Pozor, obnovuje se provoz tram!

Tak nám provedli rekonstrukci tramvajové tratě. Prý to bylo velmi nutné a máme se radovat: trať bude kvalitní, moderní, přesně podle nejnovějších standardů. Tak se na to pojďme podívat, mým mobil-foto-blogem.

Celá akce začala vyvěšením oznámení, které (dle víry dopravce) "veřejnost přijala s pochopením", jak se vždycky píše - tedy jako vždy s největší, s prominutím, nas~raností. Nic tak nepotěší, jako dva měsíce výluky v dopravě, přesouvání se náhradními autobusy, případně pěšky - nemluvě o takových drobnostech, jako omezení silničního pruhu, nadměrný hluk, prašnost a jiné doprovodné efekty.

Zatímco se demontovaly staré panely, prý zastaralé tzv. žlábkové kolejiště, občané se dohadovali, jak že bude ta zářná, nová, vysoce kvalitní a moderní tramvajova trať vypadat?

 

Bude to krásný zelený pruh, jako je ve Vysočanech a pak na Harfě kolem "arény"?

 

Ladně spojené kostičky, stejné jako jsou před vysočanskou poliklinikou?

 

A jak asi budou vypadat vlastní stanice? Když moderní, tak nás jistě čeká stejná stanice jako je ta experimentální před samotným Dopravním podnikem, kde elektronické číslice ukazují, kolik času zbývá do příjezdu další tramvaje...

 

Chlapi se do toho obuli pořádně.

 

A hrdinně. 

 

A tak není divu, že předávají trať se 14 denním předstihem!

A my znovu budeme mít obnovený tramvajový provoz. Na kvalitní, moderní a krásné tramvajové trati, heč!

 

 

 

 

Nuže... chápu, že jste asi protáhli poněkud obličej. TOHLE že je nejmodernější standard? Tramvajové kolejiště s betonovými pražci a s kameny by se spíše hodilo k vlakům, než k tramvajové trati městské aglomerace. Působí bezpochyby levně a zřejmě také pro stavitele patřičně laciné bude. A upřímně doufejme, že i pro investora. Platíme to totiž ve finále my všichni: investorovi.

Co si tedy z té modernosti užijeme, coby cestující?

Už vidím ty nadšence jak si rozbíjejí obuv při klopýtání přes pražce a nebo při dobíhání tramvaje - a neříkejte mi, že k tomu nebude docházet.

 

A hygiena? Už teď se mezi kamením objevují odpadky, a to provoz ještě nezačal.

 

A ve finále to bude vypadat stejně, jako u tramvajové tratě od Plamovky směrem ke Krejcárku.

 

Závěrem mi tedy dovolte, abych jménem všech anonymních cestujících poděkoval Dopravnímu podniku Prahy a.s., za ultra moderní tramvajovou trať...

 

...následně všem obyvatelům rodného Hloubětína popřál další úspěchy v estetickém zvelebování městské části, našich obvodů Prahy 9 a Prahy 14.

 

Autor: Martin Faltýn | neděle 18.4.2010 21:00 | karma článku: 32,34 | přečteno: 6165x