- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V druhé polovině osmdesátých let jsme se velmi sporadicky, a v rámci perestrojky, po soudružsku decentně, dozvěděli, že existují dámské hygienické potřeby. Protože v plánovaném hospodářství někdo zapoměl naplánovat výrobu dostatečného množství vložek. V první polovině devadesátých let jsme už nevěřícně zírali v televizních reklamách na dámské letecké potřeby - stále tam zdůrazňovali jakási křidélka... No a teď už nás "veřejnoprávně" přesvědčují, že ze všeho nejdůležitější je být na povel sexuálním ďáblem. Stačí požít pilulku, a pojedu jak králičí samec. To musí pochopit i dopraví policie. Netroufám si odhadnout, co bude příště. Snad ty erotické pomůcky do každé rodiny v novém dizajnu... ? Nejsem prudérní, ale vzhledem k vnímavosti malý dětí si také myslím, že to není zrovna vhodná reklama do rádia. Stačí si někdy poslechnout relaci: Děti vám to řeknou. Radiožurnál mám každý den puštěný v práci jako zvukovou kulisu. Když to slyším pětkrát denně, tak jsem z toho akorát otrávený.
Tak jste mě pěkně rozesmál v tom letním čase hned poránu, nádherně jste ten vývoj popsal. A s tou dětskou vnímavostí je to taky skvělej postřeh
byla reklama přípravku na erekci loni při hokejovém MS. Objevila se jako pozadí ve chvíli, když opakovali sérii tvrdých osobních zákroků jednoho hráče. Tato kombinace by mohla ČT zajistit tilul "Sexistické prasátečko Live".
Tak to mi nějak uniklo ale věřím tomu, no třeba to brali taky jako uvádění do života mladých hokejových fandů. Jinak bacha na překlepy, abyste si to nemusel odpykatJinak mi to nedalo a podíval jsem se i na to pikání, a hle:
v cem je ona reklama nevhodna. Obsahovala snad vulgarni vyrazy?
hm, tak to Vám asi nevysvětlím, ale zkusím to. Představte se, že je Vám třeba osm deset let, sedíte s rodiči v kuchyni kde hraje rádio, a najednou v něm kdosi začne hřímat "„Okamžitá erekce! Ve chvilce sexuálním ďáblem! " Kdyby tam někdo dle Vás vulgárně pronesl třeba do zadele, tak byste se jen pousmál. Takhle ovšem začnete podle mě zbytečně brzy přemýšlet nad erekcí a nad tím, co to znamená být sexuálním ďáblem. Myslím nad erekcí v souvislosti s nějakou mimořádnou až ďábelskou sexualitou, jinak nic proti, když Vám někdo vysvětlí co je to erekce třeba už v osmi, naopak.
na erekci má prosím pěkně společné s pornem co?
Jiná věc je vhodnost této reklamy v Radiožurnálu.
Je to hned v první větě"V tom smyslu, že jeho experti /Radiožurnálu/ právě objevili, že nejvíc se dá vydělat na sexu." čili jak porno vydělává na sexu, tak s ním začal kšeftovat i Radiožurnál, byť ten zatím ještě nezašel tak daleko
většina, ne-li všechna, jsou jen jakési bulvární porno.
tak tak, když to lidi chtějí, a když to tedy nese...