Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Jaromír Josef Vít

23. 4. 2010 15:26
Dávám bod

Ještě jsem tedy ze sídliště na tramvaj nešel, ale jakožto prakticky slepý jsem zvědav, jak se bude k tramvaji přecházet ten příšerný neozvučený přechod! O podchodu už jsem toho na fóru M.Č. napsal dost.

0 0
možnosti
XY

m-v

20. 4. 2010 12:02
První den provozu

Co se týká hlučnosti, tak s tím zemětřesením, co bylo před tím, se to nedá vůbec srovnat. Jízda je naprosto klidná a venku na chodníku překoná hluk projíždějící tramvaje i lecjaký osobák a každý autobus.

Na zastávce Sídliště Hloubětín zmizely vstupy do podchodu, kterým stejně nikdo nechodil a je tam bezbariérový přístup a světelná křižovatka. Hůř je na tom "Hloubětín"... jediný přístup je z podchodu od metra po schodech, takže jakýkoli invalida nebo kočárek nemají šanci. Navíc kvůli těm výstupům z podchodu tam i nadále straší omezená rychlost 20km/h.

Zatravnění v tuto chvíli je naprostá blbost. Bude se tam muset vyřádit podbíječka, protože některé pražce příliš pevně nedrží a trať si musí nějakou dobu "sedat".

A onen poněkud nepříjemný pisklavý zvuk připomínající meluzínu je způsoben přebroušením kolejnic a zmizí po pár týdnech provozu.

V Ďáblicích je otevřený svršek už celé roky a myslím, že s tím nemají místní problém. Další je na Olšanské a snad už brzo bude i do Řep.

0 0
možnosti
E

eNden

19. 4. 2010 16:27
Já tedy

nerozumím těm příspěvkům, které se zlobí na pana Faltýna, že mu není dobré to co je postaveno, je mu doporučováno, aby se podíval tam i onde, že je to tam ještě horší, že tomu nerozumí a co by vlastně chtěl. No co by chtěl. Proč by se měl spokojovat s něčím takovým co vzešlo z rekonstrukce? Proč by měl rozumět nějakým problémům či financování města? Od toho jsou placení odborné firmy, aby problémy řešili a také aby uměli hospodařit. Když se podívám na DP Praha, tak si nemyslím, že by ten moloch byl bez vady.

Nelíbí se mi, že když se někdo ozve, komu záleží jak Praha vypadá, že se na něj syčí po staru, aby držel hubu a krok. DP Praha je financován i z daní občanů, tak proč by pan Faltýn nemohl sdělit svůj názor??? Ještě ke všemu, když to opravdu vypadá jako vlakové spojení mezi Horní a Dolní :-)). Já jsem nejdříve myslela, že je to nedodělané, že se přes to bude ještě lít beton. Alespoň tak, když už nic ...

0 0
možnosti
E

eNden

19. 4. 2010 16:31
Re: Já tedy

Oprava: Aby to i, y bylo správné, tak si místo firmy dosaďte - odborníci.

Od toho jsou placení odborníci, aby problémy řešili a také aby uměli hospodařit. ;-D

0 0
možnosti
P

pooo

19. 4. 2010 15:28
.

Milý pane Faltýne, z článku a vašich reakcí v diskuzi si myslím, že bude nejlepší,  a to zejména pro Vás, když bude tohle Váš poslední příspěvek. Akorát se ztrapňujete.

0 0
možnosti
FH

velevezir

19. 4. 2010 15:19
Fotky

Pane Faltýne, pořiďte si nějaký normální fotoaparát. Na ty šmouhy z mobilu se opravdu nedá dívat.. :-/

0 0
možnosti
BK

Králík z klobouku

19. 4. 2010 16:26
Re: Fotky

Ono taky fotit našikmo přes sklo z tramvaje není úplně nejšťastnější. Kdybyste aspoň přistrčil foťák k otevřenému okénku, aby vám do toho neskákal odraz sedaček v tramvaji...

