Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

zdenekbobek

6. 12. 2009 13:41
Dobrý

Dobrý, stručný a jasný. Ovšem pochybuju, že to pochopí Nešvara a jemu podobní.

0 0
možnosti

Vikina

24. 11. 2009 18:38
Pane blogere,

mícháte hrušky s jablky. Co mají postižené děti a starost o ně s tvrzením lidí, pro něž je normální lhát, kteří nejdřív vzali peníze za svůj souhlas se sterilizací a dnes míní stát pumpnout o další peníze, údajně za to, že je lékaři tehdy obelhali? Kdyby si takto stěžovala žena, která má jedno nebo žádné dítě, pak nikdo ani nepípne, jestli si tak stěžují ženský z etnika, které je proslulé svou prolhaností, jež mají doma po šesti dětech, pak je to prostě jen nehorázná drzost. Kdybychom měli skutečné politiky, hájící zájmy svých voličů a ne svá koryta, pak by k takovým věcem vůbec nedošlo. Jak to, že podobné problémy neměl tak demokratický stát, jakým bylo R-U, jak to, že něco takového bylo vyloučeno i za komunistů?

0 0
možnosti

Gmur

24. 11. 2009 19:09
Re: Pane blogere,

pisete nesmysly a vymysly. Prave, ze se to delo i za komunistu. A uz tehdy se to kritizovalo.

0 0
možnosti

Ygrain

24. 11. 2009 17:40
Děkuji

0 0
možnosti

Ondatroň polní

24. 11. 2009 17:46
Re: Děkuji

nemáš zač, vesničane

;-D

0 0
možnosti

nottingham

24. 11. 2009 15:44
Starat se o sebe

Kazdy at se stara o sebe a svoji rodinu. Pokud ji nemohou zabezpecit a nemaji soudnost a rozhodnost a plodi dal deti, pak ty deti jsou pouze nastrojem k tomu zdimat vsechny okolo. Pak at takove deti klidne zemrou hlady. Pokud na to nemam, tak nemuzu mit deti. Tohle je jednoducha selektivni logika. Proc ma vetsinova spolecnost jim prispivat na jejich porodnost??? 

0 0
možnosti

lesicatko

24. 11. 2009 16:36
Re: Starat se o sebe

No  krajina, ktorá vymiera, pretože nemá dosť deti / /uhrnný index plodnosti  ČR 1,53 /  pokojne nechá umrieť dalšie deti a to nie preto, že je chudobná...človeče, veď toto je absolútne iracionálna stratégia. 

Vo vyspelom svete idú takéto deti najprv do náhradných rodín, pričom sa pracuje aj s pôvodnou rodinou, aby bola schopná po čase vychovávať tie deti. 

 

0 0
možnosti

Ondatroň polní

24. 11. 2009 15:40
Gmure, cítím tě, VYLEZ

;-D

0 0
možnosti

Aaron71

24. 11. 2009 16:06
Re: Gmure, cítím tě, VYLEZ

Je u mě a to hodně. Nevšiml sis?

0 0
možnosti

Glock bez -e

24. 11. 2009 15:26
No

Vy i pan N. tu debatu posouváte kamsi, kam vůbec nepatří. Vy prostě vezmete případ nějakých ....., které chudinky asi neumějí číst a neví, že podpis je brán jako trvalý souhlas k lékařskému zákroku. Na to namontujete  (p. N.) nějaké theorie o eugenice a druhý mu přeje všechno nejhorší ( p. F.) ....

Zkuste se držet původního námětu - tj. faktu, že jsou tu doktoři (kteří prováděli ony operace) stavěni do role nových "Mengeleů". Vám opravdu nepřijde divné tvrzení, že to doktor udělal jen tak o své vůli, prootže asi měl chuŤ si "šmiknout do živého masa"??? Že prostě provedou chir. zákrok bez souhlasu pacienta??? Vám ta "cikánská" logika přijde normální???? A Hippokratova přísaha je něco na způsob pionýrského slibu, ne???

.

Tady prostě někdo ucítil příležitost jak přijít k penězům, to je celé.

0 0
možnosti

Gmur

24. 11. 2009 15:30
Re: No

prosim vas nepindejte. Sterilizace se dela jen ajen na vlastni zadost, konzukltuje se lekar a zaseda komise. Ta rozhodne. Cele to trva treba jeden rok. Vzdat se osobne moznosti mit jeste vubec dite je zalezitost o ktere se jiste dlouho premnysli. Ne?

Tyhle zeny dostaly papir k podepsani a pritom jim bylo vyhrozovano, ze dite zemre v posledni dobe porodni. Zadna komise nezasedala. Zadna zadosttech zen NEEXISTUJE. Porody byly zcela normalni i tehotenstvi. Lege artis !

0 0
možnosti

Gmur

24. 11. 2009 15:23
dekuji za repliku

jen snad v Ceskem state je mozne uverejnit takovou silenost jako napsal Nesvar.

0 0
možnosti

grinderman

24. 11. 2009 15:16
Mily autore nevim kdo je vetsi prase

jestli bloger Nesvara ktery pise o sterilizaci zen romskeho puvodu nebo Ty ktery je rovnou povazuje za okurky, zeli, houby ci co se vsechno steriluje, vzdyt Ty jim upiras i pravo byti prislusnicemi zivocisne rise. FUJ.:-)

0 0
možnosti

vaťák

24. 11. 2009 15:29
Re: Mily autore nevim kdo je vetsi prase

Díky za upozornění na překlep.

0 0
možnosti

dr_NO_

24. 11. 2009 15:09
v pohode

ovšem na tuto problematiku je potřeba se podívat nezůčastněně, bez emocí, pokud například cikánka má 3 děti, obvykle špatně prospívající ve škole, později bez slušné budoucnosti, tak na tom, že by její sterilizace společnosti prospěla nic nemění to, kdyby se autor myšlenky stal hned zítra cikánkou se 3mi dětmi

dodám že nějaká ta ochrana dnes ještě existuje, mentálně postiženým je myslím podávána antikoncepce apod., snad se to nezruší

0 0
možnosti

Gmur

24. 11. 2009 15:26
Re: v pohode

jak pomuze neci sterilizace spolecnosti? Sterilizace nekoho, koho vubec neznate?

Tomu rikate bez emoci? Likvidovat cloveka je racionalni? Treba az bude slintat vase dite, ktere prijde na svet s nedostatkem kysliku vmozku?

0 0
možnosti

Ondatroň polní

24. 11. 2009 15:03
pán je asi Ynteligent

Tys to teda rozštíp, „Setkávám se s nimi při mém povolání“ – takže jsi profesionální pobírač dávek. To si teda třída, taková elita.

S ostatními slušnými diskutéry se loučím mottem dne :  Těžko na cvičišti, lehko na kofolišti.

!!!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 3339
  • Celková karma 29,11
  • Průměrná čtenost 784x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.