- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je mi dodnes záhadou, kde je, nebo na čí straně je vlastně pravda, neboli komu dýška patří? Vím, že různá pohostinná zařízení to řeší různě, někde i dost razantně, až k výrazu "krádež", pokud si personál spropitné nechá. Když se jdu někam najíst, tak restauraci zaplatím nemalou částku za jídlo, někdy ještě doprovázeno záhadnou přirážkou zvanou couvert (souhlasit s ní nemusím, ale zaplatit ano, nechápu proč) a pak chci, podle spokojenosti s obsluhou, dát něco navíc. Předpokládám, asi i trochu naivně, že to bude přilepšení k nevelkému číšnickému platu šikovnému, ochotnému a příjemnému pracantovi, nikoliv příspěvek panu majiteli! Ten už svoje dostal.
Přetlak pracovníků na trhu práce by neměl vést k zapomínání na to, co znamená pozitivní motivace. Protože kvantita nikdy nemůže nahradit kvalitu. Spokojený a dobře naladěný personál je určitě půlka úspěchu na cestě ke spokojenému hostu. A o tom by snad všechny služby měly být. Nebo ne?
Další články autora |
Blatce - Houska, okres Česká Lípa
4 290 000 Kč