I love Citroën, milý pane řediteli...
Nebylo, stále se nic neděje. Majitelé výše uvedené značky pravděpodobně rezignovali a přistoupili na nehorázné chování tohoto prodejce.
Nadzvedávájí mě reklamní spoty uvedené značky včetně její, určitě dobře zaplacené, prezentace v přiblblém "přístavním" serálu televize Prima. Nový vůz provinčního zubaře, reprezentovaného Bohumilem Kleplem, je poslední model C3. Jak jinak, že?
Náhodně oslovuji řidiče naší značky a nestačím se divit. Narazil jsem i na majitele nových vozů, zakoupených v době fungující prodejny a servisu v Karlových Varech. První, povinnou servisní prohlídku musí absolvovat (pod hrozbou ztráty záruky) do 2 let nebo najetí 20 ooo km ve značkovém servisu Citroën. Mám Vám pane řediteli vyřídit vřelý "dík", za zájezd do Plzně. Z Varů je to dobrých 85 km. Se zpátečkou... Pokud bych měl popsat jejich zkušenosti a reakce, muselo by se dost slov "vypípat".
Jiní oslovení, pokud polknou zklamání, hledají nějaké náhradní řešení. Do této kategorie jsem se dostal také já. Již podruhé (takový jsem prostě já, matinko).
Po anabázi s poruchou motoru, popsané v posledním článku, jsem asi nebyl dost potrestán. Věřil jsem, skoro zamáčkl slzu dojetí z vaší deklarace v diskuzním příspěvku. Cituji: "Ujišťuji Vás, že podnikáme všechny kroky proto, aby se značka CITROËN do vašeho kraje vrátila co nejdříve".
Porucha motoru mě stála skoro celej můj důchod. Zachráncem nebyl váš servis, pane řediteli, ale konkurenční Pegueot. Díky Pažouťáci! Skoro dvoutýdenní automobilový půst. Kdyby... Ale zrušili jste, tak se starejte, že? Tleskám... a starám se.
Musím, neboť jak jsem napsal výše, trestání pokračuje.
Nedělní odjezd z Edenu (chaty). Po nastartování se z motorového prostoru začal valit kouř a klepavý zvuk nevěštil nic dobrého. Jsem 20 km od domova. Počítač mlčí. Snížený výkon motoru již umím ovládat z první poruchy, dojel jsem domů. Soused vykoukl z okna - prý myslel, že přijel traktor.
Pondělní ráno, objíždím s klepajícím motorem servisy - poruchu nemusím identifikovat, každý šéf, pokud právě neohluchl, okamžitě vyběhne z kanceláře. Termín opravy? "Neblázněte, mám plno do konce měsíce"! Podotýkám, že je 3. dubna. Další, totéž. Pegueot - "Je nám líto, konec měsíce, máme vlastní servisní povinnosti." Konečně trochu naděje... servis soukromníka, termín opravy do 14. dubna. S douškou, že je možné i nějaké uvolněné okénko. Na rozsáhlém dvoře vidím značky všech renomovaných firem. Přesto červík pochybnosti hlodá. Zvládnou to? Když mi pan šéf po nastartování okamžitě diagnostikuje poruchu, moje obavy se zmírnily. Asi umí. Porucha je opět v oblasti vstřikování (první porucha byl vadný vstřik č. 1). Krasavec tedy zůstává. Po týdenním čekání a taktním dotazu se dozvídám, že již čekají jenom na objednané originální náhradní díly (asi to bude "pálka") a pokud dojdou, dají vůz na dílnu.
Zkrátím... Po deseti dnech od sepsání zakázky je vůz opraven a převzat s příjemným a podrobným komentářem pana vedoucího servisu. Při zkušební jízdě mám pocit, že motor takovouto opravu potřeboval - je tišší, výkonnější a dokonce zmizelo občasné škubání v určitém rozsahu otáček. Cena? Také rozumná a příjemná. Raději klepu na dřevo... Mám dojem, že jsem našel "svůj" značkový servis.