0 0
možnosti
D

džajár

19. 4. 2010 15:06
Ale pane autore,

vždyť vás přece NIKDO nenutí, abyste jezdil v Hloubětíně tramvají!? ;-)

0 0
možnosti
BK

Králík z klobouku

19. 4. 2010 16:34
Re: Ale pane autore,

Potíž je, že ta "moderní" trať hyzdí Hloubětín ať už po ní člověk jezdí anebo nejezdí. Pan Faltýn toho sice nažvanil hodně (proč jen není v blozích zvykem psát stručně a věcně, ale každý si hraje na vtipného?) a o standardech kolejnicových profilů toho asi moc neví, ale správně poznal, že důvodem tohoto provedení je škudlení - nižší cena a tím i nižší kvalita. DP ušetřil peníze za cenu buranizace Hloubětína. Na parádní trávičku s automatickým zavlažováním už DP nebude mít peníze a ani to v tomto případě neplánuje, kolejové lože se pochopitelně brzy promísí s odpadky a spoustou prachu a nikdo to čistit nebude. O technických problémech si povíme, až tam pár tramvají v plné rychlosti vykolejí a DP tam pak natrvalo vyvěsí rychlost omezenou na 20 km/h.

0 0
možnosti
MB

marbo

19. 4. 2010 14:44
:)

zajeďte se podivat na barrandov ať máte co závidět :)

0 0
možnosti
XY

m-v

20. 4. 2010 11:44
Re: :)

Myslíte ty omezené rychlosti na estakádě? Koleje na místě moc nedrží a hází to, tam, kde je to v trávníku je to sice v pořádku, ale v obloucích jsou ty koleje už poněkud obroušené

0 0
možnosti
KK

Stone_Pilot

19. 4. 2010 14:25
Absolvent umělecké školy

se jistě může vyjádřit k estetice, ale v technických záležitostech  tak specializovaných konstrukcí, jako jsou dopravní stavby, by se měl držet zpátky, aby se veřejně nezesměšňoval.

0 0
možnosti
BK

Králík z klobouku

19. 4. 2010 16:38
Re: Absolvent umělecké školy

Ale pan Faltýn se přece nevyjadřuje k technickým záležitostem - rozdíl mezi žlábkovou a nežlábkovou kolejnicí ani nepovažuje za podstatný, když se domnívá, že hloubětínská trať bude nakonec vypadat jako ta na Krejcárku - o nějaké nuance profilů kol a kolejnic mu vůbec nejde. Má docela pravdu v tom, že DP na této trati šetří na úkor vzhledu čtvrti (pokud dříve někde byly trati s otevřeným svrškem, tak se to bralo jako provizorium z nouze kvůli momentálnímu nedostatku peněz, než to zatravnili). Pan Faltýn má docela pravdu, že ve štěrku se bude držet prach i odpadky. A to navíc volně ložený štěrk je vhodnou municí i pro nudící se vandaly, kteří budou mít čím se trefovat do všeho skleněného i plechového na dostřel.

0 0
možnosti

Martin Šubrt

19. 4. 2010 12:48
...

Ještě dodám, že stavebně je trať postavena téměř stejně jako úsek na Českomoravské ulici, jen jsou na ní jiné kolejnice. Zatravnění je pochopitelně možné. A znovu nabízím, Pojďte se projít do Řep podél trati s panely a pak přejedeme k Vám a projdeme si tu Vaši. Ukážu Vám všechny souvislosti...

0 0
možnosti
BK

Králík z klobouku

19. 4. 2010 16:54
Balkánsko-asijský standard

Zatravnění jistě je možné (byť ne až do úrovně temen kolejnic), ale v tomto případě DP deklaroval, že zatravňovat nehodlá a ještě že to považuje za výhodu (investiční úspora, levnější opravy trati, a to ještě nezmínili úspory na zavlažovacím systému). Prostě nám DP začal proměňovat Hloubětín ze velkoměstské čtvrti západního standardu na na nějaký balkánsko-asijský standard. A z dnešních plánů, že se to bude týkat i dalších tratí, nejspíš sejde, protože se proti tomu starostové hromadně vzbouří.

0 0
možnosti
JM

J i ř í

19. 4. 2010 12:33
Opravdu nevím,

kdyby mi někdo řekl "zaplaťte větší daně a postavíme dražší tramvajovou trať", zda bych z toho byl nadšen. Asi nic není jednoznačné.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 16,27
  • Průměrná čtenost 1154x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.