Diskuse
Středověk v České pojišťovně
Děkujeme za pochopení.
DixiD
Kam zmizel blog o exekutorech?!?!?!
Omlouvám se za příspěvek mimo téma.
Ale nevíte někdo, z jakého důvodu byly smazány blogy o exekutroské mafii , které měly největší návštěvnost?
Jsem z toho v šoku....
Svoboda tisku v praxi?
jozko skocdopole
Re: Kam zmizel blog o exekutorech?!?!?!
Exekutorska mafie zkontaktovala medialni mafii ?
honza76
kdyz ptacka lapaji
CP mi dluzi nahradu skody za vykradene auto jiz temer tretim rokem. Pojistovnu jsem zmenil a mam jedno ponauceni do priste. Nabizim timto ostatnim toto ponauceni zdarma...
P.spk
Re: kdyz ptacka lapaji
Tak to tě čeká ještě další ponaučení.......změnou ústavu si vůbec nepomůžeš
Very.N
Problémy s ČP - zloději
Paní Špidlová, máte se na co těšit. Já jsem měla stejnou pojistku a zrušila jsem jí a přišla jsem o 9000 Kč. Paní na přepážce mi řekla, že dostanu 33000 Kč, protože jsem si tuto sumu vložila do tohoto pojištění při jeho zakládání, byly to moje našetřené peníze, tudíž neměli s nastávajícím spořením nic společného. I přesto mě poslali o 9000 Kč míň, protože "prý můžou", když pojistku ruším. Bylo to k pláči, ale nevim, jestli je možné se nějak bránit Jsou to pro mě zloději a nechci s nimi mít už nic společného.
jozko skocdopole
Re: Problémy s ČP - zloději
Kvuli temto zlodejskycm praktikam drzim penize doma a jakoukoliv pojistku mam minimalni, protoze jim stejne neverim. Pouziji jakoukoliv vymluvu k okradeni zakaznika. V bance drzim jenom nutne penize na placeni uctů pres Internet.
Ondřej ČP
Reakce ČP
Dobrý den paní Špidlová,
mrzí mě, pokud máte s ČP jakoukoliv nepříjemnou zkušenost. Názor klientů na naše služby nás samozřejmě zajímá, a proto nás prosím kontaktujte na adrese stiznosti@ceskapojistovna.cz, nebo prostřednictvím online formuláře https://www.on-linepojisteni.cz/ks/stiznosti.aspx a kolegové Váš případ prošetří.
Děkuji, Ondřej ČP
Štěpán Binko
Re: Reakce ČP
A nestačilo by prostě poslat autorce její peníze? Rychle, bez vytáček a byrokratických komplikací? Pokud na podobný článek reagujete doporučením vyplnění dalšího formuláře, nejsem si zcela jist Vaším duševním zdravím. Myslím, že autorka už žádný formulář ČP nechce ani vidět a to samé platí o kvalifikovaných a informovaných pracovnících stejného podniku. Ukázaná platí a věřím, že nás autorka bude informovat, jak dlouho "vám to trvalo".
urbi001
životní pojištění
O tom, jak číst různé obchodní, smluvní, pojistné či jiné podmínky při uzavírání pojistek (či jiných finančních produktů) povětšinou nejvíce hovoří ti, kteří si nikdy žádnou pojistku (vyjma snad nějaké cestovní) neuzavřeli a nemají vůbec (podobně jako ta většina nebožáků, kteří "podepsali") ponětí, jak ten produkt funguje a jaké jsou jeho nástrahy. Je to podobná arogantní logika jako kdyby někomu někdo vyčítal, že si koupil horší auto a přitom to, že je horší, si mohl přece snadno přečíst v jakési jeho technické specifikaci. Tyto rady by nebylo nutno vůbec dávat, pokud by pojišťovny klientům při sjednávání pojistky vyloženě nelhali, že si kupují "lepší spoření" a naopak jim solidně (= tj. nikoli v rámci odkazu na odkaz v právním jazyce psané smlouvě) sdělili, že je to produkt, na který není radno prvních deset patnáct let sahat. Pak by to bylo košer. Současná praxe na trhu životních pojistek - u produktů ČPoj (typu Dynamik) tím spíš - ale není fakticky nic menšího než obyčený podvod.