Proč to všechno píši? Když pominu, že moje problémy s motorem mohou být náhodné, další je vaše dílo. Normálně, pokud bych měl problém, zajedu do servisu Citroënu, sdělím, odborníci převezmou a obvykle druhý, popřípadě další den opět jezdím. Majitelé vozů této značky, pokud mají nějaký servisní problém, musí nějak fungovat s náhradním řešením. Určitě firemní. S mnoha jsem mluvil a bohužel značka nemá dobré renomé. Alespoň v Karlovarském kraji, navzdory celkem slušné reklamě. Není to způsobeno technickými parametry (jsou na vysoké úrovni!), výbavou, komfortními jízdními vlastnostmi, ale opakuji poněkolikáté, prostě chybí servis... vážený pane řediteli Františku Neumane! (Doufám, že ještě jste ve funkci?) Nebo si snad myslíte, že si někdo z potencionálních zákazníků Karlovarského kraje, omámený Vaší reklamou, zajede koupit nového Citroëna třeba do Plzně či do Holýšova??
Takhle naivní snad nejste, že?
Už si pomalu chystám itinerář na květnový výlet do Vysoké pece u Chomutova (pouhých 65 km) - nejbližší servis. Váš, pane řediteli! Budu potřebovat servisní prohlídku číslo tři (3). Parametry: 6 let anebo 60 000 km - hlásí palubní počítač mého "letadla". Kilometry sice nemám, ale roky jsou jasné.
Anebo?
Předběžně jsem konzultoval možnost v "mém" novém servisu. Není problém, mám se ohlásit několik dní předem, donést seznámek možných závad. Nastudují potřebné náplně a protokoly prohlídky, objednají prý případné ND, dokonce udělají potřebnou STK. Hmm... To se mi líbí.
Pane řediteli, zásadně jste Vy ani vaše firma neodpověděli na žádnou otázku v minulých mých článcích. Nečekám odpověď ani dnes. Je mi líto, že majitelé v Karlovarském kraji tiše skřípou zuby nad neschopností a politikou nezájmu firmy, jež má ve znaku dvě stříšky.
Děkuji. Jiří
Jiří Mitáček
Vše, co mám...
Titulek je mnoho říkající... Budu vám vyprávět příběh „obyčejné“ gramofonové LP desky. Její věk - 47 let... Uvozovky naznačují, že má v mém dosavadním životě neobyčejné zastoupení. V závěru tohoto vyznání pochopíte...
Jiří Mitáček
Dobrý den, pane Zemane…
Takto jsem začínal svůj velice slušný „rozlůčkový“ blog s panem Zemanem. Jenom jsem mu chtěl sdělit, že budu 5 let žít v zemi. která nemá presidenta. Vůůůbec jsem netušil, že těch let bude 2 x tolik. A vůbec jsem netušil...
Jiří Mitáček
Fakt jsem to v mém věku nečekal!!
Copak? Pokles zdraví? Pokles erekce? Pokles financí? Pokles sebevědomí ...? Ani jedno z výše uvedených, Horší...
Jiří Mitáček
Potkal jsem Barunku…
Doba covidová... Prožíváme „na plný pecky“. Pokud neposloucháme, nedíváme se nebo nečteme příliš často komentáře o „stavu hladiny“ v naší populaci, hledáme...Napadá mě jeden známý televizní pořad o čase (uváděl pan Karel Čáslavský).
Jiří Mitáček
Autobus přátel…
Šiš. To je tak těžkej provoz... Porád se vám nějak mění posádka a kdo má tyhle šachy pořád stíhat. A hlavně zdůvodňovat „přeskupovačku". Šoupnete někoho o sedák dál a už musíte "zdůvodňovat".
Další články autora |
Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili
Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...
Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce
Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...
Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini
Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...
Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru
Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...
Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda
Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...
Máš jiný názor? Tak tohle je výsledek. Kaliňák o zákulisí atentátu na Fica
Premium Je jedním z nejbližších lidí premiéra Roberta Fica ve straně Smer-SD. Byl ve všech Ficových vládách...
Se samopalníky šli svrhnout komunisty. Proč největší Prokešův puč nevyšel
Premium Před 75 lety, v polovině května 1949, se měl odehrát vůbec nejvážnější ozbrojený pokus o svržení...
Hlavně díky manželce. Britský premiér Sunak je se svou ženou bohatší než král
Britský premiér Rishi Sunak a jeho manželka Akshata Murtyová v loňském roce, kdy byl Sunak celou...
Vlak na Děčínsku usmrtil člověka, provoz na trati do Ústí nad Labem byl přerušen
Vlak u Dobkovic na Děčínsku v pátek vpodvečer srazil člověka. Na místě podlehl svým zraněním, řekl...
Prodej bytu 2+1 v Mariánských Lázních - ul. Skalníkova
Skalníkova, Mariánské Lázně - Úšovice, okres Cheb
2 365 000 Kč
- Počet článků 147
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1757x