Martin Jedlička
- Počet článků 10
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 5434x
Seznam rubrik
Oblíbené stránky
Martin Jedlička
Odcházení Hondy Accord
Smutná zpráva letošního ledna: v Evropě končí Honda Accord. Z ekonomického hlediska je rozhodnutí Hondy pochopitelné. V Evropě loni prodala za celý rok jenom 3453 Accordů, což je méně, než škodovka prodá za týden Octavií. Zmar, který automobilka cítila, vystihl Leon Brannan, šéf britské Hondy, když prohlásil, že náklady na soupeření s Mercedesem třídy C a BMW řady 3 přiváděly vedení značky k pláči.
Martin Jedlička
Autoškola národa ČT: jak zabít dobrý nápad
Na českých silnicích denně zemřou v průměru tři lidé, to je známá a nepříliš povzbuzující skutečnost. Proto jsem s radostí uvítal první informace o projektu České televize, nazvaném výstižně Autoškola národa. Bez ohledu na to, že se jednalo o jednorázový pořad (česká veřejnost by si zasloužila něco dlouhodobějšího a systematičtějšího), mohl tento námět dobře fungovat. Ale nefungoval.
Martin Jedlička
Prahou už jen rychlostí 50 km/h: nejhorší možné řešení
Rok 2010 s sebou přináší hodně změn, jednu z nich ale pocítí pražští řidiči více, než ty ostatní. Od prvního ledna se totiž na většině hlavních tahů v Praze, včetně magistrály nebo Jižní spojky, snížila rychlost ze 70 km/h na klasických městských 50 km/h. V některých dalších úsecích toto platí už pár měsíců. Bylo to nutné? Řekl bych, že nikoliv.
Martin Jedlička
BMW 5 zvítězí nad Mercedesem E na plné čáře
Prosincový AutoTip přinesl na svých stránkách inspirativní srovnání dvou titánů vyšší střední třídy: nového Mercedesu-Benz E 350 CDI a úplné novinky BMW 530d, která vyjede na silnice až začátkem roku 2010. Jednalo se sice zatím pouze statické první dojmy bez testovací jízdy, ale k určité představě pisatelům i čtenářům přispět mohlo. Zejména pak přímé srovnání známých technických detailů.
Martin Jedlička
Jak se stát vrahem z povolání? Kampaň odpověď nedává
V rámci kampaně "Nemyslíš – zaplatíš" se v létě kolem dálnic objevily billboardy, které se snažily varovat řidiče provokativním textem, v jehož nadpisu stála otázka "Jak se stát vrahem z povolání?". Předmětem mé kritiky je obsah těchto billboardů – nejenže na položenou (nepochopitelnou) otázku neodpovídá, ale zároveň sám o sobě má potenciál vytvářet nebezpečné situace tím, že řidiče vyvádí z pozornosti.