Míla Michková Kavvadia

Jsem obyčejná ženská s kterou se život rozhodně nemazlil.Průvodkyně CK ,trvale žijící na řeckém ostrově a matka dvou krásných dětí.

Míla Michková Kavvadia

Veletrh aneb jak se z proutníka vyklubal nejlepší přítel na světě..

Během únavného předvádění a nekonečného vysvětlování zákazníkům jsem se seznámila s několika majiteli cestovních kanceláří,kteří organizovali zájezdy do Řecka nebo na okolní ostrovy.Vybavena jejich reklamními letáky a vizitkami se chýlil konec veletrhu a my měli zdárně splněn náš úkol.

6.6.2011 v 22:20 | Karma: 7,16 | Přečteno: 1205x | Cestování

Adonis v Čechách.......

Zima na sebe nedala dlouho čekat a doma mi zazvonil telefon..... GIASU.......tady Adonis,vzpomínáš si na mě ,že ano?Ano jistě,vy jste ten pán z kempu Isthmia pokud se nemýlím?Lámanou řečtinou jsem se snažila chytit jakkékoliv fráze ,která sršela po telefonu bleskovou rychlostí.No nic,to co jsem ale zachytila s jistotou bylo,že Adonis přiletí do České republiky se svým mladším synovcem Janisem v únoru.

5.6.2011 v 19:30 | Karma: 8,37 | Přečteno: 1332x | Diskuse| Cestování

Míla Michková Kavvadia

Na Peloponésském poloostrově a jeho okolí..........

Na Peloponésském poloostrově a jeho okolí bylo stejně krásně..... Jezdilo se na výlety na okolní památky jako byly např.Athény včetně návštěvy Akropole,Mykény,Acrokorinthos,věštírna a pupek světa v Delfách,Nafplio s překrásnou benátskou pevností přímo na moři,absolvovali jsme také návštěvu Korintského průplavu/ISTHMIA/ nebo každou sobotu se jezdilo na místní tržnici v Korinthu,kde se dalo velice výhodně zakoupit oblečení,obuv ,spotřební zboží i různé nepotřebné cetky.

5.6.2011 v 18:22 | Karma: 9,80 | Přečteno: 1223x | Cestování

Míla Michková Kavvadia

Jak jsem poznala Adonise..........

Přes zimu jsem prodávala jako vyučená prodavačka ve svém oboru,většinou v zelinářství ale s prvním slunečným dnem mě přepadávaly myšlenky na zasluněné Řecko.Těšila jsem se na léto a už s předstihem sledovala nabídky cestovních kanceláří a hledala cenově výhodný zájezd.

3.6.2011 v 9:50 | Karma: 7,57 | Přečteno: 1233x | Diskuse| Cestování

Míla Michková Kavvadia

První výjezdy za hranice.........

A pak začalo opravdu velké trápení ,to jak se dostat mezi okruh velkých ryb,kde se říká,že velká ryba žere malou. Začala jsem objíždět veletrhy cestovního ruchu v Praze,Brně ale prozatím bezvýsledně. Také mi nenahrávala skutečnost,že jsem neovládala anglický jazyk,což se tenkrát vyžadovalo úplně všude a nebo jste měli alespoň trochu více štestí,než ti ostatní a tuto skutečnost zkrátka zapřeli,jak jsem to později udělala i já a vyplatilo se!

3.6.2011 v 8:34 | Karma: 7,60 | Přečteno: 988x | Diskuse| Cestování

Společné rodinné dovolené......

Kolikrát se mi z těch lidí dělalo opravdu zle, pokud vidíš potácející se opilcekteří se motají nevidí před sebe a snaží se dívkám vnutit svůj andrismus ,už jen ten opilecký zápach z úst je odpudivý sám od sebe,natož nějaká snaha o pohlavní styk.

2.6.2011 v 17:34 | Karma: 8,95 | Přečteno: 1373x | Diskuse| Cestování

Míla Michková Kavvadia

První práce a škola......

V paneláku kde jsme bydlely jsme patřily spíše k těm rozpustilejším.Asi tak jako každé dítě v tomto věku....

2.6.2011 v 13:37 | Karma: 8,30 | Přečteno: 1107x | Diskuse| Cestování

Míla Michková Kavvadia

Moje nejkrásnější dětská léta.....

Když bych se měla vrátit o 30 let zpátky ,tak si jen matně, ale přece jen vzpomínám na své krásné dětství..........