Diskuse
Středověk v České pojišťovně
Děkujeme za pochopení.
milan166473
...
Zrušit veškerá konta,vybrat vše co máte uloženo,nakoupit cennosti/zlato/,zakopat na zahradě.Sice středověk ale máte svatý klid! A banky ať se jdou vycpat
lumin-oil
nechapu
ty poznamky o tom, ze se mela podivat jak to zrusit....jo, to mohla. Ale v clanku jde o pristup zamestnancu CP, kdy kazdy podava jine, pripadne zadne informace. Babu, co by mi rekla, ze nevi, jake jsou poplatky za nejaky ukon ve firme, kde ma ona dotycne ukony na starost, tu bych zabila.
Ja predelavala pojistku pote, co mi jsem jim sice platila ctvrtletne, ale nejaka platba chybela, coz jsem netusila, nebot neprisla upominka. Tez mi rekli, at neplatim a predelala jsem to na novou smlouvu. A za pul roku mi prislo, ze jim dluzim za puvodni smlouvu. No, tak jsem doplatila tu zrusenou a mam klid. Nyni mi pred splatnosti pojistneho prijde email s fakturou a jde vse hladce.
dreamkiller
Velká chyba
Uvádíte nepřesné informace. Neprovádíte výběr peněz (tedy minimálně z pojistné složky) ale nárokujete tzv. odbytné.
Dále netuším proč řešíte toto na pobočce. Nejrychleší cesta je poslat žádost o zrušení pojisté smlouvy doporučeně poštou. Obecné formuláře na to jsou ke stažení na internetu a do žádosti napsat číslo na, které chci odbytné zaslat a více se o to nestarat. Nějaké nutné telefonáty atd. nemají žádnou oporu v zákoně. To samé chození na pobočku.
V mnoha pojištovnách pro urychlení žádostí je možnost poslat do předu žádost na e-mail (fotokopii dokumentu, podepsanou)
Příště si doufám znovu vyberete na pojištění ČP, když tam umí tak jednat s lidmi.
Opravdu mne překvapuje, že se nechá tolik lidí zblbnout do smluv různých pojišťoven a nepřečte si do předu podmínky a výše výplat pojistných událostí. Všeobecná pojistka je na nic. Pokud chcete spořit tak na spořící účet. Pokud se chcete pojistit tak opět na konkrétní účel s kvalitním plněním.
oldiess
Vy jedna nepřející!
Copak nechcete, aby se Petr Kellner dostal ještě výš ve Forbesu?
PeTaX
Jistě!
Sedí, úřadují a klient je jim tak nějak u za*ku. Stejně, jako Pošta, Dráhy, ale i novodobé mutace původně státních podniků, např. E-on.
dreamkiller
Re: Jistě!
Minimálně v případě pojištění máte na výběr. Bohužel ČD,Pištu a další molochy neovlivníte.
jafava
Česká pojišťovna je instituce, která funguje jako černá díra
Od svých dvaceti let jsem, tehdy ještě České státní pojišťovně platila za pojištění své domácnosti, nikdy mne neupozornili na potřebu úpravy pojistné smlouvy, jen pojistné upravovali směrem nahoru a když po čtyřiceti letech plateb měli uhradit za pojistnou událost (při mojí spoluúčasti), nedali nic, prý jsem byla "podpojištěna" - to už se ta instituce jmenovala pouze Česká pojišťovna. Ne, že bych s nimi nebyla v pravidelném kontaktu, vždy jsem musela odsouhlasit navýšení platby a s tím jsem se vždycky raději zastavila na pobočce, abych to měla i s podrobnou informací - nikdy mi o možném "podpojištění" nikdo nic neřekl, ani mne o takové možnosti neinformoval.
Odešla jsem ke Kooperativě, je sice o něco dražší, ale pojistné události řeší nejdéle do třiceti dnů, informuje o všech možnostech a nuancích uzavírané pojistky a dává vybrat z několika možností. A, alespoň u nás, má na pobočce zaměstnané slušné a vstřícné lidi.
