Černej v Lidlu

Proč v reklamě našeho obchodního řetězce figuruje černý? Jaký to má smysl? Je to provokace německého majitele s multikulturními sklony, které se z Německa šíří jako mor? Možná, že vás pravý důvod překvapí.

Já vám říkám, že je to nedorozumění. Vše se vysvětlí, a pak se tomu zasmějeme. Rasisti a multikulturalisti si podají ruce a vše bude zase jako dřív.

~

Od trenýrek k jídlu

tlačím košíček

a se mnou je v Lidlu

černej hošíček.

~

Není tu však naživo,

ale virtuálně,

na bedýnkách na pivo

taky na pekárně.

~

Na bělidle zvláště je,

na obalech mýdla,

Dieter Schwarz se jmenuje

ten majitel Lidla. 

Autor: Jiří Turner | čtvrtek 5.1.2017 8:00 | karma článku: 23,43 | přečteno: 1136x