cestovatel, ktery momentalne docestoval:(

13/7/2009 - Xi'an a hlinena armanda

Dnesni rano zaclo pekne, nejaky blb na dormitory si zapomnel mobil s budikem na nasem nocnim stolecku a rano zacal zvonit. No nikdo se k tomu nehlasil, po tretim zvonenim to vypnul JK, tak vypadame za blbce. No super...

15.7.2009 v 8:36 | Karma: 9,62 | Přečteno: 795x | Diskuse| Cestování

12/7/2009 Luoyang-Xian prohlidka mesta a jak se pari v Cine

Dnesni den byl ve znameni presunu do Xi'anu a rychloprohlidce mesta Xi'an. Vlak do Xianu nam mel odjizdet v 812, takze jsme vstavali tak na 7, abysme nemuseli spechat. Holandani zmizeli uz v asi v pul sedmy a na pokoji, jak se pozdeji zjistilo, zustal jen Japonec a Cinanka. No myslel jsem si, ze v Cine budou mit dormitory oddelene, ale ne. No me to nevadilo a Cinance asi taky tolik ne. Rekla rano jen neco neidentifikovatelneho z zmizela do koupelny:)

14.7.2009 v 19:08 | Karma: 12,27 | Přečteno: 820x | Diskuse| Cestování

11/7/2009 Luoyang - Vylet do klasteru Shaolin

Tak dnesni noc na dormitory nakonec dopadla dobre. Sice se k nam v noci jeste nekdo nastehoval, ale to jsem zjistil az rano pri probuzeni. Docela me to prekvapilo, ale asi jsem spal vylozene tvrde No taky ne, po te predchozi nenoci ve vlaku pate tridy...

14.7.2009 v 7:52 | Karma: 10,67 | Přečteno: 832x | Diskuse| Cestování

10/7/2009 Pingyao -> Luoyang

Takze vlak byl vskutku masakroidni. Meli jsme jen zamluveny sedacky (hard seat = soci cheap seat). Uz pri nastupu na nas koukali jak na cizince socky. Na moji sedacce nekdo spal, takze jsem ho musel hnedka vyhodit, to same pro JK. Bylo dost narvano, toho jsem se bal.... Vlak saloni vuz, sedacky jedna strana po trech, druha po dvou a ulicka stejne solidne siroka...zrejme je v Cine sirsi rozchod a nebo proste pro cinany jsou ty sedacky uzsi, coz mi zas tak neprislo...

13.7.2009 v 18:00 | Karma: 9,31 | Přečteno: 873x | Diskuse| Cestování

9/7/2009 - Pingyao

Dnesni den stravime v Pingyau, takze neni potreba nikam spechat. Vstavame hezky na pul desatou, balime batohy a ty si nechavame v recepci naseho Harmony Hostelu (doporucuji). JK si potrebuje vymenit penize, takze se vydavame hledat banku mimo historicke centrum. Zatimco JK hleda banku, co by mu vymenila penize, ja hledam neco k snedku. Nakonec si na ulici mezi vselijakyma stankama kupuju nejake vajickove placicky za 2Y. No cinani jsou jinka fakt mistri sveta v projedeji vselijakych blbosti...

12.7.2009 v 9:23 | Karma: 11,96 | Přečteno: 818x | Diskuse| Cestování

8/7/2009 Presun z Datongu do Pingyao

Noc na dnesek docela hruza. Vzali jsme si na zkousku tu dormitory. Sice jsme na pokoji byli sami dava, ale jak bylo pres den dost vedro, to stejny bylo pak vecer v pokoji a nebyla tam klima. No desny, nemohl jsme dlouho usnout. Nakonec se trosku ochladilo, ale to uz bylo az k ranu. Vecer nam na autobusaku rekli, ze bus do Tyuanu by mel jet v 730, tak vstavame uz v 650. No je to vskutku narocny to cestovani, vstavam driv nez do prace:(

11.7.2009 v 19:42 | Karma: 11,86 | Přečteno: 684x | Diskuse| Ostatní

7/7/2009 Datong - Klaster a Jeskyne u Datongu

Noc docela OK, jsem se po dlouhy dobe spokojene vyspal bez nutnosti ranniho probuzeni cinskym ramusem. Navic Datong je na nahorni plosine, asi 1000 metru nad morem, takze je tu docela prijemny vzduch. Spolu s hotelovym pokojem jsme meli v cene i snidani. Tesil jsem se na svedske stoly, smazeny vajicka, marmeladu, ovoce, cerealie, tak jako znam z cestovani z haape. No uprimne jsem se tesil, ale nedaval jsem si moc sanci. Taky ze jo, prisli jsme do restaurace a snidane byla bohuzel v cinskem stylu...

