Tenerife - výlet do Puerta de la Cruz a Loro Parque - II. část

Na výlet do Puerta de la Cruz jsme se vydali hlavně s cílem uspokojit Laurinky nadšení ze zvířátek a vzít ji do Loro Parque (místní ZOO, název je odvozen ze slova papoušek).

Samozřejmě město má i další lákadla (pevnost ze 17. století Castillo de San Felipe, archeologické muzeum, patio s typickými dřevěnými balkóny a mnohé další), ale v současnosti je známý především svými hotelovými komplexy, bary a restauracemi. Naleznete ho v nabídce pobytových zájezdů většiny katalogů českých cestovních kanceláří.

Vzhledem k tomu, že nám malá při cestě do naší cílové výletové destinace Puerta v autě usnula, mohli jsme si i my s Honzou užít nevšední zážitek uchvacující síly moře. Auto jsme zaparkovali nad městem, a tak jsme spící Laurinku umístili do kočárku a mohli se nechat strhnout pohledem na nádherné vlny tříštícími se o skaliska. K jednomu hotelu náležel i uměle vytvořený bazén s mořskou vodou.

Přímo na mořském pobřeží nás uchvátil vodní areál s osmi bazénky. Co nás ale uchvátilo o poznání méně, byli prodavači afrického původu, kteří prodávali nejrůznější zbytečnosti – sice uměli anglicky dobře, ale „ne“ nebrali jako odpověď, a tak jejich dotěrnost byla dech beroucí. Během procházky po historické části města se nám probudila dcerka, a tak jsme vyrazili na italskou zmrzlinu.

Poté jsme naskočili do vláčku parkujícím v centru Puerta de la Cruz, který nás vyvezl do LORO Parque (jezdí každou půlhodinu v časovém rozmezí 9-16 hodin z náměstí Plaza Reyes Católicos). Cesta vláčkem byla dobrodružná, Laurince se moc líbila, ale cítili jsme každý výmol. Nebýt dcerky, tak bychom si výlet do místní ZOO odpustili – přišla by nám příliš komerční a předražená (34 EUR/osoba), ale zjistili jsme, že investice skutečně stála za to. Shlédli jsme úžasné show kosatek, tuleňů a nejvíce jsme byli nadšeni ze show delfínů, kterým předcházelo vystoupení s papoušky. Nevím, zda byla nadšenější dcerka nebo my. Show delfínů dcerka roztleskávala v první řadě.

Loro Parque byl otevřen již v roce 1972 a má rozlohu 135 000 m2. Vaše ratolesti, ale i vy si zde jistě přijdete na své. Doporučuji si na výlet vyhradit celý den, abyste stihli v klidu vychutnat jednotlivé show, jejichž harmonogram dostanete u vstupu a užít si nádhernou zeleň, v níž se areál nachází.

Autor: Linda Schumpeter | středa 13.4.2016 0:19 | karma článku: 12,82 | přečteno: 463x

Linda Schumpeter

Město Güímar na Tenerife – kromě pyramid jsme objevovali také místní hřbitov – XVII. část

Město Güímar je známe především svými stupňovitými pyramidami, které svůj věhlas získaly díky norskému antropologovi Heyerdahlovi, a které navštíví mnoho turistů. Nás však ještě víc uchvátil klidný hřbitov na začátku města.

27.4.2016 v 22:52 | Karma: 13,06 | Přečteno: 309x | Diskuse| Cestování

Kde si na Tenerife dobře zamlsat aneb dobrůtky z cukrárny El Rayo – XVI. část

„Dulcería“ či „Pastelería“ byly podniky, po nichž jsme od začátku našeho pobytu na Tenerife pátrali. Obojí je španělské synonymum pro českou cukrárnu a my jsme byli s Dulceríií El Rayo nadmíru spokojeni.

27.4.2016 v 0:02 | Karma: 13,51 | Přečteno: 380x | Diskuse| Cestování

Linda Schumpeter

Ztracená kráska na Tenerife – malá plážička ve tvaru srdce San Juan de la Rambla–XV. část

Když jsme projížděli severozápadní část ostrova, upoutala nás směrovka odkazující na pláž San Juan de la Rambla. Sjeli jsme z dálnice a projížděli malebnou vesničkou tak dlouho až jsme dojeli na její samotný okraj.

