Stydí se snad SKANSKA za svou práci?

Včera byla v televizních novinách na TV NOVA opravdu půvabná reportáž, jež by se dala stručně shrnout následovně: Firma žádá 50 mil. za poškození svého dobrého jména, čehož se mělo dopustit Ředitelství silnic a dálnic tím, že nechalo instalovat na některé úseky dálnice cedule s nápisem „ZDE STAVĚLA SKANSKA“. Jedná se tak o zřejmě dosud nepopsaný marketingový paradox, když v době plné no name šmejdů, kdy se každý prodejce či poskytoval služeb snaží nalákat zákazníky na značkové zboží, pokud je tedy má v nabízeném sortimentu, tak se to kupodivu značkovému dodavateli nelíbí. Přestože všude jinde se snaží značkový výrobce u odběratele a následně u jeho klientů zviditelnit, třeba tak, že si jej smluvně  zaváže k tomu, aby na svých odbytových místech umístil jeho loga.

Pro to, proč tomu tak není v tomto případě, se pak nabízí jediné vysvětlení.  SKANSKA to na nás zkouší podobně jako kdysi Lady Godiva, protestující v 11. století v Anglii proti zvyšování daní jízdou městem na koni, ani oblečená, ani nahá – díky svým dlouhým vlasům. To znamená, že SKANSKA inkasuje za značkové zboží či služby, dodává však jen no name podřadnou kvalitu.  

 

Bylo by tedy jen dobré, kdyby se s námi všichni aktéři tohoto ojedinělého byznysu podělili o bližší podrobnosti. Pokud byly některé dodávky fy SKANSKA nekvalitní, jak je možné, že je někdo odborně přebral, a hlavně zřejmě i zaplatil? Proč nebylo vše v záruce opraveno? Dostává SKANSKA přes svou nekvalitní práci další státní  zakázky? Proč, nikdy jiný by to u nás tak /ne/kvalitně nepostavil? Proběhla všechna výběrová řízení v pořádku?

Autor: Jan Šesták | úterý 19.4.2011 11:09 | karma článku: 29,89 | přečteno: 1659x