- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak před pár minutami doznělo na rádiu Česko, čistý zisk agentur za něco přes čtyři stovky dálničních smrtících bilboardů dosahuje jednoho sta milionů korun. Lobbisté a podobná verbež prý pořád argumentují tím, že dlouhodobé smlouvy s agenturami nejdou vypovědět. V pořadu bylo ale dokázáno, že minimálně jednu smlouvu, pokrývající 286 bilboardů, vypovědět možné je. Chybí ovšem vůle udělat to, čehož příčinou je zřejmě to, že reklamní agentura není hamižná, a něco ochotně odsypává. To mi ale stejně přijde vedlejší, protože pokud existuje přímé obecné ohrožení obyvatelstva, očekával bych jediné - okamžitý nástup demoličních čet a odstranění všech vražedných bilboardů do 24 hodin. Nebo obecné ohrožení platí jen u povodní?
Je zajímavé, že se všichni dokážeme pohoršovat nad renesancí pirátů, když toto zdánlivě zapomenuté řemeslo ožilo v Somálsku do takové míry, že se teď pirát Morgan musí v pekle stydět za to, jaký byl břídil. Ale to, že pytláci u nás začali místo zvěře lovit lidi, to přecházíme prakticky bez povšimnutí.
Nezbývá než doufat, že zrovna dnes, kdy slavíme vítězství demokracie a reklamy nad totalitou a propagandou, se o billboard nikdo nezabije. Pokud by to měl být navíc někdo, kdo před 21 lety cinkal klíči, byl by to už opravdu smutný paradox.
Případné nové čtenáře iDNES si ještě dovolím upozornit na starší článek Školní sex hýbe republikou, který je rovněž aktuální vzhledem k diskusím, které probíhají k nové příručce sexuální výchovy na školách. Můžete si jej přečíst po kliknutí ZDE
Další články autora |
Spousta důchodců si dnes přivydělává, aby zvládli zaplatit stále rostoucí výdaje a nemuseli se spoléhat na pomoc svých blízkých. Podobně tomu bylo...