cestovatel, ktery momentalne docestoval:(

17/11/2009 Australie: Plavba okolo ostrovu Whitsundays I

V cene hostelu je tu prekvapive i snidane. Jsou tu ale docela vykutaleni, v hostelu asi aby jim toho lidi moc nevyjedli, tak snidane je pristupna jen na hodinu, a to od pul osme do pul devate. No zvlastni, s tim jsem se jeste behem cestovani nepotkal. Zase tam ale nechci byt jako socka ve ctvrt na osmou a tak asi ve 3⁄4 dorazim, vystojim frontu a snazim se nacpat tak, aby mi to vydrzelo na co nejdyl:) Snidane hostelos typycos – tousty a cerealie:)

22.11.2009 v 14:15 | Karma: 15,35 | Přečteno: 790x | Diskuse| Cestování

16/11/2009 Australie: Magnetic Island -> Airlie Beach

Ani tuto noc na moji dormitory nikoho neprihodili, takze krasny spani:) Rano jsem vstaval tak na urednicky, abych stihnul trajekt do Townsville v 945. Snidane probihala zcela standardne, tousty dzem a dojidani veskerych zbytku, co mi jeste z tech mojich mininakupu zbyly. Posnidam jeste s Laurie, ktere jede na to jeji posledni potapeni. Jestli ji to dneska ztalo za to (285A$, slusna palka) se uz asi v zivote nedozvim. Kazdopadne pry je to 3 hodiny lodi tam, pak potapeni a pak docela logicky stejny cas z5:) Slusny lodni vylet, jel bych taky:)

20.11.2009 v 7:04 | Karma: 15,13 | Přečteno: 860x | Diskuse| Cestování

14-15/11/2009 Australie: Magnetic Island II – na West Point/baz.rlx

Rano oznamuji na recepci, ze zustanu jeste dve noci. Za dalsi noc caluju 18A$, ctvrta uz je zdarma:) Na mem dormitory dneska snad neni misto, tak jsem znovu presunut na pokoj cislo 17 a zatim tam jsem sam, tak treba se nikdo ani nepristehuje a budu mit klidek:)

19.11.2009 v 3:21 | Karma: 16,18 | Přečteno: 916x | Diskuse| Cestování

13/11/2009 Australie: Magnetic Island

Rano trosku vyspavam a sraz se Sophie mam az v deset. Vzhledem k tomu, ze nevysla snidane v podobe mych oblibenych smazenych vajicek (v mikrovlnce ani na grilu je asi nudelam:), bezim do nejblizsiho kseftiku si koupit aspon marmeladu a snidam me super "oblibene" toustiky s dzemem. Sophie nakonec pise, ze to nestiha a prijede az o pul hodky pozdeji, coz se mi spis hodi, protoze se musim presunout z jednoho pokoje do druhyho, jak mi bylo vcera oznameno.

18.11.2009 v 2:58 | Karma: 15,73 | Přečteno: 1039x | Diskuse| Cestování

12/11/2009 Australie: Cairns – Magnetic Island

Rano vstavam jako prvni kousek po osme, ostatni osazenstvo naseho dormitory zatim stale spi, nikam se nespecha:) Rychle balim, udelam check out a bezim na bus, ktery odjizdi v devet od cairnske mariny. Prestoze Gilligans je hlavne party hotel, nastesti diky tomu, ze muj pokoj byl daleko od baru, tak tu byl relativne klid:)

17.11.2009 v 18:30 | Karma: 15,34 | Přečteno: 785x | Diskuse| Cestování

11/11/2009 Australi: Cairns: Snorchlovani na VBU

Dnesni noc taky dost dobra. V nasem dormitory byl nejaky typos, co v noci mluvil ze spani, vstaval z postele z znovu si lehal. Protoze jsem potreboval vstavat rano na lod, tak jsem nemohl spat s myma vernyma nocnima spolecnikama - spuntama do usi:( takze nocni spanek nic moc:(

17.11.2009 v 4:11 | Karma: 14,35 | Přečteno: 916x | Diskuse| Cestování

10/11/2009 Australie: Cairns: Cape Tribulation

V noci moc nespim, v pokoji desny vedro a bezvzdusno, klima to nejak nezvlada:( Navic musim vstavat brzo, uz v 725 me ma vyzvednout bus, se kterym bych mel jet na vylet na sever od Cairns podel pobrezni cesty na Cape Tribulation. Zastavit se na krokodylech, prejet reku Daintree a pres udoli Mossmon a Port Douglas se vratit navecer do Cairns. Alespon takovou napln hlasi ten krasny propagacni letacek...

16.11.2009 v 4:23 | Karma: 16,08 | Přečteno: 1357x | Diskuse| Cestování

9/11/2009 Cairns - Nakupy a Trinity beach

Puvodne jsem myslel, ze se rano z meho hostelu Bohemia Central odstehuji, ale nakonec jsem to ze sve lenosti vzdal a sel rovnou rano nakoupit ruzne ty vylety, ktere tu prozatim hodlam absolvovat. Jeste jsem probehl par cestovek, ale zaver je takovy, ze stejne vsude nabizej vsechno skoro stejny a skoro za stejnou cenu, takze dalsi kolecko po cestovkach by byla jen ztrata casu. Jediny, v cem se to lisilo, byla ta jizdenka na Greyhound, kterou jsem se nakonec uz rozhodl koupit.

11.11.2009 v 15:40 | Karma: 15,11 | Přečteno: 834x | Diskuse| Cestování

8/11/2009 Australie: Cairns – vlackem do Kurandy

Rano musim vstavat docela brzo, protoze uz v 830, jak jsem si vcera zjistil, odjizdi vyhlidkovy vlak do Kurandy, kam mam namireno. Tam vlakem, nazpatek nejdelsi lanovkou, co by snad v Australii mela byt. Mam co delat, vybehnu z hotelu a rychle na nadrazi. Nastesti v Cairns je to vsude docela kousek:) Lehce krape, ale vracet se mi pro plastenku nebo destnik nechce. Na nadrazi kupuju jizdenku na ajsika (34AUD - specialne uvedeno na prani WS) a po chvili se na nadrazi uz privali vlak. Docela dlouhy, ale lidi to moc neceka. Na to, ze je nedele, cekal jsem tu vetsi davy. Ale aspon mam celou radu pro sebe a dokonce jsem dostal privilegovane sedatko u okenka:)

10.11.2009 v 16:23 | Karma: 17,53 | Přečteno: 804x | Diskuse| Cestování

7/11/2009 Australie: Cairns II

Rano jsem si myslel, ze si trosku prispim. Podle hodinek na mobilu jsem se probudil asi okolo 830, nez jsem vstal bylo pul desaty. Trosku mi bylo divny, ze uz na dormitory nikdo neni:) Aha, zapomnel jsem si preridit cas na australsky, dve hodiny plus, takze vstavam na pul dvanactou:) Krasne vyspaly:)

9.11.2009 v 10:11 | Karma: 15,44 | Přečteno: 966x | Diskuse| Cestování

Jan Kubanek

6/10/2009 Australie: cenovy skok a sok (a ten i kulturni)

Let do Cairns malinko krkolomny. Mezipristani je v Darwinu, kde musime tvrdnout v noci na letisti. Tesne pred vystupem z letadla jsem premyslel, jestli ta decka z buniciny je na jedno pouziti nebo ne. Kdyz to ale pani predemnou sbalila, sbalil jsem to taky:) Krome kontoly prirucnich zavazadel neprobiha zadna jina kontrola. Cekame az asi doplni pohonne hmoty nez znovu muzeme odletet az do Cairns, tim samym letadlem...