

Autor: Linda Schumpeter | úterý 26.4.2016 20:54 | karma článku: 14,26 | přečteno: 483x

Linda Schumpeter

Město Güímar na Tenerife – kromě pyramid jsme objevovali také místní hřbitov – XVII. část

Město Güímar je známe především svými stupňovitými pyramidami, které svůj věhlas získaly díky norskému antropologovi Heyerdahlovi, a které navštíví mnoho turistů. Nás však ještě víc uchvátil klidný hřbitov na začátku města.

27.4.2016 v 22:52 | Karma: 13,06 | Přečteno: 309x | Diskuse| Cestování

Kde si na Tenerife dobře zamlsat aneb dobrůtky z cukrárny El Rayo – XVI. část

„Dulcería“ či „Pastelería“ byly podniky, po nichž jsme od začátku našeho pobytu na Tenerife pátrali. Obojí je španělské synonymum pro českou cukrárnu a my jsme byli s Dulceríií El Rayo nadmíru spokojeni.

27.4.2016 v 0:02 | Karma: 13,51 | Přečteno: 380x | Diskuse| Cestování

Linda Schumpeter

Na Tenerife v Tegueste se bujaře slaví – vrcholí pouť La Romería de San Marcos – XIV. část

Španělé se zkrátka umí bavit – lidé v ulicích v kostýmech tancují, popíjejí, hrají na kytaru. Kolem projíždějí alegorické vozy. Vše se koná na počest výročí Svatého Marka. Festival má patnácté výročí a atmosféra je jedinečná.

24.4.2016 v 19:43 | Karma: 9,55 | Přečteno: 166x | Diskuse| Cestování

Linda Schumpeter

San Miguel de Tajao na Tenerife – skrytá rybářská vesnička s rybími tavernami - XIII. část

Když jsme cestovali na sever po východním pobřeží, hlad nás přinutil odbočit do San Miguel de Tajao. Tato malebná rybářská vesnička je skrytá hlavním trasám turistů, její taverny s čerstvými plody moře jsou však vyhlášené.

23.4.2016 v 14:05 | Karma: 13,19 | Přečteno: 322x | Diskuse| Cestování

Linda Schumpeter

Míříme k výšinám sopky Pico del Teide na Tenerife–vrchol však tentokrát nezdoláme–XII.část

Od přátel, kteří již ostrov Tenerife navštívili před námi, jsme se doslechli moudra typu, kdo nevystoupil na vrchol sopky Pico del Teide, jako by nebyl. My jsme ovšem na svůj první pokus neuspěli.

23.4.2016 v 0:11 | Karma: 14,65 | Přečteno: 628x | Diskuse| Cestování

Putinova časovaná bomba. Kadyrov umírá, rozjíždí se krvavý boj o trůny

17. května 2024  14:16

Premium Ramzan Kadyrov ještě dýchá, v Čečensku se však už začíná hledat jeho nástupce. Naznačují to i...

První létající divize. Armáda investuje miliardy, chce masy dronů do tří let

18. května 2024  10:48

Válka na Ukrajině je bitvou technologií a především pak bezpilotních prostředků. To si uvědomuje i...

KLDR hodnotila přesnost střel odpalem do moře. Kim posílí jaderný program

18. května 2024  10:15

Severní Korea provedla zkoušku odpalu taktické balistické střely do Japonského moře. Severokorejský...

Epidemioložka SZÚ varuje, že legionella může být ve vířivkách i osvěžovačích

18. května 2024

Rozstřel Je černý kašel na ústupu nebo stále ještě představuje hrozbu? A kde se můžeme nakazit záškrtem nebo...

Velká záhada rozluštěna. Bloky na stavbu pyramid přinesl do pouště Nil

Premium Vědci možná vyřešili záhadu táhnoucí se celá tisíciletí: jak staří Egypťané dotáhli obrovské...

ING-FOREST s.r.o.
Taxátor

Praha, Jihočeský kraj, Jihomoravský kraj, Karlovarský kraj, Královéhradecký kraj, Liberecký kraj, Moravskoslezský kraj, Olomoucký kraj, Pardubický kraj, Plzeňský kraj, Středočeský kraj, Ústecký kraj, Kraj Vysočina, Zlínský kraj
nabízený plat: 65 000 - 75 000 Kč

Jsem vášnivou cestovatelkou a to mě vystihuje především. Vystudovala jsem dvě vysoké školy - obchodní právo na Vysoké škole aplikovaného práva a současně Podnikání a management v průmyslu na Masarykově ústavu vyšších studií. K mým koníčkům patří prohlubování znalosti cizích jazyků, sport (beach volejbal, lyže, tenis a plavání), psaní (autorka Průvodce po ostrově Lesbos) a psychologie člověka.