Zdravím Vás.
Jsem rybář, podnikatel-blbé slovo, ale jak jinak to nazvat (hudební nástroje, veselá dárky, armyshop, western, outdoor, hlavolamy, atd.), trochu cestovatel, hudebník, psavec (poezie, články, postřehy), motorista, vodák a ještě by se asi něco našlo.
Bezdětný, rozvedený, nezadaný-193 cm, 110 kg.
Lidé mne znají pod přezdívkou Azbest, ale zde se nicky nenosí.
Jsem pravicového smýšlení, ateista, ctím svobodu, jednání na rovinu a držení slova.
Mám rád přírodu, inteligentní humor, jasné formulace, přímý pohled, pevný stisk ruky, schopnost sebereflexe, cestování, rychlou jízdu (ale s body hospodařím), hudbu, bojové sporty, českou kinematografii a další věci.
Rediguju vlastní web www.azbestus.cz a eshop http://www.vtipne-darky.info/, či sportovní portál www.nordicwalker.cz , což jsou takové věci pro radost.
Nemám rád politiky a další křiváky, fanatiky, církve a náboženství, komunisty a jakoukoli formu totality, nesvobodu, asociálnost, ale ani nejsem nadšen z civilizace, plenění Země stejně, jako z forsáže technickéh

Oblíbené články

2010 Expedice Brazílie-Amazonie.Díl dvanáctý-Santa Isabel

Poslední rybářské pokusy jsme absolvovali kolem vesnice Santa Isabel. Odpoledne jsme byli s dalším profesionálním průvodcem vláčet. Odjel s náma několik kilometrů proti proudu a objížděli jsme poměrně velkej ostrov.

16.3.2011 v 9:00 | Karma: 10,50 | Přečteno: 1254x | Diskuse| Cestování

Petr Hahn

Expedice Brazílie-Amazonie.Díl jedenáctý-Trolling průvodcem.

Po návratu kluků z vejšlapu do pralesa a mého z vyjížďky na člunu jsme schroupali další porci tapíra a s funěním se svalili na nějakou tu hoďku do sítí. Po probuzení přišel Alvaro se kterým jsme měli domluvenou rybačku. Takže jsme naložili cajk do jednoho člunu, prověřili, jestli v boxu je dost piva a vyrazili. Rozdíl, mezi rybařením s profesionálním průvodcem a s negramotným vořechem je celkem zřejmý. Profík nezírá tupě po kraji a nemyslí na stupidity jako třeba to, jak si to s náma odsedí a zase bude jeden den v suchu. Nejezdí bezprizorně po řece, jak ho napadne, ale snaží se, aby si klienti něco užili. Má spoustu zkušeností a jeho snahou je tyto věci předat. Ví, kam chce jet a proč. Ví, jak dlouho tam bude a kam pojede pak. Ví, jaké ryby se kde dají očekávat Ví a řekne vám, jak daleko za lodí máte trollovat, aby to bylo účinné. Poradí, jaký wobler použít. Jede takovou rychlostí, která je optimální. Jeli jsme poměrně daleko a pak jsme začali trollovat podle pokynů Alvara kolem břehu. Bohužel jsme se skutečně netrefili do ideálního období, které by zajišťovalo hojný výskyt ryb a jejich braní, ale přesto to byl markantní rozdíl od pokusů chytat s Porco Granje, případně s jeho spratky. Asi po deseti minutách přišel první záběr, a světe zboř se-měl jsem ho já. Člun nejede úplně pomalu, takže když dojde k útoku na wobler, je to do rukou pořádná rána a prut se rasantně ohne. Je třeba dát průvodci signál hlasitým pokřikem:“Peška, pejš“(rybka, ryba), aby dotyčný stáhnul motor a zastavil. Pak následuje souboj a zdolání ryby. Po jejím přivedení je záhodno vpravit do tlamy boga grip (vylovovací kleště), vyzvednout ji do lodi a druhými kleštěmi vyprostit trojháky wobleru. Není radno se pokoušet brát pirani, ani ostatní ryby do ruky stejně, jako wobler. Jednak jejich zuby nejsou vůbec zanedbatelné a pak-stačí jeden prudký pohyb ryby ve snaze se vyprostit a máte volné háky z trojháků v těle, což je nebývalá radost a ryba se chechtá, co jste to za trotla. Piraňa má obrovskou sílu v čelistech je to io vidět na stavbě těla, že její žvýkací svaly jsou asi ty nejsilnější, jaké má. Piraň se většinou údajně chytá spousta, ale pro nás byla každá ryba svátek, takže jsem se z ní radoval velice a po vyfocení a vyproštění šla zpátky do vody. Pokračovali jsme v činnosti a zátoky jsme svědomitě prohazovali ze zastaveného člunu. Honza ulovil krásného tukunare (okoun) a pak taky piraňu, kterou jsme si nechali, jako nástražní. Dalším tukunare triumfoval zase ten bídák Roman a my marně dumali nad tím, co dělá jinak a líp, než my. Buď je to klika, která přeje připraveným a je fakt, že Roman je z nás co se vláčky bezesporu nejzkušenější a navíc mu skvěle (na momentální poměry) fungovaly streamery na mušáku. Na to jsem se už mohl jen závistivě koukat, protože můj mušák byl po fraktuře zásluhou našich milých černých otrapů. Nebo zvolil lepší nástrahu (vždycky),případně použil jakési tajné rituály, do nichž nás nezasvětil. Pak jsem i já chytil konečně Tukunare Paka, což byl můj sen, protože je to nesmírně krásná ryba. Pak ulovil Honza nádhernou rybu s šerným okem.Určitě nejkrásnější ryba, jakou jsme za celou dobu chytili. Chytil jsem další piraňu a tu jsme si nechali taky na nástrahu. Pak jsme Alvara požádali, aby nám zastavil v ústí zátoky, kde jsme nachytali nejvíc a jali jsme se připravovat montáže na piraráru (sumce). Jednalo se o dřevěný špalík na jedné straně rozštípnutý tak, aby se do něj dalo zakousnout lanko, nebo šňůra. Na konci lanka bytelný hák a na něm piraňa visící za hřbet s udiveným výrazem. Rozhodili jsme tři sumčáky kolem lodi a sled

