- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Rostly nám platy, v obchodech byl dostatek všeho, na co jsme si vzpomněli, tak proč mluvit tak pesimisticky?
Dnes mám pocit, že tahle nálada dopadla na většinu našeho národa. Z jedné strany nám diktuje reklama, co vše bychom měli mít, abychom byli šťastní. Z druhé strany na nás média chrlí jednu jobovku za druhou. Takže se ani nedivím, když okolo sebe slyším samé hořekování.
Dnes jsem po delší době zase četl výrok moudrého krále Šalamouna, který napsal: "Vždyť živý pes je na tom lépe než mrtvý lev." (Kazatel 9,4) A znovu jsem si uvědomil, jak hlubokou pravdu vyslovil.
Určitě máme spoustu důvodů, proč se na svět dívat skrze černé brýle. Přesto bychom nemuseli propadat pesimizmu. Zatím žijeme a tak máme velký důvod k radosti. Možná si v porovnání s tím, co nám nutí reklama a média můžeme připadat jako pouliční ratlíci. Ale i v takové situaci platí, že "živý pes je na tom lépe než mrtvý lev."
Další články autora |
Správné finanční návyky a dovednosti vznikají právě v dětství. Mnoho dětí je přijímá přirozeně od svých rodičů, kteří jsou pro děti velkým vzorem....