11.7.2009 v 7:47 | Karma: 9,60 | Přečteno: 770x | Diskuse| Cestování

6/7/2009 Presun z Pekingu do Datongu

Tak dneska jsme se konecne rozhodli z Pekingu vypadnout, rychle z toho zasmogovanyho mesta pryc! Nejak zvlast jsme nespechali, takze vstavame az okolo devate, balime a pak rychle na snidani. Davame tradicni placku v blizkem stanku, stejne dobre promastenou jako minule. Snidane za 2Y. Bezime z5 do hotelu popadnout batohy a uz to mazeme na autobusove nadrazi v JZ casti Pekingu.

10.7.2009 v 16:03 | Karma: 12,88 | Přečteno: 831x | Diskuse| Cestování

5/7/2009 - Relax a Lama Temple, Nou undeground sity:(

Dnesni den dopadl nakonec docela odpocinkove...a to hlavne kvuli tomu, ze cinani zase a znovu delali solidni bordel a hluk. I kdyz jsem spal rovnou se spuntama, moc to nepomohlo. Budim se. JK je asi docela taky nevyspalej. Tak nejak vstal, ale zase si lehnul a jeste spi. No neva, ja se taky nikam moc nehrnu...Rano si docitanim Reflexu, dolustenim krizovky, ctu si noviny na netu atp. No JK se budi znovu asi az v jedenact....

8.7.2009 v 17:00 | Karma: 11,79 | Přečteno: 1172x | Diskuse| Cestování

Jan Kubanek

4/7/2009 Peking - Letni Palac a hlasite cinske flusani...k zbliti..

Vcera jsem sel pozde spat, travil jsem vecer a noc tim, abych se naucil pracovat s timto blogovacim editorem. No blogger com je trosku vice intuitivni, ale v Cine pod tvrdou cenzurou:( Pracovat na cinskem pocitaci v cinstine mi dava trosku zabrat, hlavne ty fotky upravovat, zmensovat, to je vzdycky loterie....nerozumim nicemu, pri uprave fotek to jen to tak odhaduju, ktery tlacitko by mohlo k cemu byt a pokud to nejak nahodou vyjde, vlozim to na net. Taky netusim, jak si windows prehodit do anglictiny:(

7.7.2009 v 17:20 | Karma: 12,32 | Přečteno: 927x | Diskuse| Cestování

3/7/2009 - Peking - Great Wall

Na dnesek jsme si naplanovali navstevu Velke Cinske zdi. Ta neni primo v Pekingu, takze se na ni musi dojet. Mist, kam se na ni z Pekingu da jet podivat, je nekolik. My jsme se rozhodli se po velke cinske zdi projit, takze jsme si naplanovali takovy velkozedsky cinsky trek z Jinghcalingu do Simatai. Usek, ktery ma asi 10km, se podle LP da ujit za 4 hodky, takze pohodicka.

6.7.2009 v 10:49 | Karma: 12,60 | Přečteno: 865x | Diskuse| Cestování

2/7/2009 - Peking a jeho zakazany mesto, cholera a hutong

Vstavam asi v osm, jdu mrknout zpravy na netu a dopsat naky blaboly do blogu. Asi v devet vstava i JK, rychla vstavacka a asi v 9:20 odchazime smer nakup neco k snidani. Davame nejakou mastnou placku s vajickem, stoji to 2Y, takze snidane skoro zadarmo. V placce je nejaky cinsky zeli a vajicko nebo co to je, ale je to dobry a vzhledem k tomu tuku, tak asi i hoodne vyzivny.

5.7.2009 v 16:37 | Karma: 11,41 | Přečteno: 988x | Diskuse| Cestování

1/7/2009 - Peking - druhy den na ceste

Priletel jsem do Pekingu docela na cimprd camprd, casovy posun me docela dostal. Pri cekani na JK jsem se snazil usnout, ale marne. Hlava mi pada, ale ja ne a ne usnout. JK prichazi, chlubim se business letem. JK vypada docela sveze, ja tedy moc ne. No ale to uz frcime vlakem za 25 Y (1Y=2.7CZK) do Pekingu, na stanici Dongzhimen preseda za 2Y na metro a frcime dal k nasemu hostelu, co nasel JK na netu.

4.7.2009 v 17:29 | Karma: 12,11 | Přečteno: 1168x | Diskuse| Ostatní

Letame Business - druhy den na ceste

No takze tento clanek navazuje na nekolik prispevku na blogger.com. Ale jelikoz je blogger.com v cine zakazan, musel jsem to presunout na nejaky vicenenapadny server, tak jsem si zvolil Idnes. Jakmile se mi podari clanky z bloggeru stahnout, dam je na web tak, aby to melo hlavu a patu...