Radiožurnál je už jako porno

V tom smyslu, že jeho experti  právě  objevili, že nejvíc se dá vydělat na sexu. Takže se do toho hned s plnou vervou dali, a zatím prvním počinem je již jistou dobu sugestivní reklama na zaručeně bezchybnou erekci. Kdo by si snad myslel, že se jedná o reklamu vysílanou v době, kdy už dítka školou povinná dávno spí, ten by byl na omylu. Žádný  noční proud či tak nějak, ale šup s tvrdým penisem přímo do prajmtajmu.

Takže když si např.  naladil  otec rodiny včera večer před šestou Radiožurnál, aby se dověděl podrobnosti o patálii  našeho asi největšího polistopadového génia, který sám perfektně zastává práci, kterou za totality v Praze vykonával celý obrovský aparát Městského výboru KSČ, navíc jak známo víc než špatně, tak tento tatík musel být zřejmě dost zaskočen.

Těsně před zprávami Radiožurnálu se totiž ozvalo: „Okamžitá erekce! Ve chvilce sexuálním ďáblem! Mužem hned!“  Potom časové znamení, a až následně první informace o Romanu Janouškovi. Jistěže to nemohlo nijak znejistit mladé bezdětné potentní muže, ovšem všichni ostatní už mohli být poněkud rozhozeni. Někoho se mohlo zeptat dítko  „Tati, a ty jsi sexuální ďábel?“  na jiného pak mohla významně mrknout manželka,  a již starší dospívající děti se pak zřejmě jen pousmály.

Nejde ani tak o manželku či dospívající děti, pro ty to nakonec mohlo být i vzdělávající, když jim to mohlo pomoci odhalit některé taje toho co vidí, když na porno serveru rutinně klikají s předstihem několika let na to, že jim už bylo osmnáct. Ale masírovat takhle za denního světla už i nejmenší školáky je prostě neodpustitelné. Zvláště když se reklama klidně objeví i v pravé poledne.

Zřejmě finanční nabídka byla příliš lákavá, nakonec propagovat přípravek na erekci ve veřejnoprávním rozhlase  s vysokou poslechovostí má jistě mnohem větší efekt, než když se reklama na něj objeví v nějakém ušmudlaném plátku, kde zapadne v množství dalších reklam na španělské mušky, bičíky či latex. Ale opravdu to musíme trpět?  A že by se nenašel  ani jeden zaměstnanec Českého rozhlasu hned po prvním vysílání, který by požádal o stažení reklamy?  O radě už ani nemluvě.

Asi ne, kdo by si tak troufnul. Tak jako se neodporovalo soudruhům ředitelům rozhlasu za totality, ze stejných důvodů se jim neodporuje ani dnes. Vždyť co kdyby na tom byl pan ředitel nějak osobně finančně zainteresován?   Nakonec lze vlastně říct, že jak reklama na erekci, tak i následná zpráva o Romanu Janouškovi spolu víc než ladily. Prostě pěkně to zapadá do sebe.

Autor: Jan Šesták | sobota 24.3.2012 9:16 | karma článku: 20,09 | přečteno: 1559x