Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJ

PájaZítra

11. 7. 2010 7:50
Kolik za to?

Mě by zajímalo, jaký dostali ti lidi honorář, že se snížili k tomu se takhle pitvořit? Já bych to tedy se skřípajícíma zubama udělal minimálně za půl mega, spíš za víc. A za 5 mega bych se jim tam i svlíknul, nechal polít asfaltem a vyválel v peří :D :D :D

0 0
možnosti
SV

spokojený volič

11. 7. 2010 9:14
Re: Kolik za to?

ale on od tebe nikdo nic nechce že;-(

0 0
možnosti
P

parnassius

10. 7. 2010 23:16
Až dosud jsem neměl tu čest to vidět,

ale po shlédnutí videa myslím, že to přesně odpovídá cílové skupině, o kterou ten nábytkový diskont usiluje;-)

0 0
možnosti
OK

GiovannaK

10. 7. 2010 21:58
Ne

opravdu ta česká není ani lepší ani roztomilejší než ta rakouská, tam ta holka co to zpívá aspon tak netahá za uši a drží tempo. Ta česká tahá za uši jakože hodne moooc :)

0 0
možnosti
PH

artea

10. 7. 2010 14:13
Taková jednoduchá reklama

přesto má pro mne kouzlo.

0 0
možnosti
L

liason

10. 7. 2010 11:48
Můj dlouholetý kamarád - lékař, specialista na ORL

mně minulý týden říkal, že to chápe jako reklamu na svou praxi, protože ta slečna z klipu, kterou jste i Vy použil jako doplnění blogu, je v souhrnu snůškou chorob, kterými se zabývá - problém na hlasivkách, logopedická vada a zřejmě i problém se sluchem (minimálně hudebním);-)

0 0
možnosti
F

Fanýs

10. 7. 2010 11:38
reklama

Ani u reklam, které se mi líbí si většinou nepamatuji na co jsou. Pokud mi nějaká reklama dokáže vnutit i název výrobku nebo firmy, tak si dávám pozor, abych od ní nic nekoupil. Např. Když je mi zboží povědomé a nevím odkud, tak ho raději nekoupím, protože bych ho mohl znát jen z reklamy a reklama je pro mne synonymum pro mizerné zboží. 

0 0
možnosti
P

papaya.

10. 7. 2010 10:28
jiné reklamy jen ztiším

ale u této woloviny rovnou přepínám jinam ... nesnáším to a ani jsem doteď netušila na co je. ... a do stodůlek kvůli lacinější židli se fakt nepotáhnu Rv

0 0
možnosti
TM

incomming_message

10. 7. 2010 10:05
Reklama je převzata z Rakouska...

0 0
možnosti
TM

incomming_message

10. 7. 2010 10:12
Re: Reklama je převzata z Rakouska...

ehm, uklepl jsem se... Stejnou melodii používá Möbel Lutz i v Rakousku, tedy doma. Akorát chybí finále spotu, které ho dělá zajímavým a je vlastně takovým symbolem jejich tamních reklam - znuděný a otrávený mužský hlas prohlásí "Ich find´es super"

0 0
možnosti
P

polibek

10. 7. 2010 9:40
nonazdar

jestli má polovina národa absolutní hudební hluch jako vy, podrž kleště. Ta reklama je příšerná, falešně nazpívaná, a nedává navíc smysl. O prodávaném zboží nikde zmínka, či daném řetězci nemluvě. Ten reklamní mág, co tohle stvořil, jestli tohle bude číst, by měl svou branži opustit a to velmi rychle. nic tak nepovedeného jsem dlouho nevidělaRva notovat si to falešné nic? To snad ani nejde.

0 0
možnosti
P

polibek

10. 7. 2010 9:44
Re: nonazdar

reklama má mít vtip, šmrnc, ukázat zboží, či smysl toho co prodává, za příklad uvedu řetězec Ikea a stopařku s nákladem nábytku na autě, ta je nejen vtipná, ale zaujme ne svou blbostí, ale jako celek. Zapamatovatelná je daleko líp, než ženská falešně zpívající a koktající o ničem na velké židli, kde ji ani není vidět.

0 0
možnosti
MB

Mychal.B

10. 7. 2010 8:39
Reklama je to strašná,

ale obdivuju ty, co dokázali odrecitovat/odzpívat ty rychlé pasáže :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 89
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2332x
Profesí marketér, věčně student, hrdý Evropan... V současnosti se snažím držet kurz jako „kormidelník“ v marketingové flotile e.vox. Cokoli jsem dělal, to jsem byl rád: Pracoval jsem například za pultem jako prodavač, den co den počítal hodnotu portfolia investičních fondů či jako ekonomický novinář. Na iDnes jsem se přestěhoval z blogosféry Respektu. Miluju Londýn, Star Trek a earl grey. Najdete mě i na twitteru: @jackal007.