11.3.2011 v 9:00 | Karma: 9,15 | Přečteno: 1503x | Diskuse| Cestování

Chcete opravdu peníze?

Přišel mi od kamaráda mail, který mi konečně zaručí pravidelný, vysoký a bezpracný příjem, což je moc fajn. Není potřeba žádná kvalifikace a stačí mít pc připojený k internetu.To splňuji, takže-paráda!!!

8.3.2011 v 12:55 | Karma: 19,56 | Přečteno: 1437x | Diskuse| Společnost

Kočka

7.3.2011 v 8:00 | Karma: 6,55 | Přečteno: 736x | Poezie a próza

Kočička a pirát

6.3.2011 v 13:27 | Karma: 5,10 | Přečteno: 861x | Diskuse| Poezie a próza

Káva a píka

...............................................................................................................

25.2.2011 v 8:38 | Karma: 4,85 | Přečteno: 693x | Diskuse| Poezie a próza

Petr Hahn

BÍT, ČI NEBÍT – toť otázka…

A tu si zřejmě bývalý libyjský vůdce Kaddáfí neklade, protože jinak si nedovedu jeho myšlenkové pochody vůbec představit. A tak bije, dokud to jde.

24.2.2011 v 11:44 | Karma: 10,28 | Přečteno: 750x | Diskuse| Společnost

Petr Hahn

Jak jsem vyhrál ženu na internetu 2.

Jak jsem včera napsal, podařilo se mi vyhrát ženu na internetu k svátku a mám z toho velkou radost. Dokonce je to možná první žena v historii, vyhraná na internetu. Ze samé radosti jsem zapomněl napsat, že Lucie nebyla jediná výhra a tak se k té radostné události ještě vracím již s chladnější hlavou. Jen se omlouvám ta to, že musím na včerejší článek odkazovat (kvůli kontinuitě), ale omylem jsem jej zaslal do rubriky s názvem „ONA“ . Když mi přišel mail, že jej umisťují na titulní stranu, tak jsem se tam šel podívat. Je to fakt striktně pro holky (což by nevadilo), ale já fakt nebudu psát na stránku, kde jsou rubriky jako třeba „Kartářka online“. To ne. To jsem se oklepal a zježila se mi srst úplně všude. To jen tak na úvod.

