Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

DixiD

7. 2. 2012 8:54
Kam zmizel blog o exekutorech?!?!?!

Omlouvám se za příspěvek mimo téma.

Ale nevíte někdo, z jakého důvodu byly smazány blogy o exekutroské mafii , které měly největší návštěvnost?

Jsem z toho v šoku....8-o

Svoboda tisku v praxi?

0 0
možnosti
MT

jozko skocdopole

7. 2. 2012 11:36
Re: Kam zmizel blog o exekutorech?!?!?!

Exekutorska mafie zkontaktovala medialni mafii ?

0 0
možnosti
H

honza76

6. 2. 2012 23:55
kdyz ptacka lapaji

CP mi dluzi nahradu skody za vykradene auto jiz temer tretim rokem. Pojistovnu jsem zmenil a mam jedno ponauceni do priste. Nabizim timto ostatnim toto ponauceni zdarma...

0 0
možnosti
PV

P.spk

7. 2. 2012 7:01
Re: kdyz ptacka lapaji

Tak to tě čeká ještě další ponaučení.......změnou ústavu si vůbec nepomůžeš

0 0
možnosti
VN

Very.N

6. 2. 2012 21:09
Problémy s ČP - zloději

Paní Špidlová, máte se na co těšit. Já jsem měla stejnou pojistku a zrušila jsem jí a přišla jsem o 9000 Kč. Paní na přepážce mi řekla, že dostanu 33000 Kč, protože jsem si tuto sumu vložila do tohoto pojištění při jeho zakládání, byly to moje našetřené peníze, tudíž neměli s nastávajícím spořením nic společného. I přesto mě poslali o 9000 Kč míň, protože "prý můžou", když pojistku ruším. Bylo to k pláči, ale nevim, jestli je možné se nějak bránit :-( Jsou to pro mě zloději a nechci s nimi mít už nic společného.

0 0
možnosti
MT

jozko skocdopole

6. 2. 2012 22:22
Re: Problémy s ČP - zloději

Kvuli temto zlodejskycm praktikam drzim penize doma a jakoukoliv pojistku mam minimalni, protoze jim stejne neverim. Pouziji jakoukoliv vymluvu k okradeni zakaznika. V bance drzim jenom nutne penize  na placeni uctů pres Internet.

0 0
možnosti

Ondřej ČP

6. 2. 2012 17:04
Reakce ČP

Dobrý den paní Špidlová,

mrzí mě, pokud máte s ČP jakoukoliv nepříjemnou zkušenost. Názor klientů na naše služby nás samozřejmě zajímá, a proto nás prosím kontaktujte na adrese stiznosti@ceskapojistovna.cz, nebo prostřednictvím online formuláře https://www.on-linepojisteni.cz/ks/stiznosti.aspx a kolegové Váš případ prošetří.

Děkuji, Ondřej ČP

0 0
možnosti
ŠB

Štěpán Binko

6. 2. 2012 19:39
Re: Reakce ČP

A nestačilo by prostě poslat autorce její peníze? Rychle, bez vytáček a byrokratických komplikací? Pokud na podobný článek reagujete doporučením vyplnění dalšího formuláře, nejsem si zcela jist Vaším duševním zdravím. Myslím, že autorka už žádný formulář ČP nechce ani vidět a to samé platí o kvalifikovaných a informovaných pracovnících stejného podniku. Ukázaná platí a věřím, že nás autorka bude informovat, jak dlouho "vám to trvalo". ;-)

7 0
možnosti
JU

urbi001

6. 2. 2012 12:30
životní pojištění

O tom, jak číst různé obchodní, smluvní, pojistné či jiné podmínky při uzavírání pojistek (či jiných finančních produktů) povětšinou nejvíce hovoří ti, kteří si nikdy žádnou pojistku (vyjma snad nějaké cestovní) neuzavřeli a nemají vůbec (podobně jako ta většina nebožáků, kteří "podepsali") ponětí, jak ten produkt funguje a jaké jsou jeho nástrahy. Je to podobná arogantní logika jako kdyby někomu někdo vyčítal, že si koupil horší auto a přitom to, že je horší, si mohl přece snadno přečíst v jakési jeho technické specifikaci. Tyto rady by nebylo nutno vůbec dávat, pokud by pojišťovny klientům při sjednávání pojistky vyloženě nelhali, že si kupují "lepší spoření" a naopak jim solidně (= tj. nikoli v rámci odkazu na odkaz v právním jazyce psané smlouvě) sdělili, že je to produkt, na který není radno prvních deset patnáct let sahat. Pak by to bylo košer. Současná praxe na trhu životních pojistek - u produktů ČPoj (typu Dynamik) tím spíš - ale není fakticky nic menšího než obyčený podvod.

