cestovatel, ktery momentalne docestoval:(

3/10/2009 Kambodza->Thajsko->Kambodza->Thajsko

Dnesni den jsem si myslel, ze nebudu mit snad o cem psat. Nicmene nakonec se situace vyvrbyla trosku dost jinak, nez jsem ocekaval. Jedine, o cem jsem myslel, ze napisu a jsem se na to i tesil, byla cesta busem do Bangkoku, ktera by mela byt hrozna a pak navsteva nocniho zivota v Bangkoku. Bohuzel ani jedno z toho se nakonec nekonalo:(

10.10.2009 v 14:02 | Karma: 16,73 | Přečteno: 1078x | Diskuse| Cestování

2/10/2009 Kambodza: Battambangske okoli

Vcera jsem se domluvil s Justine, ze si pujcime motorku a podivame se tu sami trosku po okoli, vetsinou si tyhle vypravi nazyvam "Cesty do praveku". Dneska vstavam kousek pred osmou a jdu si zjistit na autobusak, kolik stoji bus do Bangkoku, kam musim zitra jet a potkat se s EL a jeji kamoskou MH, ktera s nami bude nakonec cestovat po Malajsii. Na nadrazi zjistuji, ze listek stoji stejne jako v hotelu, tak si ho koupim v hotelu, protoze takhle me tam aspon zadarmo dovezou. I kdyz je to jen 300m, preci tu nebudu tolik chodit:)

8.10.2009 v 17:46 | Karma: 13,24 | Přečteno: 959x | Diskuse| Cestování

1/10/2009 Kambodza: Battambang – Vareni a Bambusovy vlak

Vzhledem k bouri Ketsana putujici JV Asii, ktera se i v BTMG castecne projevuje jemnym mrholenim a obcasnym destem, jsem si musel najit na dnesek, nebo alespon na jeho cast, nejakou aktivitu pod strechou. Clovek nesmi zahalet:) V pruvodci jsem nasel dopoledni kurz vareni v restauraci Smokin Pot, tak ze to zkusim a vcera jsem se do kurzu za $8 zapsal. V BTMG funguji zrejme asi 2 takove nabidky, protoze jeste jeden nabizel muj Royal hotel. Ten stal ovsem $10 a zacinal uz v 8, takze jak z hlediska financniho tak z hlediska casove byla volba za $8 jednoznacne pro me prijatelnejsi:)

4.10.2009 v 19:29 | Karma: 16,52 | Přečteno: 1159x | Diskuse| Cestování

30/9/2009 Kambodza: Siem Reap -> Lodi to Battambangu: Ketsana utoci

V noci jsem moc nespal a celou dobu poslouchal, jak dest bubnuje o vedlejsi strechu. Od verejska od peti odpoledne az do rano to byl jeden velky slejvak. Obcas tedy mirne polevil, ale asi toho naprselo hodne. No vstavam v pul sesty, v sest by me mel vyzvednout mikrobus a dovest do pristaviste, ktere je 10 km na jih od SR a odkud bych mel odjet na nejmalebnejsi vodni jizdu v Kambodzi.

3.10.2009 v 10:23 | Karma: 16,22 | Přečteno: 1024x | Diskuse| Cestování

29/9/2009: Kambodza: Angkor II

Moje predtucha, ze to, co jsem vcera pozrel, nebylo uplne ene nuno pro muj zazivaci system, se postupne potvrdila v noci ve 3:07, 3:25 a snad 4:18:( Uf....takze v noci si davam jako hlavni chod parek endiaronu a jako spravny gurman dezert volim nekolik vagonu cerstve vytezeneho materialu z ostravskych dolu:) Nastesti jine priznaky nejsou, takze to bude snad to jidlo a ne neco horsiho.

2.10.2009 v 19:36 | Karma: 12,95 | Přečteno: 969x | Diskuse| Cestování

Jan Kubanek

28/9/2009 Kambodza: Angkor den I.

Rano vstavam relativne brzy. Uz asi v pul osmy jsem dole v hotelu na snidani a davam si co jineho nez vajickovou omeletu s rajcaty a syrem. To je moje 5 a sedesata. Ale zase dobra:) Nenapadlo by me, ze hodit si platkovy syr na omeletu, ze to tak zmeni chut:) Prohlidku angkorskych chramu jsem se jako spravna socka rozhodl podniknout na kole. Chtel jsem si pujcit kolo z hotelu, ale to byl takovy smejd urceny spis na nakup ve vedlejsim kramu nebo na jizdu ke koupalisti (neukradnutelne kolo), ze jsem sel radsi jinam. Tam to bohuzel nebylo o moc lepsi, ale kolo alespon melo 2 funkcni brzdy a zamek, tak jsem to za $2 vzal.

2.10.2009 v 1:48 | Karma: 13,35 | Přečteno: 1296x | Diskuse| Cestování

27/9/2009: Kambodza: Phnom Penh -> Siem Reap

V 700 uz jsem na recepci, ale mikrobus pro me prijizdi az okolo 735. Mam dojem, ze akce "at jsem na recepci v 7" byla sloucena s domnenkou, ze si u nich v hotelu jeste zakoupim snidani. No jo, taky ze jsem zakoupil, moje 63. cestovatelska omeleta se syrem:) Behem snidane se seznamuji s nejakym Amikem Skotem, ale ten jede do Kratie. Prestoze pry tedka pracuje v Koreji, je z Asii, nebo spise z Kambodze, trosku vyplesknutej. Me to uz tady vsechno prijde takovy normalni. Amik jede na sever na delfiny do Kratie, kdezto ja do Siem Reapu na Angkor Wat.

1.10.2009 v 19:07 | Karma: 15,24 | Přečteno: 1118x | Diskuse| Cestování

26/9/2009: Kambodza: Phnom Penh: Killing Fields a S-21

Rano se probouzim vcelku brzo, v hostelu rozhodne neni klid a je to dalsi duvod, proc se prestehovat jinam. Nakonec se stehuju do stejneho hostelu jako Erin za stejnou cenu ($4). Opravdu nema smysl podporovat tenhle hnusny hostel a tyhle ganjaprodavace. Pokoj sice mensi, ale cistci, vypada to tu o dost bezpecneji a zachod se nemusi splachovat kyblikem:) Se vubec divim, ze jsem to vzal:(

1.10.2009 v 0:37 | Karma: 13,31 | Přečteno: 1153x | Diskuse| Cestování

25/9/2009 Kambodza: Phnom Penh: Zeme kontrastu

Rano si konecne trosku prispavam, nepo spis prilezivam a vstavam az na pul devatou. Jdu se podivat na mistni jezero, u ktereho stoji nas hostel. Dle LP jezero postupne zanika a opravdu tomu tak je. Z puvodni velikosti jezera tu odhadem podle me zbyva tak sotva ctvrtina a i ta asi nenavratne brzo zmizi. Prestoze je devet rano recepcni hotelu mi hned nabizi travu, hruza. To odmitam a spis premyslim, jestli se nemam nekam prestehovat. Tohle misto ve me opravdu nevzbuzuje duveru. Nakonec vyhrava lenost nad rozumem a rozhodnu se zustat.