23.2.2011 v 11:38 | Karma: 7,78 | Přečteno: 1074x | Diskuse| Společnost

Tomio Okamura a cikáni.

Přečetl jsem si článek Víta Hassana, který byl reakcí na článek Tomia Okamury s názvem“Buďme politicky nekorektní“. Tím jsem dospěl k názoru, že článek páně Hassana jsem číst ani neměl, protože to by ztráta času-ale zase mne k Okamurově článku přivedl.

21.2.2011 v 14:53 | Karma: 37,50 | Přečteno: 2759x | Diskuse| Společnost

Petr Hahn

Revoluce požírá své děti? Dobrou chuť!

Pan Engel v čele revoluční gardy s rudým práporem a spravedlivě hněvivým hlasem si užil svých pár týdnů slávy a přišla šedá realita. Rengenologů už má jeho špitál dost a zpátky ho nechce. Taky bych ho nevzal. Ohnivý odborář to je permanentní osina v oblasti hýždí.

19.2.2011 v 12:47 | Karma: 29,86 | Přečteno: 1468x | Diskuse| Společnost

Petr Hahn

Expedice Brazíliie-Amazonie. Díl devátý - TAPÍR.

Ráno, jen jsem se probudil, tak průvodce přijel s člunem odněkud z džungle a vyložil na zadní čelo lodi Paku, což je poměrně velkej hlodavec asi tak o velikosti bobra.

18.2.2011 v 10:24 | Karma: 10,35 | Přečteno: 861x | Diskuse| Cestování

Petr Hahn

2010 Expedice Brazílie-Amazonie. Díl osmý- Vodopád.

CELÝ ČLÁNEK V ČTIVĚJŠÍ GRAFICE A TO VČETNĚ ZAJÍMAVÝCH FOTEK JE K VIDĚNÍ zde... Ráno jsme se po snídani nalodili do dvou člunů a bylo naplánováno (aniž bychom o tom něco věděli), že pojedeme chytat ryby k vodopádu. Ohledně informací to bylo vůbec podivný. Očekával bych a několikrát, jsem to urgoval, že každej večer bude porada, kde se dozvíme, co se bude dít další den, kam se pojede, co se tam bude dělat, jak to bude s jídlem, co si připravit.....ale náš lodivod Ali, kterýho jsme si překřtili interně na Porco Granje (Velký prase) a když nám lezl hodně na nervy, tak Porco Granje Negro (to samý, ale ještě Černý) s náma prostě naší budoucnost programově odmítal probírat a tak se nějak nedalo nic dělat.

17.2.2011 v 15:30 | Karma: 7,68 | Přečteno: 946x | Diskuse| Cestování

2010 Expedice Brazílie-Amazonie. Díl šestý-druhý den rybolovu

Celou noc jsme se plavili proti proudu Rio Negro a zaparkovali jsme k ránu u vesnice Santa Isabel. Na pruty jsme udělali úchyty u stropu a docela jsme se divili, že už to nikoho nenapadlo před náma.

16.2.2011 v 9:00 | Karma: 8,84 | Přečteno: 715x | Diskuse| Cestování

Petr Hahn

Expedice Brazílie-Amazonie 6 Díl pátý-první den na rybách.

