Michal Seidler
- Počet článků 21
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 837x
Seznam rubrik
Oblíbené články
Michal Seidler
Ceny nikdy neklesaly a ani klesat nebudou: Smiřme se s tím a naučme se řídit naše finance
Jsme svědky globálního trendu zdražování základních potřeb, služeb a produktů. Tento trend, ovlivněný mnoha faktory včetně geopolitických událostí a změn v globální ekonomice, vyvolává obavy z budoucnosti našich financí.
Michal Seidler
Budování finanční nezávislosti
Finanční nezávislost se stává klíčovým cílem pro mnohé jedince, kteří hledají svobodu a bezpečí, jež přináší možnost nepotřebovat aktivní příjem z práce k udržení životního standardu.
Michal Seidler
Zvýšení hodnoty nákupního košíku: Taktiky obchodních řetězců a jejich dopad na váš rozpoče
V dnešním konkurenčním maloobchodním prostředí implementují obchodní řetězce různé taktiky, aby zvýšily hodnotu nákupního košíku svých zákazníků.
Michal Seidler
Jak ušetřit na běžném nákupu potravin: praktické rady
V současné době se mnoho z nás snaží zjistit, jak v době rostoucích cen potravin udržet rodinný rozpočet pod kontrolou. Zde jsou osvědčené metody, jak nakupovat potraviny efektivněji a šetřit peníze.
Michal Seidler
Drahota a Inflace: Jak bezhotovostní platby podporují naši spotřebu
Poslední roky se nesou ve znamení rostoucích cen a zvyšující se inflace, což má výrazný dopad na každodenní život občanů. Drahota se stává stále větším problémem pro domácnosti, které zápasí s vyššími výdaji za základní potřeby.
Michal Seidler
Jak si spořit na vlastní sny?
Každý má nějaký sen na který si chce naspořit, ale chybí mu vytrvalost a disciplína jak toho dosáhnout. Velmi často totiž nastává situace, kdy úspory použijeme na něco jiného, co vlastně ani nakonec nepotřebujeme.
Michal Seidler
Rozhodli jsme se vyrábět přírodní dekorace v době kdy je trh přesycen plastem
Nedávno jsme se rozhodli čelit přesycenému trhu v čínským zbožím tím, že začneme ručně vyrábět originální české dekorace a bytové doplňky. Dnes je tomu pár týdnů a máme tady první vlaštovku. Jak se vám líbí?
Michal Seidler
Řemeslo je stále více oblíbené ovšem válcuje jej průmysl
Zručnost, originalita a šikovnost se stále více cení i v době, kdy na nás továrny chrlí více a více levných a nekvalitních produktů. Má však šanci uspět a továrny překonat?
Michal Seidler
DIY jako nový trend v dekoracích + malý bonus
DIY, neboli ručně vyráběné dekorace jsou stále více oblíbenější. Lidé často dávají přednost originálním ručně vyráběným dekoracím před průmyslově chrleným. V tomto článku vám ukáži pár zajímavých dekorací, které si můžete sami vyrobit a také umožním získat jednu z mé dílny :)
Michal Seidler
Inspirativní tipy pro nevšední interiér vačeho domku či bytu
Každý den hledám inspiraci pro nové a nevšední bytové doplňky a dekorace. Dnes jsem se rozhodl o několik z nich podělit právě s vámi a zajímalo by co na ně říkáte :). Nebojte se do komentářů sdělit svůj názor a případně přiložit vaše tipy a nápady.
Michal Seidler
Co si firma vybaví pod pojmem tvorba webových stránek?
Zajímá mě tvorba webových stránek a hlavně kolik budou stát.. Mnoho podnikatelů a manažerů firem dokonale rozumí svému podnikání off-line. Málo kdo se již tak dokonale orientuje v podnikání on-line, tedy na internetu. Častokrát se při kontaktu s potenciálními klienty setkávám s požadavkem „Chci webové stránky a je pro mě důležitá cena“. Následná otázka je mnohdy „Kolik tedy u Vás webové stránky stojí“?
Michal Seidler
Škola vychovává studenty k neúspěchu
Proč jsou studenti a rodiče vlastně posedlí studiem vysoké školy? Proč věnují tolik času studiu a získávání te nejlepší známky z předmětu, o kterém nemají ani ponětí a vůbec je nezajímá? Já to nevím... a víte to vy?
Michal Seidler
Zase bylo odcizeno více než 5 miliónů hesel k internetovým účtům
O roku 2012 se hovořilo jako o roku s několika násobným nárůstem hackerských útoků a to zejména v oblasti sociálních sítí. Neuplynulo ani půl roku a už byla odcizena uživatelská hesla z více než 5 nejnavštěvovanějších webových stránek. Jedná se o milióny odcizených hesel. Nestaňte se oběti počítačové kriminality a přečtěte si více o aplikaci Passquito.
Michal Seidler
Investování není jenom pro papaláše z WallStreat
Každý, kdo někdy vydělal nějaké peníze časem začne přemýšlet, jak by mu vydělané peníze mohly vydělat další peníze. Investice a obchodování na burze je jednou z možností jak nenechat své peníze užírat inflací a bankovními poplatky. Uložením svých peněz do banky totiž své peníze také spotřebováváte i když si to ani neuvědomujete. Přitom investice mohou být vhodné zhodnocení finančních prostředků právě pro Vás. Investice nemusí být vždy nutně rizikové a mohou i tak přinést zajímavé výsledky. O tom jak začínám investovat si můžete přečíst v tomto článku.
Michal Seidler
I když dáváte něco zadarmo vždy se najde rejpal
Dneska jsem se rozhodl zadarmo nabídnout kredit do PPC systému Google Adwords v hodnotě 5 400Kč. K mému překvapení po zveřejnění nabídky se místo nadšených ohlasů ozvali pouze rejpalové, kterým se tento dar nezdál tak hodnotý, jak jsem předpokládal.
Michal Seidler
10 nejčastějších mýtů o SEO
Okolo optimalizace pro vyhledávače se už od samého začátku této disciplíny traduje řada mýtů jak ze strany „optimalizátorů“, tak ze strany klientů. Často se setkávám s řadou nesmyslů, které si klienti o optimalizaci pro vyhledávače myslí a co je nejhorší tyto nesmysly jim sdělili sami „optimalizátoři“ při předkládání nabídky. V tomto článku se seznámíme s 10 nejčastějšími mýty o SEO, se kterými se často setkávám.
Michal Seidler
Proč se provozovatele e-shopů nemusí bát konkurence slevových serve
V roce 2010 vstoupila na český trh „revoluce“ v internetovém nakupování a to v podobě slevových serverů. Počet spuštěných slevových serverů byl odhadován okolo 100 a nyní se toto číslo ustálilo okolo 80 stabilních a funkčních serverů. Před nedávnem se také objevily pokusy přenést hromadné nakupování ze služeb také na zboží. V tomto článku bych se s vámi rád podělil o několik důvodů, proč se provozovatelé internetových obchodů nemusejí bát o své zákazníky.
Michal Seidler
PPC kampaně nespasí vaše internetové podnikání
Poslední dobou se stále častěji setkávám s tím, že majitelé internetových stránek, obchodů a projektů pohlížejí na PPC jako jakýsi zázrak jak dělat internetový marketing. Nejenom na odborných fórech, ale také v televizi v pořadu Den D několik krát zaznělo, že jediný plán na internetový marketing jsou PPC reklamy. Já s tímto obecným názorem nesouhlasím a tom proč by měly být PPC reklamy až posledním krokem v propagaci na internetu si povíme v tomto článku.