Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J_M_K

5. 2. 2012 9:48
postkomunisticke sluzby.

V tehle ustavech se zastavil cas. vse co je ceske stoji zahovno. protoze lidi jsou lini, neochotni.

nejsem fasista a ani hitlera nijak nepropaguju, ale kde jsme mohli byt kdyby valku vyhral. Nebo vlastne bychom se meli jeste lip kdyby nebyla 1.svetova. Zur....eny komunisti. Postrilet do jednoho.

1 0
možnosti
PF

FireDrake

5. 2. 2012 23:23
Re: postkomunisticke sluzby.

To bohužel musím potvrdit - v české se naprosto zastavil čas - na všechno je potřeba tuna papíru, miliony žádostí a příloh a ještě k tomu ta neochota úředníků - vykašlat se na ně a jít do nějaké dynamičtější pojišťovny, která jde s dobou - vybírat tu snad z čeho je, nebo ne?

0 0
možnosti
MF

kenx

5. 2. 2012 7:56
neosobní fabriky

Neosobní fabriky, pásová výroba, tam to bohužel směřuje. Znám tuto oblast i z druhé strany a vůbec se mi tento trend nelíbí. Pobočky nebo zákaznická linka, banka, pojišťovna, kabelovka, podomní prodejce ... zpravidla jednáte s člověkem, který o oblasti ví jen to, co mu bylo sděleno na pár školení jak říkat. Neumí se, nemá odvahu ani dovoleno se rozhodnout sám, proto jen tupě jede dle předepsaného scénáře. Ten mnohdy poskytuje prostor pro výjimky, ale úředníci je raději nepoužívají, nemají odvahu a já se jim nedivím. Zvláště pak v době, kdy jejich jedinou motivací je udělat co nejvíce klientů, natlačit vám z nepřehledné a nesrozumitelné nabídky produktů něco. Doporučuji naučit se říkat ne a před návštěvou těchto míst vždy získat více informací. Moje zkušenost je taká, že za hodinu hledání na Internetu získáte větší knowhow než cvičená opice a jste ve výhodě.

0 0
možnosti
MF

kenx

5. 2. 2012 7:56
Re: neosobní fabriky

Přidáte-li k tomu pár postřehů ze zkušeností lidí, co už tam byli, máte

vyhráno. Ve výsledku se z toho stal u mě takový sport, se všemi

podobnými společnostmi mám výhodnější nastavení, přišel jsem s jasným

požadavkem co chci a nenechávám si nic vnutit.

0 0
možnosti
MZ

otefal

5. 2. 2012 0:45
muzeme si za to sami

Ja mel neco podobneho,v roce 1968 jsem mel na konte ve sporitelne 10 000 korun dar od dedecka za maturitu,ale za nekolik mesicu na to jsem uz cupital do prace v Jihoafricke republice.Na konto se zapomelo a pri me navsteve v roce 1993 se babicka vytasila s moji vkladni knizkou na heslo.Jako vdecny vnuk jsem konto nechal k dispozici babicce a dedovi.Kdyz deda a babicka za par let zemreli a najednou konta na heslo zacali byt ilegalni tak mi volal bratr co stim ma delat,A zacal hruzny sen ceske sporitelny,totalne arogantni jednani vuci tomu emigrantovi co chce penize,nekolik tisic korun poplatku,idiotske poznamky a to v te Africe se me ty penize budou hodit.Protichudne informace.Jednalo se o spoustu penez za ktere si potom neter koupila byt.Nikdy jsem nemel tech penez zapotrebi ale vzdycky jsem videl dedu s babickou jak sporili po 50 korunach pro nas vnoucata.

0 0
možnosti
Z

Zoro.Vomáčka

4. 2. 2012 23:55
...toz mila pani spidlova, vite v cem je pruser?

X...ne v cesky pojistovne samy....ale...

X...ta pani u prepazky je totiz vase sousedka vo patro niz....

X...jeji pan vedouci bydli naproti - a ten, co jste s nim telefonovala bydli taky ve vasi ulici...

X...tak samo je to u cesky banky, vodarny, telekomu, v ouradech a magistratech atd...

X...je to totiz v nasi povaze, mentalite, v nasem DNA, jen si to nechcem priznat a tak hledame chybu za prepazkou..

0 0
možnosti
TT

žepré

5. 2. 2012 13:40
Re: ...toz mila pani spidlova, vite v cem je pruser?

Kdes sehnal toho Hitlera, co máš na zdi a ke kterýmu se modlíš?

0 0
možnosti

Pavel Černík

4. 2. 2012 22:33
podobnost

Přesně tohle právě prožívám... Já tedy rovnou podal žádost o zrušení (kvůli přechodu jinam) protože při zrušení dostanu o pár tisíc víc, než při výběru a následném zrušení (vtipné že? ale je to tak. v mém případě to dělá cca 2% částky, což je skoro roční úrok...).

