Je odpor k elektromobilitě skutečně projevem neofobie, nebo naopak zdravého rozumu?

Já osobně jako IT specialista neofobií netrpím, naopak musím držet krok s novinkami ve svém oboru. I přesto si myslím, že současná podoba baterkových hraček je slepou uličkou

Všimněte si, prosím, hned na začátku, jedné věci.

Nijak totiž nepopírám, že hlavním cílem tzv. elektromobility a těch, kdo ji prosazují, je zničení Evropy, ožebračení jejího původního obyvatelstva a úplné nahrazení tohoto obyvatelstva muslimy.

To nijak nepopírám, že žádný jiný cíl elektromobilita nemá, ani mít nemůže. To je jasné, a kdo zatím stojí, je taky jasné!

A krom toho si všimněte, že nepopírám ani to, že největším producentem elektromobilů není Evropa, ale Čína.

Z toho evidentně vyplývá, že Číňané rozhodně netrpí zdravým rozumem, protože kdyby jím trpěli, určitě by nevyráběli elektromobily.

A teď k věci.

Tuhle jsem přemýšlel o lidské existenci a elektromobilitě a dospěl jsem k zajímavým závěrům.

Tak například jsem si uvědomil, že Ježíš Kristus neměl vůbec žádné auto!

Putoval se svými učedníky pěšky a snad jen tu a tam se svezl na oslíku.

„Jářku a přece spasil každou lidskou bytost a ani k tomu nepotřeboval spalovací motor! Respekt, fakt že jo,“ luskl jsem obdivně prsty, ohromen tím, že Ježíš dokázal putovat po Svaté zemi bez auta a přitom toho tolik stihnout, konat zázraky, uzdravovat nemocné, křísit mrtvé a ještě ze sebe sypat podobenství!

Ve Starém Zákoně taky není žádná zmínka o autech, za to se v této svaté knize nápadně často objevuje Bůh.

Dnes je to naopak, všude je plno aut, ale Bůh se nám, aspoň takto explicitně, už jaksi neobjevuje. Čím to ale je, to opravdu netuším,

Prorok Mohamed se taky dokázal přemístit z Mekky do Mediny docela bez auta a dnes je to, co mu nadiktoval archanděl Gabriel, základem agresivního náboženství, které dnes prudce expanduje na všechny strany, ale v Koránu taky není o autech ani čárka.

Tak si to sami spočítejme!

Máme tady tři, v podstatě, klíčová světová monoteistická náboženství a všechna se konstituovala v době, kdy lidé neměli žádná auta, která ostatně nebyla ani v ráji, odkud byli první lidé vyhnáni.

Co tím chci říct?

Vlastně ani nevím, snad jen to, že všechny zásadní momenty lidských dějin proběhly v dobách a epochách, kdy lidé neměli žádná auta a přesto se vypjali k dnes už v podstatě neopakovatelným duchovním výkonům!

Tehdy se lidé báli Boha, dnes se bojí toho, že budou muset jezdit v elektromobilech s omezeným dojezdem na jedno nabití, tehdy se lidé klaněli Bohu a dnes se klaní totemům u benzinek…

Jezdil by dnes Kristus se svými učedníky v otřískané dodávce?

A Mohamed v obřím bouráku?

Byl by hlavní problematikou Starého zákona nedostatek parkovacích míst v Sodomě, nebo rovnou samotná elektromobilita?

To jsou otázky, na které dnes už samozřejmě nedokážeme odpovědět, neboť nám v tomto směru nebyla zjevena žádná pravda.

No, tak ale Budhha je, myslím jasný, tomu je jedno, jestli sedí pod stromem, nebo na předním sedadle spolujezdce, ať už v autě se spalovacím motorem, či v elektromobilu.

Hlavně, když může meditovat a hlásat: „Život je utrpení!“

A já, ačkoliv nejsem Buddha, ani žádný Kristův učedník a ani ten, anděl, který se zjevil Mohamedovi, k tomu dodávám: „A život bez spalovacích motorů je utrpení dvojnásobné!“

Ale to samozřejmě nemění nic na tom, že největší utrpení přináší zdravý rozum.

Kdo ho má, ten trpí jako kůň!

A koně se, jak známo, na Velké pardubické taky střílejí….

P.S. A za domácí úkol si můžete spočítat, kolik energie se spotřebuje na jeden litr benzínu v nádrži auta se spalovacím motorem (do svého výpočtu zahrňte energii na těžbu ropu, její dopravu na místo zpracování, samotnou výrobu benzínu a jeho distribuci).

Jen tak pro zajímavost, myslete si třeba, že hrajete nějakou strategickou hru na svém počítači.

Autor: Karel Trčálek | pondělí 15.4.2024 16:00 | karma článku: 17,32 | přečteno: 554x