- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Chybějící díl se někdy dá nahradit dílem z jiného vozu nebo je třeba vyrobit nějaký díl speciálně na míru.
Pořád je spousta fanoušků, kteří staré stroje udržují nebo rekonstruují, někteří s nimi závodí, nebo je mají jen pro krásu, případně i jako investici. Obávám se, že není moc pravděpodobné, že by se takové péče dostalo i těm vozům, které jsou dnes nové. Obávám se že většina z nich skončí v recyklaci, nové škodovky snad mají šanci dochovat se v depozitáři mladoboleslavského muzea.
Ještě před padesáti lety auta vyráběli lidé, dnes už jenom stroje. Většina aut na světě je globalizovaná, tedy rozeznávají se jedno od druhého jenom znáčkem na kapotě. Živé muzeum veteránů na Kubě, kterou se mi ještě nepoštěstilo navštívit, možná už za pár let nebude existovat. Tamní auta vykoupí bohatí Američané a Evropané a po ulicích ostrova svobody budou jezdit Toyoty a Hyundaie.
Takže každé setkání s automobily, které sice mají už něco za sebou, ale pořád se snaží fungovat a je na nich vidět, že o ně někdo pečuje a záleží mu na nich, člověka potěší. Mě tedy určitě, i když nejsem žádný fanda do aut.
Auta na následujících fotkách jsou z Milána loni a z Prahy tento pátek.
Další články autora |
Ročov, okres Louny
2 489 000 Kč