Teď tedy čekám až se mi ozve pracovník takzvaného "záchraného týmu" (no, asi zachraňují pojišťovnu před prchajícími klienty) , který by měl moji žádost ověřit a přesně jak píšete - chtít nějaký další podepsaný papír. Stejně jako vy jsem bez možnosti vyřešit to poštou takže si asi budu muset dupnout. V papírech, které jsem podepsal je jasně uvedeno co žádám - tedy zrušení smlouvy a výplatu odkupného.

Co se týče následného dluhu a možné exekuce - doporučuji Vám, aby jste se po provedení úkonu stavila v pobočce a vyžádala si potvrzení o bezdlužnosti u pojišťovny. Možná se budou cukat, ale právo na to samozřejmě máte.

Přeju hodně štěstí s vyřizováním. Asi ho budete potřebovat stejně jako já :)

0 0
možnosti
JU

urbi001

5. 2. 2012 20:26
Re: podobnost

o dluh na pojistném bych se zas tak moc nebál - Česká si většinou z kapitálové hodnoty strhává pojistné na tři měsíce dopředu, právě pro případ, žeby někdo neplatil.

0 0
možnosti
KD

azazzelo

4. 2. 2012 22:31
O2 - stejné jednání

Chtěli jsme vypovědět službu, nejprve přepojování v rámci call centra na specializovanou pracovnici na lhaní a ohlupování zákazníků. Pak její výhrůžky o placení penále a desetitisícových poplatků oproti podmínkám dohodnutých při uzavření smlouvy. A nakonec moje sprosté nadávání nahrávané na špiclovací odposlech O2. V zásadě se nás O2 snažilo okrást o 800 Kč za poplatky a o cca 10.000 Kč za vymyšlené penále.

Na prodejně jsme to pak hladce vyřídili, ale patrně toho "prodavače" vyhodili, neb poznamenal, že oni výpovědi nemají na prodejně vyřizovat.

Přijde mi, že firmy, co u nás mají jistý monopol, si o zákazníky v poklidu pucují boty a ono jim to prochází. Co s tím? [>-]

1 0
možnosti
PF

FireDrake

5. 2. 2012 23:27
Re: O2 - stejné jednání

Tohle znám - podobné trable jsem se zákaznickou linkou O2 měl také - pracují tam povětšinou lháři, kteří něco slíbí a pak to stejně neudělají - vypadá to, že O2 je zevnitř značně prohnilé monstrum, neexistuje tam systém vnitřní kontroly, audit, protože si z vás na té lince dělají dobrý den a ještě je to nejdražší operátor v zemi. To T-Mobile a zejména Vodafone - to je jiná třída, jak v cenách, tak v přístupu k zákazníkovi!!

0 0
možnosti
PV

Pavel57

4. 2. 2012 21:40
jiný podobný příběh

Syn se stěhoval a chtěl sjednat pojištění domácnosti. Paní v realitce zastupovala i pojišťovnu, sepsala smlouvu, napsala adresy kde bydlel dosud a kam se stěhoval, nový byt pojistila a bylo to.

Po roce a čtvrt jsem jí zavolal, že nepřišel výměr pojistného, ať to urguje. Za dva dny paní volala, že pojistka byla zrušena pro neplacení. A že obnovit už nejde, že se musí sepsat pojistka nová. A k té staré máme čekat, že pošlou vyúčtování.

Pojištění jsme sjednali přes internet. Vše ok, nová pojistka přišla potvrzená, pojišťovna jásavě vítala nového klienta.

Pak přišla obsílka. Nedoplatek 500 Kč navýšený o 7 tisíc za právníka. Pojišťovna všechnu korespondenci posílala jen do bytu, odkud se syn odstěhoval. Poslat upomínku na adresu pojištěné domácnosti nikoho nenapadlo. Paní špatně udělala křížek, která adresa je doručovací. Že škodu zaplatí, že je na to pojištěná.

Doufám, že u jiné pojišťovny ;-)

0 0
možnosti
VP7LD

Věra PohIová, 72 let, důchodkyně

4. 2. 2012 20:59
Jó se sockama se musí zatočit,

to už je holt jejich úděl. ;-D

1 0
možnosti
V

vvera1

4. 2. 2012 20:51
chytračka

Tak to koukám, že chytrá paní redaktorka ani neumí vyřešit jednoduchou věc. A ještě napíše

ultra nudný článek.

1 0
možnosti
JM

J i ř í

4. 2. 2012 19:29
Proč nemáte odvahu

napsat, ve kterém městě jste na té pobočce byly?

0 0
možnosti
VS

vladkaSpidlova

4. 2. 2012 20:06
Re: Proč nemáte odvahu

To neni o odvaze, to je o mem soukromi. Co je komu do toho, kde bydlim

0 0
možnosti
  • Počet článků 259
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2871x
introvert a pesimista-)