Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kahlan Amnell

10. 2. 2012 10:26
Taky jsem rušila životní pojistku,

kterou mi vnutila nějaká podomní prodejkyně pod záminkou, že úrazová pojistka končí (pozor na ně, někteří vysloveně lžou, abyste podepsali smlouvu). Místo toho jsem si vzala penzijní pojištění, takže byl klid. Peníze na účtu byly taky rychle. Už nepamatuji, jak rychle, jenom vím, že jsem kolem toho nic neřešila. Záleží na přístupu lidí, protože takhle by se nedalo věřit žádným institutům. Každý určitě už někoho zklamal.

0 0
možnosti

FireDrake

9. 2. 2012 15:57
Jinak ještě k České...

resp. k penzijnímu připojištění, které jsem u nich měl uzavřené - chtěl bych upozornit všechny, že po zrušení čekáte 7 měsíců na výplatu peněz (kromě toho, že zaplatíte tisícovku pokutu a penále), tak to jen tak na okraj, abyste věděli..

0 0
možnosti

P.spk

9. 2. 2012 18:11
Re: Jinak ještě k České...

Tak pro změnu ber na vědomí, že pokud zemře pojištěnec u penz. fondu KB, tak peníze pro pozůstalé (oprávněnou osobu) nevyplatí fond ihned, ale v prvním roce od úmrtí pouze třetinu...........na další třetinu musíš počkat do druhého roku od úmrtí...........a ve třetím roce od úmrtí vyplatí penzijní fond komerční banky zbylou třetinu....když např. ovdoví manžel v pokročilém věku tak se těch peněz ani nemusí dožít.

0 0
možnosti

+Asterisk

9. 2. 2012 12:34
Porušeno pravidlo 1

Porušeno pravidlo 1 - S firmami které mají v názvu slova Česká Český nebo  Lidová nebo  Levná se smlouvy neuzavírají.

Pravidlo 2, pokud se nevímproč poruší pravidlo 1. lze se dočkat čehokoliv. Tyto firmy jsou všehoschopné.

Stejně tak se nekupují produkty s názvem poctivá, od babičky,  babiččino, výživná krémová.

2 0
možnosti

P.spk

9. 2. 2012 12:59
Re: Porušeno pravidlo 1

doufám, že se v ČESKÉ republiky vystěhuješ, vezmeš celou svou rodinu a zbavíš se zde celého majetku...

0 0
možnosti

Tic-Tac

9. 2. 2012 7:51
Vážená autorko

Na všem co jsem napsal, trvám. Zvláště po tom, co níže v diskusi píšete:

Nevim, k cemu by mi bylo prostudovani podminek smlouvy... Pokud nevíte,

k čemu je vám dobré číst podmínky smlouvy, tak je mi vás líto. Stejně

tak je mi vás líto, že necháváte svoji dceru jen tak něco podepsat, aniž

by věděla co. Tomu říkám pomoc. To, že s váma pak někdo cvičí, je s odkazem na vaše neprostudovávání podmínek smlouvy, jen logický důsledek. Vaše naivita se vám pouze vrací zpět. Ne nepřeji vám to. Mimo jiné si taky přeji, aby se všichni v obchodních vztazích chovali k sobě slušně. Takhle to ale bohužel nefunguje. Vaši dceři doporučuji, ať si na návštěvy poboček a podepisování smluv, bere někoho schopnějšího. Nevěřím, že ve vašem okolí se pohybují jen samé neschopné a hloupé individua.

0 0
možnosti

Alinič

9. 2. 2012 8:59
Re: Vážená autorko

Ja teda nevim, co jste komu psal nize , ale dejte mi sem jeden jediny priklad, kdy Vam Sporitelna, Banka, dala neco podepsat a VY, jste tam zmenil v te smlouve byt jen jedinou carku . JEDINOU CARKU . Nezmenite nic a je to jenom o tom, jestli podepisete, nebo NE .

1 0
možnosti

Host8

8. 2. 2012 11:12
Poznámka k finančnímu sektoru

Založili jsme si stavební spoření u Buřinky. Jenže nám nevyřídíli onen státní příspěvek, tak jsme nedostali nic.

0 0
možnosti

mrkevzhpm

7. 2. 2012 19:52
Kazda smlouva obsahuje instruk, jak postupovat

v pripade zruseni smlouvy.

Zadny interni "uredni" postup neni nadrazen smlouve a pracovnik banky MUSI postupovat dle smlouvy i kdyby byla 20 let stara.

Takze si priste precist smlouvu a postupovat dle ni.

