- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Novým prostorám bude dominovat obří plazmová obrazovka, ta určitě zvýší sledovanost. To Nova umí, získávat si diváky. Samozřejmě, taková plazmovka je skvělým způsobem, jak zpravodajství zatraktivnit. Ale jsou i další, jistější způsoby vedoucí ke „kladnému zbarvení koláčů“. Proč zaměstnávat „nudné a obyčejné“ moderátory, leč profesionální, když můžete svým divákům nabídnout „hezké ksichtíky“ modelek? Nejspíš se jim to osvědčilo ve Snídani i v Počasí. Proč tedy nepokračovat i něčím tak sledovaným jako je zpravodajství?
Image a dobře zpracovaná grafika přece prodává. To platí jak u novin a časopisů, tak u televizních pořadů. Pro decentní a sympatické moderátory není místo. Komerční televize zkrátka bojují o přežití, bojují o sledovanost a svůj boj svádějí v silném konkurenčním prostředí. Musí nabídnout něco extra, něco, co jinde nemají. A už je jen na nás příjemcích, co si vybereme. Já osobně tedy zvolím cestu nudnější, ale zato kvalitnější. Protože zpravodajská relace není show, zpravodajská relace by totiž měla být tím nejserioznějším pořadem všech televizí. Nemyslíte?
Další články autora |
Spousta důchodců si dnes přivydělává, aby zvládli zaplatit stále rostoucí výdaje a nemuseli se spoléhat na pomoc svých blízkých. Podobně tomu bylo...