Němečtí elektromobilisté jsou truhlíci …
Moc se mi to nezdá, ani jeho článek se mi moc nezdál, když jsem ho poprvé četl. Jen jsem ho prolétl a pomyslel si – divný – ale je to jeho názor – zkušenost ...
Vzpomněl jsem si na e-kolegy, co nám na srazy do Čech a na Moravu jezdí elektromobily až z Německa - ti jsou v pohodě - žádná paka a už jsem na to nemyslel. Pustil jsem to z hlavy - práce mám až až ...
Druhý den mi volal Lukáš – „četls to? Můžu ho ještě nominovat? Určitě vyhraji sud piva za nejlepší nominaci na e-kozla. Ten článek je tak praštěnej, že prostě musí vyhrát!“
„Sorry Lukáši, nominace na e-kozla (největšího škodiče elektromobility v ČR) jsou již uzavřeny – tak možná příští rok“ odvětil jsem.
Lukáš mne ještě chvíli přemlouval, že je to hrozný, tolik blábolů a ta diskuze – no strašný. Jaká diskuze, vždyť u tohoto blogu byla diskuze zakázaná? „To není blog, to je článek s diskuzí“ byla odpověď. Počet příspěvků do diskuze je 1.325! No to je masakr, kdo to má číst.
Našel jsem tedy článek a podíval jsem se na něj podrobněji - a už to vidím. Klam lži a manipulace, ale mistrně napsáno.
Autor se nejprve odkázal na „důvěryhodné“ zdroje - Cem Özdemir, Deutsche welle, … kdo si to však vyhledá - že? Autor budí i dojem, že má odborné znalosti – „pohon od Chorvatského Rimecu“
Autor vzbudil dojem, že má velmi dobré informace – z první ruky - „můj letitý soused Matthias“, … (jednou je to sice Matthias a podruhé Mattias (bez H) – ale zřejmě se jedná o jednoho a toho samého souseda …
Přenesená zkušenost (z první ruky) … sousedi … „Mattias si spočítal, že až …“
a dále "... paní starostka ..."
Ale možnost ověření? Město? Zdroje, citace – nic.
Autor dokázal vzbudil soucit – „ … Jorg. Starší pán… v zimě mrzne a to je neřešitelný problém … musí pěšky chodit nabíjet auto" – v ZIMĚ!!!
Autor dokázal také vzbudit u laiků odpor k elektromobilům – „musela s nelibostí vytáhnout svoje po léta opečovávané auto“ … (jako bych viděl naši Alfu – taková nespravedlnost .. nemít svoji vlastní garáž ) jak genderově nevyvážené (pánovo auto uvnitř, dámin miláček ven) – ale to je … téměř tam cítím útok na doposud šťastnou rodinu.
Elektromobil – takový rozbíječ štěstí TY TY TY – kliď se od našich garáží! Pryč od našich prahů!
„Všichni na to auto žehrají ... rodinu to neuveze, jezdí a zůstávají stát na cestě a nedojedou“ – toho nebezpečí - Bu Bu Bu.
„Ředitele už nebavilo poslouchat místní zelené“ … koho by ti politici bavili – že?
„Ta elektřina není ekologická“ … no jasně, ale když na elektřině vařím, svítím, jede mi na ni PC, televize, internet, telefon … to je samozřejmě vše ok. To je přece v pohodě - protože právě ti zelení (elektromobilisté) vlastně dělají nejvíc toho svinstva - když tím jezdí.
„ … občas to někdo zapomene dobít a - odtahovali třikrát za poslední rok …“ – tak to by fakt museli být paka když si nevšimnou těch největších čísel na palubce a navíc snad všechny elektromobily co znám tak u zbývajícího dojezdu pod 30 km vyloženě ŘVOU - že je potřeba je dobít – a pod 10 km dojezdu jsou už jejich upozornění téměř nesnesitelná!
"A tak dojíždí na kole každý druhý den 2 kilometry" ... a kam pak to kolo dá, když potom odjede elektromobilem, nechá je opřené o nabíječku?
Nebudu popisovat svoji elektromobilní praxi a vyvracet blogerovy nesmysly. Reálné problémy a život s elektromobilem si můžete přečíst ZDE.
Diskuze pod článkem byla celkem jednoznačná.
Dobře to shrnul na svém blogu i další účastník diskuzí ZDE – k jeho shrnutí prakticky nemám výhrad. Neřekl bych to lépe.