Pluli jsme celou noc a k ránu jsem v hamace zaregistroval nějaký kravál, když jsme kotvili, ale ještě se mi podařilo usnout, takže jsem se probudil do plného dne a hicu. Kotvili jsme u nějakých Aliho příbuzných, kteří měli na břehu chýši a molem a od nich jsme si brali druhou pramici. Na molu mělo domovský práva asi pět šíleně vychrtlých a asi i prašivých psů, jaké jsem viděl i v Thajsku, nebo Kostarice. K snídani míchaná vajíčka a nějaký hnusný pečivo+úžasnej džus o kterým jsem byl přesvědčenej, že je ananasovej, ale bylo to z nějaký vyškrábaný hnědý velkošišky. Zvlášť vychlazený to bylo luxusní pitíčko. V hamaku jsem byl zkroucenej, jak embryo, kterýmu se vůbec nechce na svět a taky jsem podle toho ráno vypadal. Asi jsem se instinktivně choulil sám do sebe, protože bez přikrývky to byl nezvyk. Po snídani jsem se dorazil svou skvělou bábovkou z chlaďáku. Spočítal jsem si tři dílky na den i s rezervou, že si někdo vezme se mnou. Posádka nakládala na pramice polystyrenový boxy s ledem a pivem+limčou, abychom nezdechli. Led byl uskladněnej v pultovým mrazáku, kterej ale běžel jen v případě, že byl nahozenej motor, takže rychle ubejval a šance na novej vůbec nebyla. Po snídani jsme nasedli na pramice i s vercajkem a celý natěšený vyrazili na vodu. Trochu nás zarazilo, že s náma jedou coby průvodci Aliho synové, ale říkal jsem si, že je třeba podceňujeme a že to můžou znát překvapivě dobře. Já s Honzou jsme jeli s nejstarším synem, což je sympaťák, takže nebyl problém. S lodí to uměl, v motoru se pohrabat uměli kluci všichni, takže jupíííí! Odjeli jsme na vodu a začali rybařit. Zkoušel jsem vláčet, trollovat, chytat na streamer...a Honza to samý, kromě mouchaření. Za několik hodin jsme neměli jedinej kontakt s rybou. Po cestě dost agresivně útočila na mou hlavu a uzel lana na úvazu lodi jakási značně naložená včela. Byla naložená jednak nákladem na nožičkách,protože ty pytle byly úctyhodně nabouchaný, ale asi byla taky špatně naložená, o se týče nálady, protože prudila docela fest, ale nakonec se to obešlo bez souboje. Když jsme potkali druhou posádku, tak to tam bylo podobný, protože ani Roman neměl záběr. Jediná Raquel nám všem vytřela zraky, když ulovila piraňu, ale výsledek to byl tak zoufale hubenej, že jsme jeli domů dost zklamaný. Docela napínavá chvíle.....teda spíš půlhodina přišla ve chvíli, kdy Honza zjistil, že potřebuje na záchod. O čůrání se nejednalo a Honza se tvářil čím dál urgentněji, jenže lodivod nám řekl, že tady se nikde vystoupit suchou nohou nedá a do vody se nedoporučuje vstoupit kvůli yaccaré (krokodýl). A skutečně. Křoviny a porost zasahovaly hluboko do vody a pevný kousek břehu nebyl široko daleko. Dotyčnému postiženému dysentérií nebylo vůbec do zpěvu a byť to vypadá směšně, tak bych v jeho kůži být nechtěl, protože konat potřebu před svědky přes bok lodi, by asi byla věc vrcholně potupná. Šofér napálil čtyřicetikoňovej motor na plej výkon a letěli jsme po hladině, jako střela. Pročesával laguny a ramena, až najednou ukázal prstem dopředu-byl tam. Asi pětimetrovej kus pevnýho břehu. Čelo zoufalcovo bylo pokryto perličkami potu, které bezesporu nemělo na svědomí horko a když jsme úspěšně přistáli a já přivázal loď ke kořenům, tak kvapně vystoupil na loď a vděčně zmizel v porostu. Když se po pár minutách vrátil jako vítěz, viděl jsem šťastného člověka a najednou bylo úplně jedno, že ryby neberou. Dobrá věc se podařila:-)) Po návratu na loď jsme dopstali na stůl rýži, špagety, nějaké maso a paríňu. Po obědě jsem sebou práskli do hamak a drželi odpolední klid. K večeru pak přišla na řadu

14.2.2011 v 9:51 | Karma: 8,50 | Přečteno: 747x | Diskuse| Cestování

Zuzaně

Já bych do perexu i možná něco napsal, ale už jen vzpomínka na Tvé památeční tablo na chodbě UK mi stahuje hrdlo...Tak snad jen uvedu, že jsem tuto vzpomínku napsal před hodinou.

