Bohemia energy - Nepřepínejte

Minulý týden u naší branky zazvonil chlapík. Jelikož k nám normálně, kromě pošťačky a kurýra, nikdo nechodí, tak jsem byla překvapená, kdo to je.

Byl to docela fešák a že mi jde nabídnout levnější energii.

Chtěla jsem vědět, o co vlastně jde a jelikož tu zrovna byla babička a
děda, tak jsem se nebála pozvat štramáka dál.
Odpověděl mi na moje dotazy a mě se zdálo, že by to nemuselo být tak
špatné. Sliboval úsporu 1500Kč ročně, tak kdo by na to neslyšel? Sice se
musí zaplatit 500Kč aktivační poplatek, ale dál už jen šetříte.
V případě jakéhokoliv problému prý funguje zákaznická linka, která je
zpoplatněna 10Kč a dál voláte neomezeně.

Tak jsem tedy na to kývla. Jen jsem honem po bourání, co tu před časem
proběhlo, nemohla najít poslední vyúčtování, které potřeboval k vyplnění
smlouvy. Vzal si tedy to předchozí.
Radovala jsem se, že to bude fajn, každá koruna dobrá.


Až mi zbylo trochu času, sedla jsem k internetu a našla si jejich webové
stránky.
Mají na nich kalkulátor, kde si zadáte spotřebu a ono to vyplivne cenu u
nich i u předešlého dodavatele.
Náhodou se mi podařilo najít i to letošní vyúčtování, tak jsem zadala
spotřebu a klikla na spočítat.
Když vypadly cifry, tak jsem jen ztěžka polkla.
Úspora na moji spotřebu totiž činila rovných 177Kč za rok.
Když vezmu v potaz aktivační poplatek, tak nešetřím, ale prodělávám!

Jelikož smlouvu lze bez sankcí do 30. dnů zrušit, hodlala jsem tak
učinit.
Vytočila jsem tedy číslo zákaznické linky. Spojení naskočilo úspěšně a
bylo mi automatem sděleno, že mám počkat, protože všichni operátoři
právě hovoří se zákazníky, kteří se dovolali přede mnou.
Čekala jsem tedy několik minut a poslouchala to přitroublé brnkání.
Po nějaké době se automat ozval znovu, načež mi sdělil, že mám zavolat
později a zavěsil.


Já tedy přišla o 10Kč a nic jsem nevyřídila.
Tak takhle si tedy skutečně solidní jednání nepředstavuji. Když si
představím, že bych tímto způsobem hlásila poruchy, které jsou tu běžné,
tak musím říct, že bych se asi nedoplatila za telefony.


Nechala jsem jim tedy přes internet vzkaz na zpětné volání.
Po 2 dnech se mi ozvali.
"Volejte sláva a tři dny se radujte."
Na dotaz ohledně deaktivace smlouvy mi bylo operátorem sděleno, že stačí
emailová zpráva.
Tu jsem jim tedy poslala a všem takovým jako já vzkazuji:"Dejte si pozor
než něco podepíšete, za každou výhodou se totiž může skrývat nevýhoda."


Tak snad to všechno dobře dopadne.

Hana Muchová

Autor: Jan Novák | čtvrtek 22.10.2009 16:03 | karma článku: 24,49 | přečteno: 5854x
  • Další články autora

Jan Novák

Ve vlaku

29.11.2023 v 10:31 | Karma: 10,35

Jan Novák

Sexuální násilí v církvi

9.1.2023 v 7:59 | Karma: 10,94

Jan Novák

Kterak děkan fildy knihou šermoval

20.8.2020 v 13:14 | Karma: 19,78