Trollí farma existuje taky na nádraží Praha-Krč

A řekněte sami, lidé dobří a s mozky nevymytými vládní protiruskou propagandou, co by to bylo za trolí farmu bez toho, aby v ní v režimu 24/7 nemakal jako urvaný chatbot (zadaná slova jsou Rusko, mír, Dostojevskij)

Nádraží v Krči patří k největším chloubám Prahy. Myslím staré dobré normalizační Prahy, kde se jedné noci zjevil duch sám.

„Oprýskaná budova, rozpraskaný asfalt, prastaré nelakované lavice, harampádí kolem nádražní budovy, to jsou kulisy jako dělané pro magickou noc! A taky čerstvý vzduch! A klid!“ pomyslel jsem si, když jsem se včerejšího pozdního večera ocitl na tomto nádraží při čekání na vlak, kterým se na konci léta budou odvážet zmobilizované ovce na americko-ukrajinská jatka.

A sotva jsem si to pomyslel, přišly na nádraží osoby.

Ale jaké osoby!

Měly na sobě hokejovou výstroj, červené dresy a v rukou tak nádherné hokejky, až zrak přecházel od jejich krásy nesmírné.

A co teprve, když mezi tyto osoby kdosi neviditelný hodil puk a ony začaly hrát!

Se zatajeným dechem jsem sledoval tu božskou hru a zbožně četl jmenovky na zádech těchto osob: „Myškin – Kasatonov, Fetisov, Bilaletdinov, Pervuchin, Starikov, Gusarov – Makarov, Larionov, Krutov – Skvorcov, Gimajev, Světlov – Vasiljev, Bykov, Chomutov – Drozděckij, Ťumeněv, Ragulin!“

Ale sotva jsem přečetl poslední jméno, vyskočil jsem jako otrávený novičokem, protože něco tady nesedělo, odporovalo pravdě a to tak kurevsky, jako bych se právě díval na Českou televizi.

„Ragulin přece na MS 1985 nehrál a navíc to nebyl útočník, ale obránce!“ vykřikl jsem a popadl toho výtečníka za rameno, „hele, nejseš ty náhodu troll?“

Ale nebyl to troll, jak se záhy ukázalo, byl to pan Lněnička.

„Na mistrovství nám strašně moc chybí Rusové. A tak jsme si na protest proti válečnému štvaní Fialy pořídili přes soudružku Konečnou tyhlety dresy, aby sborná přece jen v Praze hrála,“ vysvětlil mi pan Lněnička a omluvně dodal, „a za toho Ragulina se omlouvám. Je to můj dětský hrdina, ale já hraju v útoku a tak jsem se dopustil tohoto historického lapsu, že jsem místo Varnakova nasadil do hry Ragulina a navíc ještě do útoku.“

„To je malá věc! Co je proti dezinterpretaci války na Ukrajině, když se nám vládní sebranka snaží namluvit, že Rusko napadlo Ukrajinu!

Z toho si nic nedělejte, pane Lněničko, že jste Ragulin a hrajete v útoku!“ poplácal jsem pana Lněničku po zádech a hodil bully, na které se proti postavil právě pan Lněnička aka Ragulin a brankář Myškin, jinak též kníže z Dostojevského románu Idiot.

Hra se zase rozproudila a já pořád dokola křičel: „Góóól! Góóól! Góóól!“

A když jsem to vykřikl podesáté, všechny ty osoby, včetně pana Lněničky zmizely.

Asi to bylo tím, že měl už za pět minut přijet vlak, na který jsem čekal.

A když přijel, sedl jsem do něj a průvodčímu, který mne přišel zkontrolovat řekl: „Chtěl jsem na mistrovství světa fandit Slovensku, ale díky Bohu, a taky panu Lněničkovi, můžu zase fandit Rusku!“

Podle všeho byl průvodčí, co mě kontroloval, troll, protože hned na to celý vlak vybuchl, jako by ho zasáhla banderovská ATACMS, přičemž průvodčí stačil ještě z vlaku vyskočit...

Autor: Karel Trčálek | pátek 17.5.2024 16:57 | karma článku: 21,83 | přečteno: 461x

Chcimírovy zápisky z podzemí

My, co chceme mír, musíme škodit, jak to jen jde, protože jinak mír nebude, musíme svrhnout Rusku nepřátelskou vládu, musíme zlikvidovat všechny, kteří nechtějí mír jako my a žijí ve své válečné žumpě!

