Zdeněk Fekar
- Počet článků 97
- Celková karma 32,86
- Průměrná čtenost 2300x
Seznam rubrik
- Lidé a život
- Knajpy a šenky
- Svět byznysu
- Mediální rybník
- Politický cirkus
- Planeta knih
- Nastavené zrcadlo
- Dekatvíty
Oblíbené knihy
Oblíbené stránky
Oblíbené blogy
Zdeněk Fekar
Komerční banka digitalizuje jenom na papíře
Digitalizace všeho je teď jasný trend. Dobrý trend. Sám už všechno, co jde, zařizuju online. Proto mě docela pobavila nedávná zkušenost, jak třetí největší banka u nás postupuje při zrušení účtu založeného online.
Zdeněk Fekar
Ve Fio bance o peníze klienta nepečují. Rozfrcají je!
Bývalo zvykem, že banka byla solidní instituce, která pečovala o vaše peníze. Pracovali v ní lidé, kteří korektně a důsledně plnili roli dobrého hospodáře. Dneska už to neplatí. Moje čerstvá zkušenost z Fio banky mě stála tři stovky. Kvůli jejich vlastní neschopnosti a nepořádku.
Zdeněk Fekar
Vodafone utrácí za nefungující marketing, na zákazníka ale kašle
"Stará láska nerezaví" platí stejně tak, jako že "starého psa novým kouskům nenaučíš". Vodafone byl jednou z mála firemních značek, které jsem považoval za svoje lovemarks. Už není. Nekvalitní služby se firmě dají odpustit. Trestuhodný nezájem o zákazníky nikoli. I kdyby to mělo být z deště pod okap, odcházím ke konkurenci.
Zdeněk Fekar
Kolik stojí "dobré jméno" UPC? Mizerné dvě stovky!
Lidovky včera daly nahlédnout pod pokličku toho, jak se o zákazníky stará společnost UPC Česká republika. Abyste rozuměli: nestará, kašle na ně a ještě je okrádá o čas a peníze. Nebo rovnou posílá exekutory! Rozhodně včerejší případ není netypický – každý, kdo se jenom trochu vyzná, říká: dráty mají perfektní, ale služby katastrofální! Můžu potvrdit z vlastní zkušenosti.
Zdeněk Fekar
Polské dráhy? Evropská ostuda!
V Polsku se bude příští rok konat fotbalový šampionát. Wrocław zrovna minulý týden navštívili komisaři rozhodující o udělení titulu Evropského hlavního města kultury pro rok 2016. Mám zemi na sever od nás rád, ale jestli se chtějí fotbalu i kultuře věnovat stejně jako národní železnici, tak všechny případné návštěvníky varuju: čeká vás výlet na periferii Evropy!
Zdeněk Fekar
Fíííjoo není okay!
Kdybyste byli v roli porotce, pro kterou reklamu byste hlasovali? Je lepší současné bankovní fíííjoo, nebo loňský vánoční okay humbuk? Původně jsem myslel, že "á" je správně, doslova v cílové rovince jsem ale změnil názor.
Zdeněk Fekar
Albert dostal výprask od Kauflandu
Když se dva hádají, třetí se směje. Jedna stará pravda se opět potvrzuje. Supermarkety Ahold se vychloubají, že jejich cenové komando zařídí nejlevnější ceny. Lžou zákazníkům. Konkurenční Kaufland je chytil na švestkách a obratně toho využil. Ten, kdo se všemu směje, je zákazník.
Zdeněk Fekar
ODS je zatím v české politice nejcennější
Konkrétně dosahuje současná hodnota modrého ptáka 40 932 korun. Druhou nejcennější značkou na politickém trhu je česká vláda s cenou 39 556 korun a třetí nejdražší je TOP 09 s částkou 29 260 korun.
Zdeněk Fekar
Nissan Juke prodává sex s pannou
Nádherné auto a krásná mladá holka. Sen každého muže! Ideální kombinace pro reklamu! Aktuální zamyšlení nad tím, kdy sex v reklamě je ještě vtipný a kdy už je trapný.
Zdeněk Fekar
XXXL ta-ta-ta-ta reklamou roku 2010
Nenáviděná. Milovaná. Obě nálepky schytává současný hit televizních reklam. Prošel jsem si oběma extrémy, dneska musím uznat, že je to nejspíš nejlepší reklamní kampaň roku. Co nás čeká dál, bude asi horší.
Zdeněk Fekar
Vodafone už nemá na zákazníky čas
Už se vám stalo, že jste někam coby zákazník volali, a oni vás, byť slušně, poslali do... prčic? Asi ano, úroveň služeb v Česku je pořád bídná. Když mi ale už i u Vodafonu řekli, že na dotazy zákazníků nemají čas, ať koukám přestat otravovat, smutně jsem si povzdechl. Konec sympatické tváře firmy je tady!
Zdeněk Fekar
Jsou naše mámy krávy? A chutnají gayům nanuky Mrož?
Před pár dny mě pěkně naštval jeden copywriter. Žena v reklamě je podle něho většinou buď kráva (máma, hospodyňka, puťka), anebo sexuální symbol. A navíc už si nějakou dobu lámu hlavu, proč moje oblíbené zmrzliny propaguje parta gayů.
Zdeněk Fekar
Nike fotbal miluje, Sazka se mu vysmívá
Reklamní spoty natočené k letošnímu fotbalovému šampionátu přinášejí nepěkné srovnání, v čem se liší Česko od vyspělého světa. Zatímco národní sázková kancelář Sazka nasadila upoceného Leoše Mareše a společně se vysmívají ostatním fotbalovým národům, globální značka Nike fotbal skutečně oslavuje.