Vavřinec Karst

Jeden z těch, kteří si vývoj po roce 1989 představovali jinak.
  • Počet článků 159
  • Celková karma 12,63
  • Průměrná čtenost 1159x

Seznam rubrik

Vavřinec Karst

Kanada, víza a občané České republiky.

Aktuální téma posledních dnů zřejmě není ani jednou stranou interpretováno z různých úhlů pohledů. Pokud se vyplatí jen tak letět do Kanady, zkusit požádat o azyl a možná na tom ještě vydělat, potom není něco v pořádku. Taky interpretace, která uvádí, že se jedná o Čechy je zcestná. Jedná se o občany České republiky.

7.7.2009 v 21:30 | Karma: 16,85 | Přečteno: 815x | Diskuse| Ostatní

Vavřinec Karst

Jak si představuji imigraci.

Představte, že máte hezký dům, vaše dítě, náš daňový poplatník se už úspěšně stará samo o sebe. Zůstali jste sami v domě a najednou se u vás objeví rodina z jiného koutu města a prohlásí „ Jste dva v sedmipokojovém domě se dvěma koupelnami. Nás je sedm v jednopokojovém bytě a rozhodli jsme se, že se zabydlíme u vás. Vy vyděláváte několikrát více než my, tak nám budete pomáhat.“ Ještě by mohli říci něco o lidských právech.

21.6.2009 v 18:42 | Karma: 17,65 | Přečteno: 1041x | Diskuse| Ostatní

Vavřinec Karst

Spokojení občané volí parlamentní strany.

Z příspěvku kolegů blogerů mám pocit, že ne každý má jasno koho volit. Nabízím manuál pro voliče. Snad se někde najdete. Jste na kandidátní listině? tajně volte sebe

29.5.2009 v 9:17 | Karma: 10,37 | Přečteno: 896x | Diskuse| Ostatní

Vavřinec Karst

Místo voleb do evropského parlamentu referendum?

Volby do evropského parlamentu by bylo možno pojmout jako referendum o spokojenosti se stranami a jejich činy. Vzhledem k tomu (přiznejme si to), že je v podstatě úplně jedno, kdo nás v evropském parlamentu zastupuje, mohla by se tato nákladná, za peníze voličů zorganizovaná atrakce změnit v referendum.

24.5.2009 v 18:55 | Karma: 9,23 | Přečteno: 742x | Diskuse| Ostatní

Vavřinec Karst

Skandál v Britanii? Co je na tom skandálního?

Že si poslanci nechávají kdeco proplácet se u nás považuje za normální. Že by někdo pro takovou blbost odešel od korýtka je nepředstavitelné. Jak vidět, jsou i země, kde se takové jednání, pokud přesáhne určitou mez, považuje za skandální.

21.5.2009 v 18:58 | Karma: 13,73 | Přečteno: 795x | Diskuse| Ostatní

Vavřinec Karst

Rok 1918-1938 , 1948-1968, 1989-2009

Byl pád vlády načasovaný? Dojde ještě tento rok k závažnějším společenským změnám než v minulých letech? Ti co jsou dnes u slušně honorovaných korýtek jistě doufají, že nedojde. Něco napoví účast u voleb do evropského parlamentu a úspěšnost parlamentních stran. Z neověřeného zdroje jsem se doslechl, že jistá skupina lidí se chystá demokratickou cestou v předčasných volbách převzít moc pro mlčící většinu.

7.5.2009 v 17:17 | Karma: 15,01 | Přečteno: 1229x | Diskuse| Ostatní

Vavřinec Karst

Zodpovědnost je pro některé občany neznámý pojem

Někteří politici se chovají jak manžel přítelkyně mé známé. Jsou schopni nás všechny zadlužit, aniž by se nějak zabývali důsledky svého chování. Mají asi dojem, že s koncem jejich období může přijít potopa. Nezodpovědnost se mnohdy rovná politické odpovědnosti. Co si mám třeba myslet o tom, že poradci poslance evropského parlamentu Strejčka stojí daňové poplatníky půl milionu měsíčně. Tak to uvedla TV Nova 4. května. Stejně tak, jak příběh Zoe, který mi vyprávěla má známá, začínala i finanční krize.

5.5.2009 v 19:22 | Karma: 15,73 | Přečteno: 1055x | Diskuse| Ostatní

Vavřinec Karst

Už jen to nám chybí ke štěstí

Ministr pro lidská práva by nebyl k zahození, shodli se Vondra a Zaorálek. Souvisí to s extremizmem, ale těch pět pilířů dosluhujícího ministra vnitra bych nahradil jedním. Rovnoprávnost nejen v právech ale i povinnostech a tvrdé vyžadování povinnosti po všech. Mezi ně patří taky starat se o děti, i děti mají svá práva.

