Čím později tím lépe – nové heslo PPL

Stalo se vám někdy, že potřebujete poslat zásilku a chcete něco „lepšího“ než Českou poštu? Prostě použijete konkurenci.   Tohle se stalo i mým kolegům.  I přes mé varování (to se nechci nijak vychloubat, jen prostě předešlé neblahé zkušenost), zvolili konkurenční společnost  PPL.

Bohužel mé tušení se stalo neblahou skutečností.

Nastal pátek, (tentokrát den s nešťastnou volbou),a  pracovník, který si měl odvézt cca 100 zásilek po celé republice, přijel. Oproti objednané době „pouze“ o dvě a půl hodiny později.  Nu což, je kalamita, jsme přívětiví a dokonce mu odneseme všechny zásilky až k autu tak, jak je zvyklý (i když já si na tuto „zvyklost“ rozhodně nezvykla).  Tímto, jsme zahájili anabázi dodání a předání našim kolegům do všech koutů republiky.

Nastalo pondělí, kolegové s předstíraným klidem zkonstatovali, že cca 80% zásilek nebude dodáno dnes – stále jsme chápající, i když již mnohem méně.

Je úterý, další kolo zjišťování co bude a nebude dodáno, případně co znamená „adresát nebyl přítomen“, a to zvláště v případě, kdy mu PPL předem nevolalo a dokonce se tam ani po celý den neobjevilo.

Středa, pro nás a naši „akci PPL“ ještě nešťastnější den. Několik telefonátů na dispečink PPL a opět přesvědčování, že opravdu, ale opravdu bychom byli rádi, kdyby alespoň po 5ti dnech předali naše zásilky. Marně! Jistě slečny na dispečinku za to nemohou, je náš problém že jsme si vybrali špatně.

Ale … opravdu služby PPL, za které si zákazník platí a ne málo, probíhají takto?

Zákazník musí téměř každou zásilku přímo vysledovávat na jejich webu a následně po pěti minutovém čekání na telefonu  (za poslechu příjemně odpudivé hudby) v řadě u dispečerky, aby zjistil kde právě je, a proč nebyla po několika dnech předána?

Jsou zákaznicí PPL detektivní kanceláře?

Soucítím s kolegyní, snažím se jí uchlácholit, ale všechno marné. Nedivím se jí, když se dozvídám, že zásilka z Prahy 10 na Prahu 10 bude dodána snad ve čtvrtek tj. šestý den od předání, musím se buď smát, plakat, anebo si dát panáka. Ale protože se to vše odehrává v pracovní době, není možno si na žal panáka dát, jen prostě vyřešit co příště.

Vážení, příště vás - PPL nepoužijeme! Služby, které nabízíte, si můžeme zajistit jinak a mnohem lépe!

PS: Ty propisky, které někomu od vás stály za to, aby některé naše zásilky „vybral“ si nechte, třeba vám pomohou sepsat, jak se máte chovat ke svým zákazníkům. My už to ale nebudeme!

 

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Nikol Syrovátková | čtvrtek 9.12.2010 1:00 | karma článku: 15,90 | přečteno: 1804x
  • Další články autora

Nikol Syrovátková

Plnit si sny – New York

11.2.2019 v 7:30 | Karma: 22,52