Jsem nevěrná zákaznice

A máte naší věrnostní kartu? Sbíráte body? Účastníte se naší soutěže?..... Bohužel, na většinu těchto dotazů už odpovídám NE.

A proč ne?

Mám věrnostních a zákaznických karet už plnou peněženku a plné zuby. Potřebovala bych tak peněženky dvě.
Rozhodla jsem se, že zkrátka ty velkorysé slevové možnosti věrných zákazníků už nebudu rozšiřovat. Zrovna tak, jak mne nechávají chladnou nabídky zboží v AKCI.

Zjistila jsem, že nejsem schopna, až na pár oblíbených výjimek, nakupovat pravidelně ve stejných obchodech.
Jsem nevěrná zákaznice.
A už vůbec mně nebaví přemýšlet, kolik na slevě vydělám.
A sledovat ještě, jestli je daný obchod v řetězci slevové společnosti, to už vůbec ne.
OTRAVUJE mě TO !
Ráda mám možnost svobodného rozhodnutí, kdy mne to napadne a nejen při nákupu.

Je to každého možnost volby. Nehledě na to, že se mnohým doma hromadí věci, ketré ani nechtěli, ale nekup to, za tu cenu!
Kdesi jsem četla o ženě, která už v mnoha zákaznických soutěžích vyhrála to či ono. Od hrnců po zájezd. A že se jí to vyplatilo.
Když si představím ten promarněný čas, a výsledek je ten, že dostanete něco, co jste si sama nevybrala, tak mne osobně to vůbec neláká.

Nedáno jsem dostala nabídku jedné cestovky na týdenní pobyt zdarma ve třech vybraných hotelech. Měl se zaplatit jen rezervační poplatek agentuře a ostatní služby, včetně stravování, atd. Jen letmo jsem si spočítala všechny platby včetně cesty pro poukaz kamsi do Kutné Hory, abych zjistila, že případná sleva z celkového pobytu není velká a ještě jedete někam, kam jste vůbec nechtěli jet.

Poslední dobou na nás útočí různé ráje a dokonce nebe slev, na netu, v mailu,  poštovní schránce, obchodě, všude....
Častým úkazem je, že aby vyhověli trendu doby, nasazují obchodníci už na nové zboží vyšší ceny, které okamžitě přelepují slevami na řvavých samolepicích etiketách.
Za chvíli si budu připadat jak na arabském trhu. Žádná původní cena nebude platit, bude třeba se k poslední ceně nákupu dopracovat systémem slev. Zákazník, který nakoupí bez slevy, bude považován za blbce.
Už jen čekám, kdy se začne v kamenných obchodech smlouvat. 

Někdy si říkám, že někteří lidé si v AKCI  a ve slevě vybírají i partnery.
Až na to, že u zboží ve slevě je někdy napsáno, že je nelze reklamovat. Zatímco u rozvodového soudu je výpis vad partnera součástí spisu. Ovšem škody vám žádný jeho výrobce či obchodník neproplatí a nevymění za nový exemplář.

Ne, ne, je příjemné se vypravit do outletu pro pár kvalitních kousků, ale hltat letáky, co na mne padají ze schránky... to není můj sport.
Raději prodělám. Anebo spíš paradoxně vydělám, když si koupím jen to co chci a potřebuji, kdy a kde chci, a zbytek času, který ušetřím sledováním slev a četnosti nákupu, věnuji  práci a přemýšlením -  ne jak ušetřit na soukromém rozpočtu, ale jak vydělat hlavou a rukama.

 

Autor: Štěpánka Bergerová | pátek 24.6.2011 11:57 | karma článku: 26,67 | přečteno: 3588x
  • Další články autora

Štěpánka Bergerová

... pryč od lidí

7.6.2024 v 22:40 | Karma: 14,38

Štěpánka Bergerová

Víčkotrhači ...

5.5.2024 v 17:00 | Karma: 40,84