FireDrake
Ludry jedny...
Když je to nebaví, tak ať tu práci nedělají a jdou zametat chodník - tam je nikdo klientskými dotazy prudit nebude. Tohle moc dobře znám - taky jsem rušil v pojišťovně penzijní připojištění - paní bych nejraději od plic něco řekl, v tom smyslu, že už nežijeme za socialismu a že přístup k zázkazníkovi by měl být jiný, ale nakonec jsem se na to vykašlal. Ale souhlasím s autorkou, že je to hrůza a že se hodně věcí ještě nezměnilo - báby se tváří a chovají, jako že je zákazník otravuje - hnus...
Nyx
banky
bohužel takovéto jednání je typický přístup českých molochů z řady bank, pojišťoven, apod. jakmile od nich chcete svoje peníze, vše strašně dlouho trvá a jsem přesvědčen, že svojí zcela cílenou neaktivitou tiše doufají, že to klient vzdá a ty peníze jim nakonec nechá, přítelkyně má běžný účet u poštovní spořitelny, chtěla internetové bankovnictví - než jí ho zdřídili, trvalo to rok, pořád po ní chtěli nějaké klientské číslo, které ona dávno někde ztratila, jelikož účet si zakládala asi v 18ti letech, bez onoho čísla však prý není možné službu zřídit.........
sfs
Nebylo by rychlejší,
kdybyste se naučila číst, přečetla si smlouvu, a postupovala podle ní? Nebo snad předpokládáte, že ČP zaměstnává pracovníky, kteří číst umí, a že to tedy sama nepotřebujete?
urbi001
Re: Nebylo by rychlejší,
Bože to jsou žvásty...vy snad předpokládáte, že se dneska píšou smlouvy tak, aby jim lidé rozuměli? A zrovna u životních pojistek České pojišťovny. A bohužel - a to je chyba těch lidí - si nikdo neumí přiznat, že nečemu nerozumí. Zvláště pod nátlakem nějakého agenta, který už se těší na klientovy provize. Prostě podepíše a nějaké čtení či nečtení podmínek na tom nic nezmění.
kadet
Paní Špidlová
váš článek "Premiér Nečas si dovolil" byl lepší než tento.
Text pojistné smlouvy si chtělo jen přečíst a držet se možností v ní uvedených. Já mám pro svoji dceru založenu přesně tuto pojistku a věřím, že není tak špatná. Její zrušení je pro ni nevýhodné.
P.spk
Rušení pojistného produktu
Zrušit pojistný produkt není srovnatelné např. s vyhozením plechovky do popelnice, je to přece jen trošičku obtížnější. Jednu věc vám ale paní Špidlová musím sdělit: v dnešní české společnosti, kde se snaží oblafnout kdokoliv s kýmkoliv je velmi častým jevem, kdy "dobrý kamarád", aby vám samozřejmě udělal vynikající službu vám nabídne samozřejmě vynikající pojistku a tu hrozně špatnou (často od ČP, vždyť ta jich má na trhu nejvíce a odtamtud se dá nejlépe brát) okamžitě zruší......než se vzpamatujete a zjistíte, že jste si nepomohla a navíc předčasným zrušením takové pojistky jste navíc poškozena, může být pozdě....tady opravdu by měla být nějaká doba, než celý proces proběhne, podobně jako je to u vkladu do katastrů apod. Nehledě na to, že vy paní Špidlová pracujete jistě také ve společnosti, která používá "středověké" metody......jenom o tom asi nevíte.....
blazab
Re: Rušení pojistného produktu
Ano, existuje smlouva a pojistné/obchodní podmínky. Ale pravdou je, že obstrukce ze strany takovýchto ústavů (pojišťovny, banky, operátoři ...) ve snaze na poslední chvíli klienta udržet jsou poněkud nechutné. Zrovna to s tím "povinným" voláním infolinky/na infolinku je zářným příkladem.