16.6.2024 v 8:24 | Karma: 22,29 | Přečteno: 441x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Fialova hybridní válka a užiteční idioti na Jílovsku

Nejen v Praze na autobusáku, ale i ve středních Čechách zuří hybridní válka. Například jílovští dobrovolní hasiči nedávno hasili blázinec zapsaný v UNESCO seznamu světového dědictví...

15.6.2024 v 8:21 | Karma: 20,79 | Přečteno: 449x | Diskuse| Politika

Nová nová levice z IVK a déšť z Bruselu

Existuje vůbec ještě nějaká politika? Skoro to vypadá, že taková politika existuje už jen v IVK, kde všichni neúnavně polemizují s prof. Václavem Klausem...

13.6.2024 v 17:01 | Karma: 21,04 | Přečteno: 396x | Diskuse| Ostatní

Nevyloučení Pavla Novotného z ODS je krásné a hluboce lidské gesto

Jářku, člověk by ani neřekl, kolika lidem vadí, že Pavla Novotného nevyloučili z ODS, kolika lidem záleží právě jen na tom, aby byl Pavel Novotný vyloučen, protože pak se v jejich duši konečně rozhostí klid a mír

13.6.2024 v 14:46 | Karma: 19,41 | Přečteno: 409x | Diskuse| Politika

Karel Trčálek

Odsoudí pan Horner taky genocidu Palestinců páchanou Hamásem?

Je pravda, že pan Horner nejraději odsuzuje chciválkovskou českou vládu, ať už za genocidu Palestinců či genocidu Rusů. Ale snad by mohl aspoň jednou udělat čestnou výjimku...

12.6.2024 v 14:40 | Karma: 26,19 | Přečteno: 485x | Diskuse| Společnost

V Turecku zemřela česká zpěvačka Victoria. Zavraždil ji její vlastní manžel

14. června 2024  8:59,  aktualizováno  11:23

Česká zpěvačka Victoria byla zavražděna v Ankaře. Podle tureckého portálu Hürriyet ji zabil její...

„Ukrajinská sebevražda“. Intriky v Kyjevě čím dál víc frustrují Západ

11. června 2024  19:21

Kádrové změny nezmítají jen ruským ministerstvem obrany, rostoucí pozornost vzbuzují i rošády v...

Brusel zveřejnil 10 kroků pro přijímání migrantů, z nichž se Česko nevyzuje

12. června 2024  18:34

Evropská komise zveřejnila harmonogram, který má zajistit, aby v jednotlivých členských státech EU...

Pravda o střelbě na fakultě. Unikátní rekonstrukce, vrah přišel ve 13:23

17. června 2024

Premium Pravda o střelbě na filozofické fakultě se vynořuje postupně a některé detaily jdou proti tvrzením,...

Evropu čeká vlna veder, dorazí i do Česka. Ve Španělsku čekají 45 stupňů

11. června 2024  15:34,  aktualizováno  15:49

Teploty v Evropě od víkendu výrazně vzrostou. Od pondělí do čtvrtka příštího týdne bude letní až...

Centrem Prahy nejezdí dvě ze tří linek metra, policie řeší odložené kufry

18. června 2024  13:53,  aktualizováno  14:03

Aktualizujeme V úterý odpoledne policie uzavřela část Václavského náměstí kvůli nálezu podezřelého zavazadla....

Potyčka na ubytovně v Ústí skončila vraždou, podezřelého policie zadržela

17. června 2024  12:06,  aktualizováno  18.6 14:01

Policisté vyšetřují vraždu na ubytovně v Ústí nad Labem. V násilný trestný čin zřejmě vyústila...

„Ficovi pomohlo, že sám bojoval.“ Lékař poprvé popsal dny po atentátu

18. června 2024  13:11,  aktualizováno  13:50

Rychlé zotavování slovenského premiéra Roberta Fica po atentátu v Handlové souviselo s tím, že...

Turisté na Gran Canarii mají po koupání. Úřady kvůli žralokům zavřely pláže

18. června 2024  13:18

Mnozí turisté teď na ostrově Gran Canaria musejí dát před plaváním v moři přednost jiné aktivitě....

Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč