Eurábie není mýtus, ale svět v kterém žijeme
Dnešní média jsou plná zpráv o negativním vlivu islámských přistěhovalců do Evropy, stejně jako jsou plná pozitivních prognóz o blahodárném vlivu stejných přistěhovalců. Je zajímavé, že obě strany vyzdvihují stejné aspekty pro podpoření svého tvrzení. Nicméně důvody jsou odlišné. Osobně jsem na straně odpůrců, a proto nikdy nemohu být ve svých tvrzeních plně objektivní, přesto se pokusím o malé srovnání.
Levice a sem řadím všechny zastánce multikulturalismu, anarchisté z Antify a zastánce liberální demokracie tvrdí, že Evropa by se měla poučit z historie a být plně otevřena všem rasám a kulturám, při čemž a to dost často se dostává na tenkou plochu, protože v jejich ideologii, případně přesvědčení je ta rovnost příchozích stavěna nad kulturu těch co příchozí přijímají. Nechtějí po nich, aby se přizpůsobili, ale naopak, aby si svoji kulturu a náboženství udrželi, protože tak to obohacuje evropskou společnost.
Odpůrci oproti tomu argumentují tím, že příchozí si udržují svoje náboženství a kulturu a toto náboženství a kultura není kompatibilní se základy evropské společnosti a demokracie. A zatímco příznivci islámského přistěhovalectví jásají nad stánky s kebabem a možností ženy si zvolit Bikiny anebo Burkiny, tak odpůrci argumentují, že se stánky z kebabu mizí z evropských měst Evropa a Burkiny nejsou pro islámské ženy svobodnou volbou, ale nutností, aby se i muslimka mohla vykoupat v bazénu anebo na pláži. Ostatně to byl i argument odpůrců zákazu Burkin na francouzských plážích. Těch samých odpůrců, kteří budou demonstrovat za ženská práva a na druhou stranu ve svém nadšení odsoudí ženu na druhou kolej do postavení druhořadé bytosti, která se musí přizpůsobit kulturním a náboženským zvykům. Zajímavé je, že i v tomto případě, argumentují ženskými právy. Zatímco odpůrce, kteří chtějí, aby i muslimka měla stejná práva jako Evropanka, nazývají tradičními nálepkami.
Dalším argumentem obhájců islámské imigrace je historie islámu, kdy podle nich, byl islám v minulosti mnohem vyspělejší a tolerantnější než křesťanská společnost. Odpůrci používají stejné argument, aby ukázali, proč zde islám nechtít a nedávat prostor muslimům a zatímco obhájci poukazují na Cordobu, což byl velice specifický islámský státní útvar vzhledem k blízkosti křesťanských zemí, tak odpůrci poukazují na skutečnost, že to byla islámská civilizace, která nejenže zlikvidovala kvetoucí oblasti Byzantské říše na Blízkém východě a v severní Africe, ale také vedla neustálé, 400 let trvající výboje, než proti nim Evropa postavila armádu a pak se islámským výbojům dalších šest set let bránila. A co se týče vzdělanosti, tak za ní říše Ummajovců a Abbasovců vděčí syrským křesťanům, kteří islámských dobyvatelům zprostředkovali antickou vzdělanost. Také je nutné zmínit, že První křížovou výpravu zastánci islámského přistěhovalectví vydávají za znak agrese křesťanské Evropy, stejně tak jako znovudobytí Pyrenejského poloostrova, přičemž zcela opomíjí předchozí historické události.
Metody se mění, ale cíl zůstává.
Levice se ve svých počátcích snažila změnit společnost ihned a radikálně, bez ohledu na oběti. Na počátku byla Francouzská revoluce, matka všeho teroru ve jménu blaha národa a lidu. Podobně se snažili změnit společnost i muslimové. Tak jako Levice narazila na svoje revoluční limity po nastolení komunistických a nacistických diktatur, kdy se ukázalo, že společnost nemůže fungovat na rasové anebo třídní nenávistí, tak muslimové narazili na svoje limity v technologické a vojenské vyspělosti jejich a evropské společnosti a to nejen v bitvě u Lepanta, ale hlavně v bitvě o Vídeň a nakonec v průběhu První světové válce, kdy mnoho nechybělo a dnešní Istanbul by byl opět řecký a nazýván Konstantinopolí.