0 0
možnosti

iZeli

8. 2. 2012 8:59
Re: Kazda smlouva obsahuje instruk, jak postupovat

Ve smlouvě je jako obvykle napsáno, že se musí zažádat písemně a že pojišťovna do třiceti dnů zareaguje. Takže podle smlouvy je všechno OK. 8-o

0 0
možnosti

honza271

7. 2. 2012 15:55
Ruseni pojisteni

Take jsem rušil pojištění u ČP (povinné ručení). Taky se snažili mě udržet (nabídka 30% slevy a služeb navíc v ceně).

Po dvou měsících je zrušeno.

Paní bych doporučil si zjistit jaké má nyní ze smlouvy povinnosti, aby pak nebyla překvapena.

1 0
možnosti

barnabas_666

7. 2. 2012 12:14
Dynamik Plus: Poplatky? Neřekneme

ČP = naslibovat hory doly, ale když se chcete dozvědět, kolik opravdu dostanete z toho jejich zázračného produktu, tak máte smůlu. V ČP je opravdu středověk. Utajení maximální, hlavně u poplatků...Rv

http://www.fondshop.cz/index.asp?id=27&action=p_dynamik_plus

0 0
možnosti

P.spk

7. 2. 2012 12:22
Re: Dynamik Plus: Poplatky? Neřekneme

problém ovšem je ten, že tohle je oblíbený argument konkurence, která potřebuje umístit svůj produkt a hledá argumenty (a zrovna ho mohou používat bývalí poradci ČP, kteří potřebují nahradit své "nové" produkty a vyštípnout dynamik).....ono ve finále se zjistí, že každá pojišťovna vypichuje své přednosti, ovšem když dojde na plnění, není komu co vyčítat.....

0 0
možnosti

kapr123

7. 2. 2012 10:01
Pokud mohu poradit.

Nepochybuji, že paní Špidlová má pravdu. Když i já se s takovým šlendriánem setkám, tak celou věc řeším tak, že si na http://www.justice.cz v Obchodním rejstříku najdu příslušnou firmu, pak jména a dresy členů představenstva (a.s.) nebo jednatelů (s.r.o.) a pošlu jim doporučeně na jejich adresu přímo domů (na adresu jejich bydliště) stížnost. A to se budete divit, jak to vždy přímo bleskově najednou všechno jde. Oni totiž papaláši jsou doběla rozpálení, když je někdo v jejich soukromí obtěžuje. A proto si ty svoje zaměstnance, kteří způsobili jejich vyrušení hned postaví do latě. Mě se to zatím vždy vyplatilo. ;-D

4 0
možnosti

Štěpán Binko

7. 2. 2012 10:34
Re: Pokud mohu poradit.

;-DR^

0 0
možnosti

Tic-Tac

7. 2. 2012 9:21
Co je dnes hodno obdivu

Nějak se nám mezi top karmy a čtenosti protlačují články, kde autor plácá nepřesnosti, ukazuje, jaký je trouba a neználek. Ostatní troubové pak houfně klikají na karmu a kolegu troubu solidárně politují. Obvzláště mne pobavili poslední dva blogy jednoho pána a paní o exekutorech. K této věci. Když jdu rušit pojistku na jakoukoliv pobočku pojišťovny, tak logicky počítám s tím, že se mne budou snažit udržet. Stejně to dělá banka, když jdete rušit účet, mobilní operátor atd. Světe div se, ona to dělá i ČP! Jaké překvapení. Docela mne i pobavil slib paní, že peníze bude mít do týdne na účtě. To bych teda u jakékoliv pojišťovny chtěl při rušení smlouvy a nebo žádosti o výplatu kapitálové hodnoty vidět. Tohle je rychlost z říše fantazie. Buď si pisatelka blogu plete týden s měsícem, nebo jsou na pobočce ČP totální tukani. Nemá smysl se v tom šťourat, paní píše určitě pravdu? Na tohle bych nespoléhal. Každopádně nezná ani omylem svá práva.

1 0
možnosti

Tic-Tac

7. 2. 2012 9:22
Re: Co je dnes hodno obdivu

Bohatě by stačilo, aby se podívala do nějakých všeobecných obchodních

podmínek, které ke smlouvě dostala, našla si pasáž o ukončení smlouvy a

prostě ji písemně vypověděla. Hotovo tečka. Nemusí nikde x-krát chodit,

něco poslouchat, dcera běhat s telefonem na záchod apod. Co mne však

nejvíc dojímá je karma a čtenost člověka, který není schopen si vymoci jednoduchým způsobem svá práva. Dneska se blbost mezi blogery oceňuje top karmou? Kam ta společnost kráčí?

0 0
možnosti
  • Počet článků 259
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2881x
introvert a pesimista-)