- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč?
Linked In z pohledu managera je nástroj, chcete-li reklamní leták.
Pokud jste Ferarri, Hermes nebo LV, potřebujete reklamní letáky? Nikoliv.
Ale potřebovali jste i takové nástroje, než jste se stali synonymem Top kvality? Určitě ano.
Na tom nic není, LV ani Ferarri se nestalo "Brandem" z noci na ráno.
Přesto žádná ze známých značek která cílila na nejvyšší pozici nezačínala s prezentací připomínající low cost produkt.
Dala si i u jednoduchých marketingových nástrojů záležet na formě i obsahu.
Miříte-li na high-end pozice, zde je několik domněnek, kterým se doporučuji vyhnout:
a) Linked In je mé CV...
Proč řadě lidí recruiter nevolá?
Protože dávají o osobě příliš mnoho informací. Na první pohled paradoxní.
Ale nikoliv jen proto, že tomu nikdo nebude věnovat čas, který ho nutíte trávit podrobným obsahem, ale také proto, že není účelné zdůrazňovat přednosti motoru na dálnici, nevíte-li, zda-li nejsou požadovány i schopnosti v terénu.
b) V profilu Linked In mám napsat podrobně o všem co jsem dělal a umím...
Ve světě globalizace se vracíme ke specializaci. Brouk Pytlík - práce všeho druhu - není žádán.
c) Linked In mi vytváří vztahy...
Z receptu se nenajíte.
Ukažte mi obchod, který jste uzavřeli z osobou, kterou vůbec neznáte, a pouze si Vás přidala do svého "Linked In" network. Linked in je fantastický nástroj, abych dal vědět že existuji a pro následné udržení kontaktních informací, podařilo-li se již vztah začít tvořit osobním kontaktem.
Jak na to?
Pro detailní doporučení jak vytvořit marketingově silný profil, klikněte na http://www.linkedin.com/company/bestheads?trk=hb_tab_compy_id_2641487
Další články autora |
Velenice, okres Nymburk
2 680 000 Kč