O tom, jak burácely motory a silnice rozžhavili motorkáři.
Ráno se zdálo počasí k motorkářům nevlídné. Prokousat si cestu přes kopce do rovin, bylo nebezpečné.
Domácí však dobře vědí, že většinou se rozhodne za hřebečským tunelem.
A taky jo. Silnice oschla a slunce se začalo klubat. Po rychlostní silnici z Mohelnice se už dalo švihat plus mínus 130 no spíš plus, a tak se pomalu za lampou veřejného osvětlení začalo olomoucké náměstí plnit.
a když se plnilo a plnilo, místo se našlo také před orlojem
...i na fotku.
Přijely silničky
trojkolky, obdivované zapomenutou školačkou
i Jawy.
Když přijížděli chopperové, země se natolik chvěla, že nepomohla žádná stabilizace obrazu, natož pevná ruka.
Stěží se dal udržet jeden.
S přibývajícími stroji se rozestupy a uličky zmenšovaly. A teď si představte, že všech 1200 motorek nastartovalo...
Mizerně informovaný člověk by mohl dojít k názoru, že pokud je motorkářem motorkářka, tak v koženém brnění to stejně nikdo nepozná...tak schválně...
Ještě méně informovaný člověk by se mohl domnívat, že motorkářek neni mnoho a když, plní pouze funkci baťůžku,
což je velký, až urážející omyl.
Nezáleží na barvě vlasů
jejich úpravě
délce
natož na věku.
Zatáčky kroutí stejně jako muži a možná i elegantněji
Ženy samozřejmě dbají na styl a eleganci, ale muži zrovna tak.
Dalším nesmyslem je, že motorkáři mezi sebe pustí jen někoho nebo dokonce jen podle obsahu motoru. Motorkáři jsou ale všichni, kdo jezdí na motorce.
...a pak, začínat se nějak musí.
Spanilá jízda neni žádný holubník. Nejdříve se uzavřou křižovatky, kdy někteří automobilisté mávají, jiní zuří, a pak se jezdí přiměřenou rychlostí, maximálně v dvouřadu a na pravé půlce silnice. Levá slouží pořadatelům a servisu.
Nejdříve je však třeba řádného seřazení,
a potom ve městě dávat přednost tramvaji.
Motorkářky a motorkáří jsou odolní, ale nesnáší mokrou kostkovanou silnice. I proto každý z vděčnosti zamával sluníčku. Zpětné zrcátko na levé straně je s dovolením moje.
No a když je mokro, o to víc se musí dbát na pneumatiky.
K základním dovednostem motorkáře patří správně a bezpečně vykroutit zatáčky. Zvládli to dokonale všichni. Rohatí,
špičatí
Motorkářka s elegancí a noblesou,
skupina pod vedením motorkáře
nepozvaní a motající se hosté
i pinckové a k tomu jen tak na boso.
Cíl vyjížďky byla pevnost v Křelově.
Po krátkém obléhání
byla díky pokročilé technice snadno dobita.
A kdyby náhodou ne, spojky měly pohotovost,
a během chvilky by přivezly zálohy.
...včetně zahraničních.
Pak přišlo na řadu obvyklé drancování.
Každá správná motorkářská rodina dbá od narození na výchovu vlastní motorkářské mládeže.
a když už byla zmínka o motorkářkách, tak pánové věřte nebo ne, tato sympatická dáma byla hlavní ředitelkou.
Pokud se někdo domnívá, že motorkaření je propagace zhýralého kapitalismu, pak je to přesně obráceně. Máme jen světlé zítřky. Motorkáři jsou vzorní řidiči a během jízdy alkoholické nápoje nepožívají. Ke kapitalismu spějí maximálně snad jen v zimě.
Kdo má rád lokomotivy může kliknout na Mašiny a mašinky kdo Vysočinu pak zde
Jaromír Šiša
Litomyšl, famózní Lázně ducha a vyhlášené lavičky k tomu.
Každé lázně mají aspoň jeden pramen. Návštěvník, případně pacient popije a vrací se domů zdravej. V Litomyšli žádný pramen netryská, ale ducha umí zláznit báječně. Stačí den a člověk se uzdraví ještě víc, protože
Jaromír Šiša
Jsem důchodce a nemám věčně na nic čas.
V různých obměnách často slýchané a na první pohled nelogická hláška, má velice jednoduché vysvětlení. Důchodci totiž zahodili
Jaromír Šiša
O tom, jak jsem s foťákem kroužil kolem komína,
což znamenalo nastavit na kružítku 50 km, zabodnout doprostřed kuchyně, ohraničit prostor, nasednout a vyrazit. I když demarkační čáru jsem občas malinko i přejel. Výprava je inspirována dobou, kdy
Jaromír Šiša
Auto moto veteráni všude možně i jinde.
Třeba pod střechou velkých prostorných i malých útulných muzeí. Nebo na všech možných srazech, případně je potkáváme jen tak v prostoru. Pro svoji krásu a eleganci je obdivujeme a s úctou k těm, kteří jim vdechli nový život.
Jaromír Šiša
Hřebečské důlní stezky, parádní cyklo i pěšo výlet.
Sjezdy jsou příjemné, kopce kořením cyklistiky, tak to vezmeme nahoru dolu a místama se u zajímavostí i zastavíme. To vše přísně po vyznačených trasách, ať nikam nezahučíme, oblast je totiž prošpikována štolami. Původně se zde
Další články autora |
Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili
Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...
Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce
Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...
Drahé a rezavé, řeší Ukrajinci zbraně z Česka. Ani nezaplatili, brání se firma
Premium České zbrojařské firmy patří dlouhou dobu mezi klíčové dodavatele pro ukrajinskou armádu i tamní...
Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini
Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...
Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru
Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...
Fiala mluvil s Netanjahuem, členové vlády mluví o zatykači z Haagu opatrně
Aktualizujeme Premiér Petr Fiala si telefonoval s izraelským premiérem Benjaminem Netanjahu. O zatykač na něj,...
Černomořská flotila dále slábne. Zasáhli jsme korvetu Ciklon, hlásí Kyjev
Ukrajinská armáda oznámila zásah ruské korvety Ciklon v Sevastopolu na Moskvou okupovaném...
Na Rychnovsku se střetl vlak s autem, tragickou nehodu nepřežili dva lidé
Při dopravní nehodě auta s vlakem v Čermné nad Orlicí na Rychnovsku zemřeli dva lidé. Na místě...
Poslanci kývli na možnost odpuštění penále z odvodů na zdravotní pojištění
Přímý přenos Poslanci schválili možnost odpuštění penále z odvodů na zdravotní pojištění. Pomoci to má těm,...
- Počet článků 552
- Celková karma 38,89
- Průměrná čtenost 3756x