Dostávám se však ke svému kolíčku – behaviorální ekonomii.
Proč to ten Zíma dělá, proč píše o něčem, čemu nerozumí? Proč nás klame? Je to nevědomost, neznalost, nebo lež? Udělali si snad z něho Braniboři srandu? Vyděsili ho a nyní má jednostranné černobílé vidění?
Zajímal by mne Váš názor - kolik je toho v blogu o elektromobilitě pana Zímy pravda?
Vyzkoušejme to nyní v procentech :-)
Kdo z Vás ještě nečetl zmiňovaný blog pana Zímy - Nesoudní ekologové a elektroauto jako hotová rodinná tragedie - tak před hlasování doporučuji přečíst ZDE
Jako odměnu za hlasování jsem pro vás připravil obrázky elektromobilů, které zřejmě používají němečtí sousedé pana Zímy. (dle parametrů, které uvedl na Blogu)
Starostka – deklarovaný reálný dojezd 60km (city-el) to je ten vepředu!
Pošťačka – „takový trakař“ (Streetscouter) - stačí hledat na webu, nemám vlastní fotografii
Jorg – 3 x 2 x 5 (30 km a pak musí nabíjet) (El-víra)
Matthias (nebo snad Mattias) 11 x 2 x 2 (44 km a pak musí nabíjet) sedadla pro čtyři cestující
No a nyní už máte alespoň základní představu o čem ta elektromobilita v "Braniborsku" je :-))
Mirek Matyáš
Komunitní energetika se plíží
V roce 2024 nás čeká velká změna na trhu s energiemi a s elektřinou zvlášť. Je to jako vždy, někomu energie zdraží, někomu zlevní. Záleží na každém, jak se ke změně postaví.
Mirek Matyáš
Moje osobní válka je reakcí na komedii kolem Ukrajiny
Jakkoliv je situace uvnitř Ukrajiny šílená tragédie, kolem to už tak nevypadá. Komedií jsou reakce mnohých ostatních zemí.
Mirek Matyáš
Jak jsem nekoupil fotovoltaickou elektrárnu
Jestliže chápete elektromobilitu jako soubor technologií využívajících elektrickou energii, tak fotovoltaická elektrárna sem bezpochyby patří.
Mirek Matyáš
Mám ho … ale dalo to fušku
Proběhla spousta událostí, o kterých jsem chtěl psát. Setkání EV v Pelhřimově, Brněnský elektročtvrtek, závod elektrovozů, e-Salon, setkání blogerů ... Jedna událost ale trumfla vše. Mám ho – konečně.
Mirek Matyáš
Zvracející Ostravačky
Je skvělé jezdit elektromobilem, ale proč to EU chce po všech? Proč si každý nemůže koupit to, co chce? Je to kvůli tomu, abychom dýchali čistší vzduch, nebo spíš chce EU zničit náš automobilový průmysl?
Další články autora |
Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili
Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...
Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce
Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...
Drahé a rezavé, řeší Ukrajinci zbraně z Česka. Ani nezaplatili, brání se firma
Premium České zbrojařské firmy patří dlouhou dobu mezi klíčové dodavatele pro ukrajinskou armádu i tamní...
Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini
Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...
Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru
Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...
Poslanci schválili zkrácení doby oddlužení z pěti let na tři roky
Přímý přenos Zkrácení doby oddlužení z nynějších pěti let na tři roky pro všechny dlužníky, nejen pro...
Nejčastější nemocí z povolání zůstává covid. Postihuje hlavně zdravotníky
Ačkoli nových případů covidu je minimum, například za úterý jich přibylo jen 14 a v nemocnicích...
Rus s modro-žlutými vlasy hlásil krádež, dostal pokutu za diskreditaci armády
Komunikaci s policií už si asi příště rozmyslí pětadvacetiletý Stas Netěsov z Moskvy. Mladý Rus...
Zloděj ukradl kolo cyklistovi, který po pádu ztratil vědomí. Pomoc nezavolal
Cyklistika je jeho celoživotní vášní. V noci z neděle na pondělí se Michal zrovna vracel z...
- Počet článků 93
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1142x
Na služebních cestách najeto přes 150.000 elektrických km.
Elektromobil vnímám jako TŘEŠNIČKU na dortu elektromobility - té se věnuji v projektu www.mala-elektromobilita.cz