1 0
možnosti
PF

FireDrake

5. 2. 2012 21:38
Ludry jedny...

Když je to nebaví, tak ať tu práci nedělají a jdou zametat chodník - tam je nikdo klientskými dotazy prudit nebude. Tohle moc dobře znám - taky jsem rušil v pojišťovně penzijní připojištění - paní bych nejraději od plic něco řekl, v tom smyslu, že už nežijeme za socialismu a že přístup k zázkazníkovi by měl být jiný, ale nakonec jsem se na to vykašlal. Ale souhlasím s autorkou, že je to hrůza a že se hodně věcí ještě nezměnilo - báby se tváří a chovají, jako že je zákazník otravuje - hnus... ;-€

0 0
možnosti
MR

Nyx

5. 2. 2012 20:28
banky

bohužel takovéto jednání je typický přístup českých molochů z řady bank, pojišťoven, apod. jakmile od nich chcete svoje peníze, vše strašně dlouho trvá a jsem přesvědčen, že svojí zcela cílenou neaktivitou tiše doufají, že to klient vzdá a ty peníze jim nakonec nechá, přítelkyně má běžný účet u poštovní spořitelny, chtěla internetové bankovnictví - než jí ho zdřídili, trvalo to rok, pořád po ní chtěli nějaké klientské číslo, které ona dávno někde ztratila, jelikož účet si zakládala asi v 18ti letech, bez onoho čísla však prý není možné službu zřídit.........

0 0
možnosti
JV

sfs

5. 2. 2012 16:58
Nebylo by rychlejší,

kdybyste se naučila číst, přečetla si smlouvu, a postupovala podle ní? Nebo snad předpokládáte, že ČP zaměstnává pracovníky, kteří číst umí, a že to tedy sama nepotřebujete?

0 0
možnosti
JU

urbi001

5. 2. 2012 17:17
Re: Nebylo by rychlejší,

Bože to jsou žvásty...vy snad předpokládáte, že se dneska píšou smlouvy tak, aby jim lidé rozuměli? A zrovna u životních pojistek České pojišťovny. A bohužel - a to je chyba těch lidí - si nikdo neumí přiznat, že nečemu nerozumí. Zvláště pod nátlakem nějakého agenta, který už se těší na klientovy provize. Prostě podepíše a nějaké čtení či nečtení podmínek na tom nic nezmění.

4 0
možnosti
JR

kadet

5. 2. 2012 13:13
Paní Špidlová

váš článek "Premiér Nečas si dovolil" byl lepší než tento.

      Text pojistné smlouvy si chtělo jen přečíst a držet se možností v ní uvedených. Já mám pro svoji dceru založenu přesně tuto pojistku a věřím, že není tak špatná. Její zrušení je pro ni nevýhodné.

0 0
možnosti

Ravenek

5. 2. 2012 15:11
Re: Paní Špidlová

Nepracujete náhodou v ČP?

2 0
možnosti
PV

P.spk

5. 2. 2012 9:50
Rušení pojistného produktu

Zrušit pojistný produkt není srovnatelné např. s vyhozením plechovky do popelnice, je to přece jen trošičku obtížnější. Jednu věc vám ale paní Špidlová musím sdělit: v dnešní české společnosti, kde se snaží oblafnout kdokoliv s kýmkoliv je velmi častým jevem, kdy "dobrý kamarád", aby vám samozřejmě udělal vynikající službu vám nabídne samozřejmě vynikající pojistku a tu hrozně špatnou (často od ČP, vždyť ta jich má na trhu nejvíce a odtamtud se dá nejlépe brát) okamžitě zruší......než se vzpamatujete a zjistíte, že jste si nepomohla a navíc předčasným zrušením takové pojistky jste navíc poškozena, může být pozdě....tady opravdu by měla být nějaká doba, než celý proces proběhne, podobně jako je to u vkladu do katastrů apod. Nehledě na to, že vy paní Špidlová pracujete jistě také ve společnosti, která používá "středověké" metody......jenom o tom asi nevíte.....

0 0
možnosti
B

blazab

5. 2. 2012 11:42
Re: Rušení pojistného produktu

Ano, existuje smlouva a pojistné/obchodní podmínky. Ale pravdou je, že obstrukce ze strany takovýchto ústavů (pojišťovny, banky, operátoři ...) ve snaze na poslední chvíli klienta udržet jsou poněkud nechutné. Zrovna to s tím "povinným" voláním infolinky/na infolinku je zářným příkladem.

0 0
možnosti
  • Počet článků 259
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2881x
introvert a pesimista-)