- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
sem taxikář a nadával sem na začátku ale kupodivu nejsou vůbec zácpy divné nebo že by byli lidi na horách?
se nechlub a na horách nejsem doprava doleva stejně prjet Prahou je na prášky taxikářku bych dělat nechtěla
Já si myslím že kdyby všichni dodržovali v Praze rychlost tak by to plynulosti jenom prospělo.A je jedno jestli 50 nebo 70.Zkuste si spočítat o kolik projedete 1km rychleji 70 než 50 a pak stačí jeden chytrák který udělá myšku nebo se před vás nacpe a je ten najetý čas pryč, Problém řidičů v Praze je ten že spěchají a jezdí jako prasata jenom kvůli tomu aby všichni stáli na další křižavatce.
Člověk neví jestli se má smát nebo brečet.
V obci se má jezdit 50 a ne 70. Vždy jsem když vidím v Praze značku 70km/h, tak jsem si pomyslím, který debil tohle vymyslel! U nás na Bílé Hoře, jsou takové značky třeba na 200m úsecích a navíc mezi obytnými domy! 100 v noci na Jižní spojce, tak to nemohl vymyslet nido jiný než totální debil!
Kdo má okno s výhledem na město, tak asi ví o čem mluvím, ten hluk od automobilové dopravy je opravdu nesnesitelný. Navíc 50ka dá šanci ekologickým vozidlům - elektroskůtrům, elektromobilům a eletrokolům a zvýší kapacitu silnic (budou menší zácpy) !
Co je špatně na 100 km/h na městském okruhu?
Pražský magistrát umí bohužel vymýšlet pouze restriktivní řešení. Je to jen další ukázka, jak funguje hlavní město Praha - jedete po tříproudé silnici padesát. Za dvacet let od pádu režimu jsou silnice v ubohém a ještě ubožejším stavu. A výsledkem je - logicky hluk. Takže neuděláme kvalitní a tiché silnice, ale snížíme rychlost.
O jakém restriktivním řešení mluvíte? V obci se má jezdit 50 km/hod. ze zákona. Stejně tak hluková zátěž v tzv. vnějším prostoru určeném k bydlení je stanovena k zákonem, a činí 50 dB ve dne a 40 dB v noci. Tyto limity jsou považovány podle zákona o veřejném zdraví za nepřekročitelné.
to mam brát jako vysvětlení proč tam ta značka je instalovaná? z toho je trochu cítit, že autor sám ví, že je to pitomost, tak to další pitomostí zhoršuje, už se těším, až bude na zákazu odbočení dodatková abys nevjel do jednosměrky na zákazu stání, abys nepřekážel, na placeném parkovišti ,abysme si namastili kapsu, na průjezd zakázán, abyste nerušili starostu a podobně, jestli ví někdo, jméno toho pitomce, co tuhle značku vymyslil, ať to napíše
Ne pitomec je tu někdo jiný. Je to proto, že každý si myslí, že omezení rychlosti je jen z důvodu bezpečnosti, tj.že není možno na dané komunikaci jet rychleji. Ale ono to tak není, např. na magistrále se dá jet bezpečně rychleji, ale vzhledem k tomu, že jsme lidé a pohybujeme se ve městě, kde žijí také ostatní, tak je rychlost omezena na 50km z důvodu hlučnosti (oprávněně). A protože spousta lidí by si řekla, že je to jen buzerace, tak se tam umístila dodatková tabulka s vysvětlením proč to tak je? Stačí na pochopení?
Snížení hluku? Pche!
Měli dát pár betonových zátaras napříč a bude po hluku. A určitě je to levnější než ty radary! Nebo že by to nebylo to pravé???? :)
Napsal jste: "Přitom se jedná o rovné, přehledné a několikapruhové (tedy řidičsky nijak problematické) úseky..."
Z hlediska nehodovosti jsou právě Vámi jmenované úseky nejnebezpečnější.
Nesmysl, nejsou nejnebezpecnejsi, rozhodne ne v prepoctu na pocet aut ktery tudy projede. Proc bysme vlastne staveli nakolikapruhove dalnice s velkym polomerem zatacky, kdyz je to podle Vas to nejnebezpecnejsi ? :-)
Kontroversní politici předražují veřejné zakýzky a když to na ně praskne, pak musí soustředit pozornost lidí jiným směrem. Tímto se řídí politici od nepaměti a teď to uplatnili radní z Prahy. Naoko chtějí snížit hluk v okolí hlavních silničních tahů, ale v podtstatě potřebují odklonit hledí novinářů a veřejnosti od svých velkých krádeží. Že by jim ty krádeže nakonec prošly? Ne, nedopusťme to.
Jste blbí, zvolili jste si Béma, tak to máte za trest...
Neboj Bém letos končí. I s Jančíkem.... Bude mít více času lézt po kopcích.