Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

cojanato

18. 11. 2010 14:21
Billboaroví pytláci a Jeníkův školní sex....

Šestáku J.Kudrnáči, díky Bohu, že na těch problémových billboardech není taky reklama na Tvoje literární dílko, které Ti neprodejné leží na skladech, protože to by těch havárek a nárazů do reklamních poutačů podstatně přibylo.;-D

0 0
možnosti
C

cojanato

18. 11. 2010 14:23
Re: Billboaroví pytláci a Jeníkův školní sex....

:-)....chybí tam "d"

0 0
možnosti
S

solway

17. 11. 2010 18:05
To je patřičné připomenutí.

Oběti , které doplatily na bilboardy ,se počítají na stovky. To pan Šesták správně trefil........Jen mě poněkud vadí ta závěrečná reklama na autorův školní sex . Trochu podbízivé .

0 0
možnosti

oldiess

17. 11. 2010 18:19
Re: To je patřičné připomenutí.

A nejhorší je to, že je to každému kdo je kompetentní s tím něco udělat, jedno.

Tu "reklamu"  berte prosím sportovně, zrovna mně sklouznul zrak na tv program v Mladé frontě, kde je o odpoledne promítaném filmu FaRÁŘŮV KONEC poznámka, že to "natočil Evald Schorm /Král a žena, Pět holek na krku, Každý den odvahu/" Čili řekl bych, že je to naprosto běžné, připomenout i starší věci jednoho autora:-)

0 0
možnosti
M

martin5.3

17. 11. 2010 12:19
Podivné

Takže za rok se zabike deset řidičů tím, že kouká na bilboard a ne na silnici?

To je v autoškole neučili, že mají sledovat vozovku a že ty reklamy jsou pro spolujezdce a osazenstvo autobusů?

0 0
možnosti

oldiess

17. 11. 2010 12:24
Re: Podivné

Zabijí se i ti co na billboard nekoukají, ale při nehodě do něj narazí - nejsou totiž z papundeklu.

0 0
možnosti
KV

KarelV

17. 11. 2010 11:35
Takových sklapnutých pastí tu je...

... a my si to necháme líbit, jako nějací malí poslušní školáčci...  Třeba to, jak na nás ŘVE reklama pokaždé, když vpadne do filmu (na soukromých televizních stanicích) - NOVA, PRIMA... Rv

Ještěže existuje spásné tlačítko na ovladači MUTE ... ;-D ... mimochodem, také už mě napadlo, že může jít o podvod na klientech, pokud tyto TV-stanice účtují statisíce za reklamy, které každý divák  (nebo jejich naprostá většina) VYPÍNÁ podobně, jako to děláme my, doma... 

Takže:  Jak to děláte vy - u  vás doma? - Necháte reklamy na sebe řvát, anebo je také vypínáte?

0 0
možnosti

oldiess

17. 11. 2010 12:02
Re: Takových sklapnutých pastí tu je...

Podívejte, i ta sledovanost je podle mě podvod, ještě jsem se nesetkal s nikým, kdo má ten peoplemeter, navíc to nevypovídá nic o tom, že by se skutečně díval, sám používám tv především jako kulisu, a běží mě i pár hodin aniž bych ji extra sledoval a dělám u toho na počítači. Peoplemetry pořád vychází z toho, že si někdo sednul večer k televizi a koukal na ni než šel spát. Jediné co je přibližně přesné jsou rádia na  internetu, kde vědí, kolik lidí opravdu naladilo, byť to ještě neznamená, že skutečnbě poslouchají. Řekl bych, že to pořád funguje hlavně kvůli provizím. Pracovník podniku, co zadává reklamu, nakonec dostane něco bokem aby přišel znovu, a tak se ta agónie prodlužuje.

0 0
možnosti
MV

marek.voksay.blogidnes

17. 11. 2010 10:40
Já s vámi souhlasím s jednou výhradou ...

ta oslava vítězství demokracie atdatd .... opravdu myslíte, že je co slavit ? viz: http://listopad1989.wordpress.com/2010/07/29/0001/

0 0
možnosti

oldiess

17. 11. 2010 10:43
Re: Já s vámi souhlasím s jednou výhradou ...

tak snad jsem to odlehčil i třeba tím, že to bylo "vítězství reklamy nad propagandou" - obojí blbne hlavy stejně, jinak se podívejte i na mé předchozí články

0 0
možnosti
1

1absolutus

17. 11. 2010 10:29
Konečně článek

Který není ufňukaný z pražské koalice a je dobře napsaný. Dávám karmu.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 505
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2755x
Pamětník, který se snažil byť jen nepatrně ovlivňovat dění u nás už za totality, a tak by se pomocí blogu rád pokoušel o totéž i nyní...

Seznam rubrik