- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Televizní reportáže byly oslnivé. V Moskvě se stály mnohasetmetrové fronty a lidi se dovnitř hrnuli, jak když právě v 90. letech McDonald začínal. Mlaskavé komentáře o tom, jak je to vynikající, jak to chutná a že není rozdílu proti výrobkům amerického řetězce, nebraly konce. Sice je to poněkud zvláštní, když jeden z manažerů v televizní reportáži připustil, že ingredience jsou rozdílné, ale asi Rusové umí kopírovat i tyto suroviny. Tisíce lidí byly nadšeny.
Prostě to chutná. A mnoha lidem. Pak ale poněkud prekérně působí zjištění některých uživatelů Twitteru, že logo nového ruského řetězce připomíná logo portugalského výrobce žrádla pro zvířata.
Při bližším zkoumání zjistíte, že jsou rozdílné barvy i tvary, přesto je podobnost velmi zjevná, byť ne stoprocentní. Ale řekněme si upřímně, že i když 80% Rusů schvaluje Putinovu politiku a agresi proti Ukrajině, tak také nelze říci, že 100% Rusů si je podobno se zvířaty. A nebo zde Rusové prostě nakupují ingredience.
Ale majitel toho řetězce se zjevně trefil do černého. Tak i tak.
Další články autora |
Každá budoucí maminka se snaží zajistit pro své miminko jen to nejlepší. GS Mamavit je komplexní multivitaminový doplněk, který je speciálně...