Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

janacz

29. 10. 2010 14:43
Ovšemže ...

také Křesťané staví muže nad ženy, z čehož je vidět, že Tato náboženství vymysleli muži. :-P

0 0
možnosti
C

Camino

29. 10. 2010 22:38
Re: Ovšemže ...

Posttraumatic stress disorder ...

I recently came back from military tour of duty in Afganistan. As I

had not seen my wife for several months, I was looking forward to a

night of hot passionate sex with her.

Unfortunately she came out of shower with a towel wrapped round her head, so I shot her;-(

0 0
možnosti
G

Gmur

28. 10. 2010 11:16
tihle muzi

jsou psychopati. To se stava i v Evrope. Planovite zavrazdit vlastni dceru, protoze se chce rozvest, nebo chce dokocit vyuceni se ....cimkoliv.

0 0
možnosti
VF

vaťák

28. 10. 2010 12:10
Re: tihle muzi

Jenže v Evropě je člověk za takový čin odsouzen. V zemích, kde vládne islám, je často považován za hrdinu.

V Německu například řešili případ, kdy sestru zavraždil nezletilý bratr, protože islámská rodina věděla, že se tak vyhnou trestu.

0 0
možnosti
P

pouiyt

28. 10. 2010 1:51
Vrazda slabych lidi mrazem a hladem

na ulicich blahobytne Evropy  v jimenu demokracie a svobody, je stejne zrudna jako vrazda kamenem v nekterych Islamskych zemich.

0 0
možnosti
C

Camino

28. 10. 2010 4:46
Re: Vrazda slabych lidi mrazem a hladem

Viet congu, uz zase? Vycurat, pomodlit a do rakosiRv

0 0
možnosti
C

Camino

28. 10. 2010 0:18
Karma a dik.

Pane Fuerst, Pani Diartova je zdejsi kralovsky sasek bez kralovstvi, nikdo ji vazne nebere a diskuse jsou stale stejne. Nikdy neodpovi na otazky, obcas je vulgarni a nekolikrat byla prichycena pri lzi. Divim se pouze, kolik novych konvertitek se najednou vyrojilo. Citi se prilis jiste, ve vysnenych muslimskych zemich, by si nemohly dovolit psat co si mysli, nerespektuji svoji zemi a zaprodaly svoji dusi....zeptejte se ladyevil, Diartova ma u nej na komine uz nekolik carek;-D

0 0
možnosti
VF

vaťák

28. 10. 2010 12:12
Re: Karma a dik.

Právě to, že se i nás o islámu jen málo kdy píše otevřeně, může být důvodem toho, že tolik lidí přitahuje tohle náboženství, které jim připadá exotické.

0 0
možnosti
MR

iluminat

27. 10. 2010 19:23
to je problem multikulti poblouznencu, nevidi rozdily v case

a dobe, byvaly casy kdy i my jsme byli lidouzrouti, a neni to tak davno, 2000 let, a stavalo se to. A doufam ze zadny (ani multikulti) nerika ze proc se k tomu nevratit, kdyz to byvalo. I kdyz v Nemecku par takovych je. Islam a Blizky Vychod byval vysoce civilizovany, v dobe kdy my jsme byvali barbari, doslova, zili jsme jak prasata. Ale dnes je dnes a kolo dejin se pootocilo.

A zajimavy jak se nekteri drzi multikulti jako bozske many, copak nevidite ze Israel je multikulti jak kdyz vysije? Mysleli, blahovci, ze budou vedle sebe zit zide, muslimove a krestani vsech sekt, i ty krestanske sekty se nekdy v Jeruzaleme fackujou. To je asi proti lidskemu prirozeni, kdyz nekam jdu, tak rozhodne musim zit podle jejich zvyku, v tom ma ta zena pravdu, rozhodneteli se pro Islam a jdete do islamske zeme, budete zit po jejich, velmi jinak, ale kdyz oni jsou u nas, MUSI po nasem.

