Telefonica O2 se učí od ruské mafie IV.

Minuty už počítat nemusíte, nedávno jsme otevřeli nový tarif "na dlouho" se kterým voláte po první minutě zdarma do všech sítí. Protože vám tato novinka přináší více výhod než stávající služba Kvído, rozhodli jsme se ji k 15. říjnu uzavřít. Aktivujte si nový tarif Na dlouho a volejte bez omezení do všech sítí. Podmínky nabídky na www.o2.cz

Zní to na první pohled krásně, však tento text dávala dohromady určitě velká skupina přeplacených marketingových specialistů. Na první pohled zaujme slovo "uzavřít". O2 totiž žádnou službu neruší, ale UZAVÍRÁ. A to jen a pouze proto, že nová nabídka je údajně výrazně výhodnější...

Jaká je však skutečnost? Ta je taková, že služba Kvído, která umožňovala i 20 minutových hovorů týdně zdarma, je nahrazena službou placenou. A stejně tak dlouhý hovor nově přijde na pouhých 6 korun (nebo 5,90, webové stránky http://www.o2.cz/osobni/predplacena-karta/ si nejsou zatím úplně jisté...)

Ve zkratce řečeno - minuta volání zdarma na mobilní čísla O2 nebo na pevné linky je nahrazena tím, že minuta volání bude stát od poloviny října přibližně 6 korun. A to je přece mnohem výhodnější! Alespoň podle názoru zřejmě i nového majitele O2. Pána, kterého posledních 15 let nikdo neviděl a který se prezentuje 20 let starou fotkou. (Pokud se v některém údaji mýlím, předem se hluboce omlouvám.) Pan K. stejně jako tenistka K. daní své příjmy v daňovém ráji, kdo by ostatně čekal něco jiného. Záhadou zůstává, jak dokázal, že ho ani jako člena vládní delegace do Číny a majitele použitého letadla nedokázal jeden jediný fotograf nebo novinář vyfotit.

Dá se to celkem snadno pochopit. Nový investor si žádá rychlou návratnost vložených prostředků a nějaká služba zdarma mu do tohoto schematu vůbec ale vůbec nezapadá.

A to minutové volání zvané Kvído (nedávno tomu začali z neznámých důvodů říkat "Don patron") nabízeli operátoři především důchodcům a nebo všeobecně zákazníkům, kteří chtěli rušit předraženou pevnou linku. Donu patronovi ten patronát moc dlouho nevydržel...

Kvídovo bezplatné volání bylo skvělé především pro školáky, kteří takto mohli bez dalších poplatků krátce sdělit rodičům třeba:"Přijedu později, ujel mi autobus." Nebo "Ahoj, babi, nákup ti přivezu zítra po škole." Náklady na spojení přitom uhradil zadavatel reklamy, kterou jste před vlastním hovorem povinně vyslechli.

Prostě - jak už jsme si v tomto státě zvykli - podle pravidla: Když změna, tak zásadně k lepšímu. Jen to spojení "k lepšímu" musíme dát do uvozovek.

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Richard Smatana | pondělí 29.9.2014 9:44 | karma článku: 16,88 | přečteno: 879x