26.4.2016 v 20:54 | Karma: 14,26 | Přečteno: 483x | Diskuse| Cestování

Linda Schumpeter

Na Tenerife v Tegueste se bujaře slaví – vrcholí pouť La Romería de San Marcos – XIV. část

Španělé se zkrátka umí bavit – lidé v ulicích v kostýmech tancují, popíjejí, hrají na kytaru. Kolem projíždějí alegorické vozy. Vše se koná na počest výročí Svatého Marka. Festival má patnácté výročí a atmosféra je jedinečná.

24.4.2016 v 19:43 | Karma: 9,55 | Přečteno: 166x | Diskuse| Cestování

Linda Schumpeter

San Miguel de Tajao na Tenerife – skrytá rybářská vesnička s rybími tavernami - XIII. část

Když jsme cestovali na sever po východním pobřeží, hlad nás přinutil odbočit do San Miguel de Tajao. Tato malebná rybářská vesnička je skrytá hlavním trasám turistů, její taverny s čerstvými plody moře jsou však vyhlášené.

23.4.2016 v 14:05 | Karma: 13,19 | Přečteno: 331x | Diskuse| Cestování

Ženě se do ruky zakousl pes. Muž, který jí přispěchal na pomoc, zvíře zabil

29. května 2024  15:12

Ženu v Žihli na Plzeňsku vážně pokousal volně pobíhající pes. Na pomoc jí přiběhl příbuzný, který...

„Krok ke třetí světové.“ Ukrajinci zasáhli klíčovou ruskou radarovou stanici

25. května 2024  12:55

Ukrajinská armáda zřejmě tento týden zasáhla významnou ruskou radarovou stanici, která je součástí...

Brutální útok nožem v Mannheimu, policista po něm bojuje o život

31. května 2024  13:12,  aktualizováno  18:49

Šest lidí v pátek utrpělo zranění při útoku nožem na náměstí v centru německého Mannheimu, uvedla...

Nemocnému synovi vstříkla do krve vodu. Chtěla jsem, aby to skončilo, řekla

29. května 2024  13:51

Mimořádně nešťastný případ matky samoživitelky a jejího vážně nemocného dítěte řeší Městský soud v...

Velký podfuk s výsluhou, nemocenská i v civilu. Policisté obírají stát o miliony

31. května 2024

Premium Státu rapidně rostou výplaty výsluh pro policisty, hasiče, celníky či dozorce. Loni Česká republika...

Zákon proti úhynu ryb. Všechny trubky svedené do řek se budou zapisovat

2. června 2024

Premium Rybáři si všimnou úhynu ryb v řece. Hasiči, zatímco havárii likvidují, na webové aplikaci vidí,...

Náš Den D. Jak se Čechoslováci v srdci Francie postavili divizi SS

Premium Byla to nerovná bitva. Proti hrstce partyzánů stála elitní německá divize SS Das Reich na tancích...

Australský stát jmenoval tajemníka pro „pro změnu chování mužů“

1. června 2024  20:18

Guvernérka australského státu Viktoria Jacinta Allanová jmenovala poslance Tima Richardsona jako...

Papež se sešel s Čaputovou a matkami dívek, co zemřely při nehodě autobusu

1. června 2024  20:09

Slovenská prezidentka Zuzana Čaputová se v sobotu setkala ve Vatikánu s papežem Františkem. Na...

Jaké vitamíny brát v těhotenství? Poradíme vám, jak se rozhodnout.

Každá budoucí maminka se snaží zajistit pro své miminko jen to nejlepší. GS Mamavit je komplexní multivitaminový doplněk, který je speciálně...

Jsem vášnivou cestovatelkou a to mě vystihuje především. Vystudovala jsem dvě vysoké školy - obchodní právo na Vysoké škole aplikovaného práva a současně Podnikání a management v průmyslu na Masarykově ústavu vyšších studií. K mým koníčkům patří prohlubování znalosti cizích jazyků, sport (beach volejbal, lyže, tenis a plavání), psaní (autorka Průvodce po ostrově Lesbos) a psychologie člověka.