3.5.2009 v 21:07 | Karma: 16,64 | Přečteno: 889x | Diskuse| Ostatní

Vavřinec Karst

Českem obchází strašidlo – strašidlo humanizmu.

Poslední dobou se množí diskuze na téma extremizmus. Myslete si o mně co chcete, ale současný způsob humanizmu se mi jeví poněkud extremistický. Jinak řečeno současný pseudohumanizmus považuji za extremizmus jako každý jiný.

22.4.2009 v 18:43 | Karma: 28,55 | Přečteno: 1074x | Diskuse| Ostatní

Vavřinec Karst

Nejsem rasista stejně jako 997 dalších z tisíce.

Objevila se řada článků týkajících se žhářského útoku ve Vítkově. V některých je vidět, že autoři nemají jasno, co je to rasizmus, jsou i nejasnosti s pojmem extremizmus. Mám dojem, že ani naši nejlepší, kteří mají řešit s těmito pojmy související problémy, nejsou na tom lépe s chápáním těchto pojmů.

20.4.2009 v 21:37 | Karma: 29,77 | Přečteno: 2050x | Diskuse| Ostatní

Vavřinec Karst

Tanečky kolem korýtek.

Pro někoho je to pád vlády, pro mne další tanec kolem koryt. Dokonce bych řekl, že je to sólo pro Paroubka s Topolánkem. Nevím co to komu přinese, ale domnívám se že pro obyčejné občany nic dobrého.

26.3.2009 v 19:03 | Karma: 10,21 | Přečteno: 662x | Diskuse| Ostatní

Vavřinec Karst

Rovné šance? Nedělejte ze mne blbce.

Kydy o rovných šancích, stejných možnostech, stejné lékařské péči, rovnosti před zákonem mohou rozesmát nebo rozplakat. Tyto pojmy patří do kategorie SCI-FI nebo na ministerstvo pro lidská práva a menšiny.

12.3.2009 v 18:24 | Karma: 20,94 | Přečteno: 1155x | Diskuse| Ostatní

Vavřinec Karst

Budu mít stejnou lékařskou péči jako čtyřnásobný vrah?

Pokud se stanu obětí trestného činu, nebo mne na silnici převálcuje opilý řidič a dostanu se do nemocnice, zajímalo by mne, zda mi budou lékaři věnovat stejnou péči, jako poslední hodiny věnují čtyřnásobnému vrahovi z Petřvaldu, Makedonci, který zastřelil rodiče a prarodiče dvouletému dítěti

9.3.2009 v 14:19 | Karma: 27,93 | Přečteno: 1410x | Diskuse| Ostatní

Vavřinec Karst

Každý může podporovat nepřizpůsobivé občany.

Nelze zakázat, aby ombudsman a jeho ansámbl, pan ministr Kocáb a jeho podřízení a jiní ochránci lidských práv, neplatili ze svým opakuji ze svých peněz dluhy nepřizpůsobivých občanů. Mohou je ubytovat ve svých domech, nebo si s nimi vyměnit byty, neboť tito občané bydlí opravdu v otřesných podmínkách, jak bylo vidět ve zprávách televize. Proč však chtějí, aby to platili slušní občané ze svých daní?

24.2.2009 v 18:50 | Karma: 33,78 | Přečteno: 1442x | Diskuse| Ostatní

Vavřinec Karst

Nepřeji nikomu nic zlého.

Tlak evropské unie na zákaz kastrace sexuálních deviantů, i když k tomu musí být jejich souhlas, a děje se tak výjimečně, se u nás setkává s odporem. Asi většina občanů této společnosti by souhlasila s tím, aby ani ten souhlas nebyl potřeba a sexuální devianti byli léčeni kastrací. Samozřejmě mám na mysli pouze ty devianty, kteří se dopustili násilného trestného činu v důsledku své deviace.

18.2.2009 v 13:18 | Karma: 19,86 | Přečteno: 1376x | Diskuse| Ostatní

Vavřinec Karst

Školné? Ať méně chytří a víc bohatí platí školné více chytrým a mén

Školné? Ať méně chytří a víc bohatí platí školné více chytrým a méně bohatším. Diskuse o zavedení školného jsou značně zavádějící a ignorující řadu skutečností. Zejména strašení tím, že budou omezeny možnosti studia pro sociálně slabší, jenom zastírá fakt, že by byli omezování ti, kteří na vysokou školu nemají předpoklady, ne peníze. Pochopitelně by placení školného s sebou muselo přinést změny.

29.1.2009 v 11:58 | Karma: 16,01 | Přečteno: 1116x | Diskuse| Ostatní

Vavřinec Karst

Do kdy budou morálně postižení rozhodovat o věcech spoluobčanů?