13.2.2011 v 12:00 | Karma: 14,78 | Přečteno: 1008x | Diskuse| Poezie a próza

Petr Hahn

2010 Expedice Brazílie-Amazonie Díl čtvrtý – VYPLOUVÁME.

Po té divoké noci jsem se ráno probudil pochopitelně víc mrtvej, než živej, ale hlavně jsem marně hledal svou nastávající...., takže jsem z chomoutu zase na poslední chvíli vyklouznul a tak jsem začal s vlastní exhumací sebe sama. To spočívalo pochopitelně ve vydatné snídani a následně sprše. Dnešní den měl být ve znamení přesunu na loď a vyplutí.

13.2.2011 v 9:00 | Karma: 10,76 | Přečteno: 1024x | Diskuse| Cestování

Jízda divoká

................................... ....................................... ..............................................

12.2.2011 v 11:30 | Karma: 4,86 | Přečteno: 644x | Diskuse| Poezie a próza

Petr Hahn

Díl třetí-Tři dny v Manausu.Den třetí-ZOO, Punta Negra…

Třetí den v Manausu jsme se probudili do tropického lijáku, což zde není vůbec žádná rarita a často je jich několik za den. Měli jsme v úmyslu jet do ZOO, ale ráno to nešlo, tak jsme v klidu odešli na tradičně bohatou snídani a nechali to koňovi.

11.2.2011 v 9:00 | Karma: 9,30 | Přečteno: 859x | Diskuse| Cestování

Petr Hahn

Expedice Brazíliie-Amazonie 2 Cesta do Jižní Ameriky.

Na letiště kluci dorazili zhruba o hodinu později a tak já měl čas se porozhlídnout a narazit na lékárnu. Tam jsem hned vyzpovídal lékárnici-jak že se se užívají ta antimalarika,co jsem si nechal dovézt, protože dávkování psal nějakej sice určitě velice vysokoškolsky vzdělanej, ale absolutně nesrozumitelnej talent, protože ani doktor, kterýmu jsem kvůli tomu volal, nebyl schopen specifikaci do lidštiny přeložit.

10.2.2011 v 12:01 | Karma: 10,40 | Přečteno: 963x | Diskuse| Ostatní

Petr Hahn

Expedice Brazíliie-Amazonie leden/únor 2010. Díl 1.

Jak k tomu vlastně došlo+přípravy:Se dvěma kamarády jsem se vydal v lednu r. 2010 rybařit do brazilské Amazonie. Cílová voda byla řeka Rio Negro.

9.2.2011 v 9:34 | Karma: 11,02 | Přečteno: 868x | Diskuse| Cestování

KAŠTANY

............................. ................................... ................................... ..............................

8.2.2011 v 2:25 | Karma: 6,65 | Přečteno: 921x | Diskuse| Poezie a próza

Idiocie

.......................... ......................... ............................... ............................ ..........................

7.2.2011 v 16:35 | Karma: 10,16 | Přečteno: 1639x | Diskuse| Poezie a próza

Hradní stráž.

Na základě konzultací s lidmi znalými situace, stahuji básničku z oběhu a omlouvám se.

6.2.2011 v 9:00 | Karma: 6,62 | Přečteno: 1307x | Diskuse| Poezie a próza

Hej pane!

Psával jsem básničky jedné bohyni z Prahy, se kterou jsem se jen málokdy vídal, ale byl velice silný a podstatný vztah. Ji neúspěšně lovil její šéf v práci a ona si má dílka úmyslně vystavovala na nástěnku nad PC. I tuto mu tam připravila včetně úvodu, který je pod nadpisem. Pak mi napsala, že i u něho jsem značně "zabodoval":-))

5.2.2011 v 13:39 | Karma: 6,71 | Přečteno: 810x | Diskuse| Poezie a próza

DOBRÉ JITRO

Remcalové rádi popichují na téma-že se často zabývám dívčími vlasy...je to klišé?Pro mne ne, ale to bude tím, že mne prostě ženské vlasy přitahují.A je jedno, jestli dlouhé a nebo krátké.Jeden z důvodů bude i ten, že jsem nosil sám dlouho dlouhé vlasy, které mne posléze po domluvě (mezi sebou-ne se mnou) opustily, takže s těmi už si hrát nemohu:-))Nicméně nejsem fetišista a je to jen - třeba erotogenní zóna.