Ubaram
Re: Česká pojišťovna je instituce, která funguje jako černá díra
To oni jsou všichni slušní, dokud platíte a nic nechcete...
rracek
Mám podobné zkušenosti
Věřím, že Váš text není vůbec nadsazený, mám podobnou zkušenost. Bydleli jsme v bytě se sestrou, ta se odstěhovala do USA, pojistka bytu byla na její jméno, ale když nás soused vytopil, plnění bylo tak směšné, že jsem byt pojistil u Kooperativy (a dodnes si nemůžu stěžovat). Ale jak zrušit pojistku u České pojišťovny? Dámy na přepážce mi sdělily, že to může udělat jen má sestra - když jsem jim sdělil, že žije tisíce km daleko, má malé děti a sem se nechystá, řekly, že budu potřebovat soudní ověření plné moci, atd. Volal jsem na zákaznickou linku a výsledek byl jiný - prý stačí přestat platit, když není jiná možnost - a oni mi smlouvu sami ukončí. pokr.
rracek
Re: Mám podobné zkušenosti
pokračování
To jsem netušil, do čeho jdu: Toto ukončování trvalo 7 let (a pořád se ještě dnes děsím, že přijde po letech zase složenka): vždy jsem nezaplatil a za rok přišla upomínka. Zavolal jsem do pojišťovny, že jsem neplatil, aby už byl konec -oni vždy řekli, toto ještě musíte zaplatit, ale pak už je konec smlouvy. Za rok přišla stajná upomínka: ptal jsem se, jak to že smlouva trvá - a oni mi řekli: tím, že jste nakonec upomínku zaplatil, jste smlouvu zase obnovil. Naprostá Kafkárna každý rok. Před dvěma lety jsem se vytočil, vše napsal na vedení pojišťovny, s tím, že uvedené hovory přece monitorují, tak ať si zjistí, jak mě mystifikovali. Nakonec se mailem omluvili, že už je tedy smlouva ukončená. Ale člověk nikdy neví... :-)
chill
Co byste měla vědět
Milá paní, všechny tyto věci, které zde barvitě popisujete, tedy ukončení pojistné smlouvy v průběhu jejího života, si musíte (skutečně musíte) zjistit a ověřit při uzavírání takové smlouvy, a to především kdy nejdříve můžete od pojišťovny obdržet peníze po zrušení smlouvy (a standardně to rozhodně nefunguje do týdne, to byste tam musela mít známé, pojišťovny zprac.takových žádostí mraky, takže skutečně všechno má svůj čas) a hlavně, kolik prostředků Vám pojišťovna při zrušení např. už po 8 letech od uzavření skutečně pošle (jaký je poměr mezi rizikovou a investiční složkou). Víte např., že pokud vypovíte do dvou let, tak nedostanete vůbec nic? Pojišťovna má své náklady a ty promítá do hodnoty uzavřených pojistek v prvních letech - jde hlavně o provize zprostředkovatelům. Opakuji, vše si zjistit a důkladně ověřit před uzavřením s někým, kdo do toho vidí lépe než vy. Good luck.
Idasia
Re: Co byste měla vědět
Teorie je hezká, ale podle mě nemáte dostatek praktických zkušeností. Můžete mít smlouvu prozkoumanou jak chcete, peněžní ústav se vždycky na něco vymluví.
S manželem jsme měli pojistky. Byli jsme ujištěni, že kdyby se stala nějaká nenadálá událost, bude vše vyřízeno velice rychle. Jsou to skoro 2 měsíce co manžel náhle zemřel, na pojišťovně jsem tuto událost písemně ohlásila se všemi potřebnými daty k jeho pojistce a společně se zasláním kopie úmrtního listu. Po 14 dnech mi přišlo k vyplnění ještě čestné prohlášení, že nejsem zbavená způsobilosti k právním úkonům. Dostala jsem potvrzení o nahlášení události, peníze na účtu dodnes nejsou.
Jako bonus manželovi tento týden poslali nabídku na změnu penzijního fondu.
V době počítačů takovou "rychlost" zadávání dat do systému opravdu chápe jen málokdo.