Marcela Štolová

Píšu o tom, co se mi líbí anebo mě potkalo, ať už se mi to líbí nebo nelíbí...

Dívám se, poslouchám.... a žasnu...

Budete- li mít něco na srdci, můžete mi napsat na marcelastolova@centrum.cz

Bretaní na kole - den 3. - Morbihanský záliv

Je 7,30. Budíček! Nemůžu se vyhrabat ze spacáku. Včera jsme tu další láhev už vážně neměli načínat. V 8 je snídaně. Pak opět zakreslování do map a v 9.30 vyrážíme. Tentokráte hromadně, celé stádečko čítající 25 hlav. Jedeme do přístavu ve Vannes, odkud nás odveze loď na ostrov Ile d'Arz. Ostrůvek je to malý, dá se v pohodě projít pěšky. Navíc kolům není na některé z cest povolen vjezd a tak jsme naše miláčky raději zaparkovali v přístavu.

5.8.2010 v 8:33 | Karma: 14,04 | Přečteno: 1916x | Diskuse| Cestování

Marcela Štolová

Bretaní na kole - den 2. - Kterak nás převozník "převezl"

Konečně jsme doralili k cíli. Je 8,15 a vystupujeme z autobusu. Camping Le Moulin de Cantizac u městečka Séné - poblíž Vannes. Cedule u vjezdu do kempu slibuje parádní bazén. Těším se, že ho odpoledne, po návratu z vyjížďky, vyzkouším.

4.8.2010 v 8:32 | Karma: 15,15 | Přečteno: 2080x | Diskuse| Cestování

Bretaní na kole - den 1. - Cesta

Konečně nastal den D. Ještě sbalit posledních pár kousků a hurá na cesty. Za vydatného přispění rodiny, která mi obětavě pomohla s objemnou a přečetnou bagáží, jsem se dostala na místo srazu. Odjezd byl naplánován na 11.hodinu. Autobus je poloprázdný. Říká se, že do půli naplněnou sklenici označuje jako poloprázdnou pesimista, kdežto poloplnou zase optimista. Nemůžu si pomoci, ale u autobusu mi přijde poloprázdná verze přece jenom optimističtější. Kdo někdy cestoval více než 20hodin v kuse ví, o čem je řeč.

3.8.2010 v 9:53 | Karma: 13,19 | Přečteno: 2098x | Diskuse| Cestování

Diktát dokonalosti

V duchu si srovnávám úkoly, které mě dneska ještě čekají. Snažím se je seřadit takovým způsobem, aby vše perfektně navazovalo. Abych toho, za co nejkratší dobu, stihla co nejvíc. Ani minutu nazmar! Jsem na sebe náležitě hrdá. Vtom se mi v hlavě rozbliká varovné světýlko. Proč?

16.7.2010 v 14:57 | Karma: 8,95 | Přečteno: 978x | Diskuse| Společnost

Seznamovací alibi

Trochu jsem se začetla do seznamovacích inzerátů. A protože jsem žena, začala jsem u mužů. Bylo to poněkud monotónní počtení: Muž hledá mladou ženu (anebo raději ještě mladší), štíhlou, bez závázků, pohlednou, reprezentativního vzhledu na vysokých podpadcích a nalíčenou.

15.7.2010 v 15:05 | Karma: 17,16 | Přečteno: 2091x | Diskuse| Společnost

Těžký kalibr

Top 09 se povedl geniální tah. Podařilo se jí ulovit bývalého guvernéra ČNB Zdeňka Tůmu. Je to těžká rána pro politické rivaly, obzvláště pro ODS, která je zvyklá v Praze vládnout. Podaří se „ódéesce“ nasadit do podzimních voleb protikandidáta podobně těžkého kalibru? Těžko.

15.7.2010 v 10:50 | Karma: 11,65 | Přečteno: 953x | Diskuse| Politika

Mé cyklistické námluvy

Musím přiznat, že cyklistika mě nikdy nijak zvlášť nelákala. Myslím tím v dospělém věku. Coby dítě jsem po kole usilovně toužila, ale když jsem jej konečně dostala někdy ve 12 letech, zjistila jsem, že si až tak moc spolu nerozumíme. Ne že by mi vadil pohyb - kdysi jsem řádila na hrazdě, bruslila, později jsem zkusila horolezectví, windsurfing, tenis, ráda si vyšlápnu do hor, plavu, proháním se na in-linech... Ale od kola si raději udržuji bezpečnou vzdálenost. Přesněji řečeno udržovala jsem si.

14.7.2010 v 8:51 | Karma: 13,79 | Přečteno: 2259x | Diskuse| Ostatní

Kocourkovské zdravotnictví

Měla jsem radost. Radost, že z letošních voleb konečně vzejde vláda dostatečně silná, aby mohla prosadit tolik potřebné reformy. A věřila jsem ve zdravý rozum.Proto hladově hltám informace o postupujících jednání budoucí koalice a jejím rýsujícím se programu.