Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Můj názor:

25. 3. 2012 6:18
Stále se přitvrzuje, asi je to vývoj ve společnosti

V druhé polovině osmdesátých let jsme se velmi sporadicky, a v rámci perestrojky, po soudružsku decentně, dozvěděli, že existují dámské hygienické potřeby. Protože v plánovaném hospodářství někdo zapoměl naplánovat výrobu dostatečného množství vložek. V první polovině devadesátých let jsme už nevěřícně zírali v televizních reklamách na dámské letecké potřeby - stále tam zdůrazňovali jakási křidélka...  No a teď už nás "veřejnoprávně" přesvědčují, že ze všeho nejdůležitější je být na povel sexuálním ďáblem. Stačí požít pilulku, a pojedu jak králičí samec. To musí pochopit i dopraví policie. Netroufám si odhadnout, co bude příště. Snad ty erotické pomůcky do každé rodiny v novém dizajnu... ? Nejsem prudérní, ale vzhledem k vnímavosti malý dětí si také myslím, že to není zrovna vhodná reklama do rádia. Stačí si někdy poslechnout relaci: Děti vám to řeknou. Radiožurnál mám každý den puštěný v práci jako zvukovou kulisu. Když to slyším pětkrát denně, tak jsem z toho akorát otrávený.

1 0
možnosti

oldiess

25. 3. 2012 8:26
Re: Stále se přitvrzuje, asi je to vývoj ve společnosti

Tak jste mě pěkně rozesmál v tom letním čase hned poránu, nádherně jste ten vývoj popsal. A s tou dětskou vnímavostí je to taky skvělej postřeh:-)

0 0
možnosti

Michal007

24. 3. 2012 19:19
Ještě pykantnější

byla reklama přípravku na erekci loni při hokejovém MS. Objevila se jako pozadí ve chvíli, když opakovali sérii tvrdých osobních zákroků jednoho hráče. Tato kombinace by mohla ČT zajistit tilul "Sexistické prasátečko Live".

0 0
možnosti

oldiess

24. 3. 2012 20:26
Re: Ještě pykantnější

Tak to mi nějak uniklo ale věřím tomu, no třeba to brali taky jako uvádění do života mladých hokejových fandů. Jinak bacha na překlepy, abyste si to nemusel odpykat;-DJinak mi to nedalo a podíval jsem se i na to pikání, a hle:

0 0
možnosti

kral

24. 3. 2012 18:27
nepochopil jsem

v cem je ona reklama nevhodna. Obsahovala snad vulgarni vyrazy?

0 0
možnosti

oldiess

24. 3. 2012 18:58
Re: nepochopil jsem

hm, tak to Vám asi nevysvětlím, ale zkusím to. Představte se, že je Vám třeba osm deset let, sedíte s rodiči v kuchyni kde hraje rádio, a najednou v něm kdosi začne hřímat "„Okamžitá erekce! Ve chvilce sexuálním ďáblem! " Kdyby tam někdo dle Vás vulgárně pronesl třeba do zadele, tak byste se jen pousmál. Takhle ovšem začnete podle mě zbytečně brzy přemýšlet nad erekcí a nad tím, co to znamená být sexuálním ďáblem. Myslím  nad erekcí v souvislosti s nějakou mimořádnou až ďábelskou sexualitou, jinak nic proti, když Vám někdo vysvětlí co je to erekce třeba už v osmi, naopak.

0 0
možnosti

nam.

24. 3. 2012 12:00
Přípravek

na erekci má prosím pěkně společné s pornem co?

Jiná věc je vhodnost této reklamy v Radiožurnálu.

1 0
možnosti

oldiess

24. 3. 2012 13:12
Re: Přípravek

Je to hned v první větě;-D"V tom smyslu, že jeho experti /Radiožurnálu/ právě objevili, že nejvíc se dá vydělat na sexu." čili jak porno vydělává na sexu, tak s ním začal kšeftovat i Radiožurnál, byť ten zatím ještě  nezašel tak daleko:-)

0 0
možnosti

PeTaX

24. 3. 2012 10:33
Bohužel,

většina, ne-li všechna, jsou jen jakési bulvární porno.

0 0
možnosti

oldiess

24. 3. 2012 13:13
Re: Bohužel,

tak tak, když to lidi chtějí, a když to tedy nese...

0 0
možnosti