0 0
možnosti
F

Faustino

27. 10. 2010 19:26
Re: to je problem multikulti poblouznencu, nevidi rozdily v case

Ale jak je to možné, když je psáno:

Iz 52,1 "Jeruzaléme, město svaté, neboť už nikdy do tebe nevstoupí neobřezanec nečistý."

0 0
možnosti
F

fofo22

27. 10. 2010 19:02
nechapu caste a primitivni protiargumentovani

pedofilnimi knezi nekterymi pravdolarskarskymi levicackymi vygumovanci k obrane islamu..Cini-li tak kdokoli v nasi kulture,cini tak proti zakonum, krestanskemu presvedceni a s celkovym odsouzenim spolecnosti zap kultury.Navic nikdo z knezu a dalsich provinenych neni tvurcem zadne totalitni,agresivni a nepratelske ideologie jako je islam,co by vyplod muslimy nedotknutelneho vzoru - podvodnika,lupice,masoveho vraha a pedofila Mohameda.U machometu jde tedy o standart.Islam prezil cela staleti predevsim a jenom diky strachu, teroru a negramotnosti.Prezil take proto,ze zap kultura jako jeho hlavni nepritel ho svou toleranci,islamu tolik cizi,prezit nechala.Nyni preziva a siri se v ulicich Evropy predevsim diky sebedestruktivni a absurdni toleranci demokraticke spolecnosti k jeho netoleranci za podpory silenych levicakych uchylu..Siri se take a predevsim diky prekrucovani, demagoii a lzi.

0 0
možnosti
M

Matthias

27. 10. 2010 19:49
Re: nechapu caste a primitivni protiargumentovani

váš komentář je demagogie, překrucování a lži

0 0
možnosti
VI

Vlad IV

27. 10. 2010 18:59
Co to plácáte,pastore?

Myslíte,že kdyby někdo pohřbil živé dítě kupříkladu v 13.stol., že by byl jeho čin schvalován?

Vámi napsaný text tak vyznívá.....

P.S. Přestaňte se už omlouvat za věci, za které nemůžete,a nemáte s nimi nic společného! Vaše víra je stará 150 let, a to jsem Vám přidal, řekl bych......

Navíc, moc bych rád věděl.co tím zlem ve jménu křesťanství myslíte ....(čarodějnice doufám néééé.....;-€)

0 0
možnosti
VF

vaťák

27. 10. 2010 19:49
Re: Co to plácáte,pastore?

Ano, má církev má okolo těch 150 let. Jak je stará má víra, to ví jen Bůh.

Na Vaši připomínku k mé reakci na onen článek si vzpomínám. Myslím, že každý z nás máme pravdu se vyjádřit k tomu, co říkají druzí.

Opravdu si myslíte, že "ve jménu křesťanství" se nikdy nic zlého nestalo? Já ne. Ale nechci se s vámi o tom přít. To je téma spíš na rozhovor mezi čtyřma očima.

0 0
možnosti
P

PPetr

27. 10. 2010 18:48
Proč se stydíte?

"Ano, ve jménu křesťanství se stalo mnoho zlého a já se za to jako křesťan stydím."

V Novém zákoně není nic, co by opravňovalo k zabíjení, podmaňování národů a území, upalování čarodejnic, neboli všech těch zvrhlostí "ve jménu Boha, nebo křesťanství" - jestli se pletu, opravte mne. Proto lidé, kteří toto provozovali jednali v přímém rozporu s poselstvím NZ. Nabízí se otázka, do jaké míry to tedy byli křesťané.

Korán - to je jiné kafe. Na mnoha místech k násilí přímo vyzývá. Muslim proto jedná podle svého náboženství, naopak (i historický) křesťan jde násilným činem proti tomu svému.

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

27. 10. 2010 18:47
Karma :)

;-)R^

0 0
možnosti
L-PC

Lobo - poslední Czarnian

27. 10. 2010 18:42
Karma

Sice se s křesťanskými věřícími nebo s alelůjáky občas rád pohádám třeba o evoluci, ale v tomhle boji jsme na stejné straněR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 3334
  • Celková karma 30,15
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.