O H-Systému snad slyšel skoro každý. Má své heslo i v A-Z Encyklopedii. Včerejší pořad „Na vlastní oči“ uvedl tento problém v jiném světle. Bylo by možno dospět k závěru, že hlavní viník není ing. Smetka, ale morálně postižení, kteří ne v souladu se zákonem, ale v souladu s jejich skoro zločineckým výkladem, ignorujícím zdravý rozum, slušnost a morálku, definitivně připravili klienty H-Systému o jejich peníze.

26.1.2009 v 19:18 | Karma: 19,59 | Přečteno: 1131x | Diskuse| Ostatní

Vavřinec Karst

Bude se stavět v centrálním parku v New Yorku?

Pokud o tom začnou rozhodovat tak, jako v Česku v některých městech tak určitě ano. Aktivista Jiří Simon, který bojoval s úřady a investorem proti vybudování obchodního a zábavního centra City Park v Jihlavě, spáchal první den roku sebevraždu. Jeho oběšené tělo našli nad jedním z vchodů do komplexu. V novinách je možno dočíst se více o této události. Jiří Simon protestoval proti velikosti a umístění obchodního centra. Zdaleka nebyl sám, komu velikost a umístění tohoto monstra vadí.

4.1.2009 v 14:32 | Karma: 14,06 | Přečteno: 891x | Diskuse| Ostatní

Vavřinec Karst

Do Nového roku přeji všem to co si zaslouží.

Tohle přání si jeden můj známý přebral tak, že ve svých nezávislých novinách (ví se jak k nim přišel) napsal ve svém sloupečku, že nepřeji nikomu nic dobrého.

14.12.2008 v 18:01 | Karma: 11,97 | Přečteno: 843x | Diskuse| Ostatní

Vavřinec Karst

Litvínov a nepřizpůsobiví občané

Když ve zprávách komentovali události v Litvínově na sídlišti Janov řekl ministr Langer něco v tom smyslu, že pokud se nebude něco dělat, tak to bude ..... Jako řešení zřejmě vidí zákaz dělnické strany. Na rozdíl od pana ministra se domnívám, že se dělá hodně, bohužel pro to, aby bylo ještě hůř.

20.11.2008 v 13:11 | Karma: 30,63 | Přečteno: 2197x | Diskuse| Ostatní

Vavřinec Karst

Přečetl jsem si článek „Soudruzi cikáni“

Možná jsem jeden z mála lidí, kteří pochopili záměry stran a vlád posledního půlstoletí v oblasti rómské politiky. Možná je to jedna z mála věcí, která se jim, jak uvidíte dále daří. Přes výtky některých organizací a napadání našeho státu, že v naší republice jsou Rómové diskriminování fakta říkají něco jiného.

2.11.2008 v 19:25 | Karma: 23,04 | Přečteno: 1380x | Diskuse| Ostatní

Vavřinec Karst

Světovou finanční krizi způsobila hrabivost a nezodpovědnost

Člověk nemusí být ani ekonom ani finanční analytik, aby dospěl k takovému závěru. Pokud si sem tam něco přečte jako na příklad ......

24.10.2008 v 11:27 | Karma: 18,63 | Přečteno: 1373x | Diskuse| Ostatní

Vavřinec Karst

Prodáme Národní divadlo nebo znárodníme trafiky?

Probíhají volby a politická levice a pravice před nimi nevěděla, jakou by vyhrabala špínu na konkurenci. Krajní představy extrémní levice a pravice jsou dány nadpisem. Co dovede přehnané znárodňování jsme si vyzkoušeli na vlastní kůži. Všechno zprivatizovat, podobně jak se v padesátych letech všechno znárodnilo, je .....(nemůžu najít slušný výraz).

18.10.2008 v 10:03 | Karma: 12,56 | Přečteno: 802x | Diskuse| Ostatní

Vavřinec Karst

Další vrah kterého chtěla společnost převychovat a čtyři mrtví

V jednom svém článku jsem konstatoval, že převychovat vraha je stejně pravděpodobné, jako úspěšné studium na vysoké škole u jedince s IQ 80. S tímto konstatováním nemůže souhlasit pouze pomýlený aktivista nebo ignorant.

12.9.2008 v 21:36 | Karma: 18,44 | Přečteno: 857x | Diskuse| Ostatní

Vavřinec Karst

Opilý řidič zabil cyklistku, když unikal před policií je v titulku

Opilý řidič zabil cyklistku, když unikal před policií je v titulku Novinky.cz z 22.8.2008. Po vystřízlivění si vyslechl obvinění ze čtyř trestných činů - ublížení na zdraví s následkem smrti, ohrožení pod vlivem návykové látky, řízení bez řidičského oprávnění a maření výkonu úředního rozhodnutí.

22.8.2008 v 20:28 | Karma: 28,67 | Přečteno: 1572x | Diskuse| Ostatní