Zase ta pošta!

V dubnu měla moje vnučka narozeniny. Bydlí daleko, vládne nouzový stav - dárek putoval poštou. Nemusím zdůrazňovat, že vnučka se strašně moc těšila, co to bude.

Tou Českou - vzhledem k novým pravidlům jako doporučený dopis za  64 Kč. Bylo to 22. dubna a sympatická paní za okénkem mě ubezpečila, že do konce týdne to je tam. Nebylo. A na sledování zásilek to "zamrzlo" už na podací poště, která balíček vyexpedovala. Ale komu?

Počkala jsem ještě následující týden a pak jsem podala reklamaci. Pořád se nic nedělo, balíček neexistoval.

11. května dostala adresátka k vyplnění předtištěný formulář, kde měla vyplnit, že balíček neobdržela, a vhodit ho do schránky.

12. května zazvonila pošťačka a předala jí mezi dveřmi balíček. Jako by se nechumelilo. 14. května na sledování zásilek naskočilo, že balíček bude dnes doručen. 14. května mi přišel mail, že balíček byl doručen  a že "Vaše reklamace byla vyhodnocena jako nedůvodná, neboť zásilka byla dodána.  Datum dodání: 13.05.2020, příjemce: adresát."

Taky vám to přijde jako v Kocourkově? Bez omluvy, bez vysvětlení - bezdůvodná. Vlak z Ostravy dojede za 3 hodiny, balíček šel asi pěšky - tři týdny. A věřím, že kdybych ho nedala hledat, někde by se válel doteď.

A ještě jedno vtipné sdělení České pošty. Dnes mi přišel tento mail: Vážený zákazníku, dnes 18.5.2020 nejpozději do 19 hodin Vám budeme doručovat zásilku...

Zásilka do ruky, tak si na ni počkej - máš čas až do večera, aspoň něco doma uděláš. Už ten vid - budeme doručovat - ukazuje, jaká to je fuška. Bydlím 15 minut pěšky od centrální třídící pošty...

Miluju Českou poštu. Chudáci zaměstnanci u přepážky, musí to být andělé, aby jako nárazníky přežili všechny ty "spokojené" zákazníky.. 

Autor: Jaroslava Indrová | úterý 19.5.2020 7:34 | karma článku: 25,75 | přečteno: 780x