- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vodafone.cz
Na úvod bych rád podotkl, že pokud celá kampaň předpokládá, že "tarif" tedy smlouva s pravidelnou platbou faktury (byť bez výpovědní lhůty) a předplacená karta, je možné i následující 2 služby možné pokládat za obdobné. Minimálně používají podobný princip tarifikace, tedy za objem přenesených dat.
Proč Vodafone, pionýr jednoduchých tarifů bez závazku účtuje za stejnou službu 3 různé tarify, budiž - zřejmě chce vyjít vstříc zákazníkům a nenutí platit občasné uživatele celých 600 korun paušálu za "neomezený" přístup s FUP. Existence třetího tarifu je už úplně nepochopitelná, logicky přepdpokládám, že není těžké zařídit, že pokud zákazník nepoužije datový tarif vůbec, tak neplatí ani paušální částku.
Ale naprosto proti duchu trpasličí reklamy je prostě fakt, že ve stejném tarifu - Na skok tarifikuje stejný megabajt podle toho, jakou technologii používáte. Vzdáleně podobně je na tom i operátor T-mobile, který ovšem předem avizuje že za cca 50 korun měsíčně používáte internet pouze z mobilu a pouze z předem stanovených aplikací (Mini Opera, Integrovaný browser telefonu, NE IMAP, NE E-MAIL, NE ICQ). Takže alespoň upozorní. Smutné je, že tuhle dvojí cenovou politiku ani nemusíte předem znát. Tarif Na Skok je tzv. defaultní nastavení - a je velmi pravděpodobné, že jej také máte nastaven.
Osobně si myslím, že bludiště tarifů pouze slouží k tomu, aby zákazník neznalý služeb a bojácný on-line samoobsluh, automatických IVR telefonních linek (byť až vlezle cool a kamarádských) prostě občas nechtěně ťukne.... špatně nastaví a pak za přenesení jedné větší fotografie e-mailem zaplatí klidně 500 korun (v případě, že má nastaven tarif Na skok a použijete technologii WAP).
Další články autora |