Jak Levice, tak muslimové si z toho vzali ponaučení. Levice, která opustila svojí myšlenku násilné přeměny společnosti a muslimové, že když to nejde zbraněmi, tak pomůže demokracie a lidská práva, přičemž v tomto je Levice v neuvěřitelné symbióze s muslimy. Odpůrci naopak poukazují na to, že lidská práva by měla být stejná pro všechny, bez ohledu náboženství a pleť. Že jsou to muslimové, kdo by se měl přizpůsobit našim zvykům a respektovat je a pokud tomu tak není, tak by měli odejít. Poukazují na to, že mnohdy dochází k tomu, že například ve školách si již žák bez vyznání anebo křesťan nemohou dát jídlo s vepřovým masem, protože by to mohlo urazit jejich muslimské spolužáky anebo jejich rodiče. Obhájci dost často pak používají argument, že islámská strava je zdravá a vyvážená, což vepřové maso není, takže nedochází k žádné újmě nemuslimských návštěvníků školy.
Což mi připomíná jeden kreslený vtip, kde je v záchodové míse Bible a ti progresivní nadšeně chodí kolem, pokyvují hlavou a jásají nad demokracií a uměleckým sebevyjádřením. Pak jdou kolem záchodové mísy, kde je Korán, a jsou znechuceni netolerancí autora, který svým výtvorem ukázal, že je islamofob a xenofob a žádají jeho potrestání.
Martin Kavka
Váš imigrant není můj imigrant, nechtějte abych platil vaši radost pomáhat
V souvislosti s i italským ne připlouvajícím lodím „charitativních“ organizací, se objevil starý nešvar. Musíme být solidární. Musíme pomáhat, musíme, prostě musíme.
Martin Kavka
Občanský aktivismus zaštiťující se liberalismem je nebezpečím pro demokracii
Kdo by to řekl, že liberalismus se může stát nebezpečím pro demokracii, a přitom je dnes liberalismus větším nebezpečím než v médiích uváděný „populismus“. Je to paradox, ale svoboda pro všechny prostě nefunguje.
Martin Kavka
Diktatura sexuálních menšin. Myslete jako LGTB, jinak přijdete o práci
Nedávný případ amerického pekaře poodkryl pokličku uvažování sexuálních menšin. Kdo si nemyslí, že homosexualita je normální, má problémy a je terčem útoků. Velmi zajímavě se k tomu pro server Echo24 vyjádřil Rod Dreher.
Martin Kavka
Rakousko chce zakázat politický islám, Francie naopak pustí na svobodu 450 islamistů
Západní země ukazují čím dál tím větší bezbrannost s děním u svých muslimských menšin. Což se ukazuje na různých „experimentech“ a to od skoro naprosté tolerance, jako ve Švédsku, či naopak o snahu z islámu odstranit politiku.
Martin Kavka
Pro pana Polického – Muslimský cukrář se svatebním dortem pro gaye
Původně jsem chtěl reagovat v diskusi pod svým článkem, ale nakonec jsem se rozhodl, že tohle není jen na pár slov, či několik vět.
Další články autora |
Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka
Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...
Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie
Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...
Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů
Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...
Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné
Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...
Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let
Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...
Ruský zbrojní průmysl vzkvétá. Díky čínské pomoci výroba dramaticky roste
Premium Přes citelné západní sankce ruský zbrojní průmysl vzkvétá. Tamní produkce zbraní se dramaticky...
Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů
Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...
Budoucnost válčení? Stíhačka řízená AI obstála v „boji“, vezla i šéfa letectva
Americký šéf letectva Frank Kendall se poprvé proletěl experimentální stíhačkou F-16, kterou místo...
Hamás má týden na příměří, jinak Izrael vtrhne do Rafáhu, spekuluje Egypt
Izrael dal palestinskému radikálnímu hnutí Hamás týden na to, aby přijal dohodu o příměří a...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!