Brazílie den VI. Pláž pramenů

Ráno odcestovali spolubydlící a na hotelu nás zůstalo asi šest. O to víc se nám věnovala še delegátka, která byla vážně skvělá a málokdy jsme zažila ze strany cestovní kanceláře takovou péči. Nevím, jestli to bylo tím, že i pro ně byla tato destinace nová...každopádně delegátka se u nás na hotelu stavovala každý den a měla skvělé informace o místních lidech i o samotném městě a okolí.

Další den a další výlet. Tentokrát 152km od Fortalezy do regionu Canoa Quebrada. Jedná se o oblast, kterou si oblíbily především partičky hippies. Pokud vás toto hnutí zajímá, vyražte se. Čas jakoby se tady zastavil. Potkávali jsme květinové děti v jejich charakteristických oděvech na každém kroku. Všude se ozývala hudba typická pro toto hnutí a jenom jsem čekala, kdy se přede mnou objeví John Lennon s dlouhými vlasy, čelenkou a brýlemi na očích. Našim cílem je Praia das Fontes a nádherná oblast vodou a erozí stvořených labyrintů Morro Branco. Kaňony Morro Branco jsou na východním pobřeží . Je to nádherná oblast..písky v kaňonech, kterými procházíte až k pobřeží mají tak rudou barvu, že když se do nich ještě opře sluníčko, začínáte se bát o své oči. Při průchodu kaňony můžete báječně pozorovat strukturu zdejší zeminy, ale protože nejsem geolog, nic vám k tomu neřeknu..jen, že to bylo skutečně zajímavé. Sluníčko pražilo a opíralo se do rudých kaňonů a musím říct, že tak nádhernou, barevnou a zajímavou strukturu země, jsem ještě nikde neviděla.Courali jsme kaňony a kochali se krásou zdejší krajiny. Další zastávkou byla Praia des Fontes aneb Pláž pramenů. Usídlily jsme se na pláži. Když se procházíte po pláži, zjistíte, proč se pláž nazývá pláží pramenů. Podél pláže jsou skály a z každé z nich vytéká nádherně čistá a ledová voda. Tisíce pramenů a pramínků. Oceán zády, nádherná písečná pláž a prameny. Ráj! Z pláže jsme se přesunuly na pozdní oběd do Hotelu des Falésia. V rámci zaplacení výletu u cestovní kanceláře jsme měly i oběd v této hotelové churascarii (=samoobslužná restaurace, kde opět pokud neopustíte prostor restaurace, můžete jíst a jíst a jíst…třeba 24 hodin). Jídlo už odmítám komentovat, všichni Brazilci jsou dokonalí gurmeti a kuchaři, po kterých by u nás sáhly absolutně všechny špičkové hotely. Po jídle jsme obsadily stoleček u bazénu a popíjely brazilskou kávu a dokonalou caipirinhu. K pobavení hostů fungovali animátoři s různými soutěžemi a programem. Hotel byl plný různých bazénů a byl to dokonalý relax.

Autor: Michaela Kubná | středa 22.10.2014 7:40 | karma článku: 7,78 | přečteno: 197x

Já, já, já...jenom já

Mám se ráda. Mám se hodně ráda a myslím si, že je to naprosto normální. Vlastně ne normální, je to základní podmínka k tomu, abych mohla mít ráda i někoho jiného. Základní podmínka k tomu, abych mohla mít ráda lidi okolo sebe, abych mohla mít ráda lidi obecně. Bez lásky a úcty k sobě, nedokážu cítít lásku a úctu ke společnosti okolo sebe. Konec kostrbaté filozofie, vysvětlím to....

14.3.2015 v 12:28 | Karma: 24,82 | Přečteno: 1477x | Diskuse| Ostatní

Historie jedné cesty

Poslední cesta k rodičům...to už je dávno. Na vánoce,takže vlastně v loňském roce. Je na čase vyrazit znovu. Jezdívám Žlutým a ani tentokrát nemám důvod své zvyky měnit. Při mé práci, kdy si do poslední chvíle nejsem jistá, zda do vlaku v naplánovanou dobu nastoupím, je víc než báječná věc, možnost stornovat jízdenku 15 min před odjezdem a to bezplatně. Jedu Žlutým.....

5.3.2015 v 13:22 | Karma: 10,33 | Přečteno: 469x | Diskuse| Cestování

Moje divadelní začátky....a konce

V době, kdy jsem navštěvovala základní školu, se každý rok organizovaly tzv. akademie. Byl to soubor představení žáků školy pro rodiče,babičky a dědečky. Každý ročník si nacvičil nějaké představení nebo hru a s tím jsme pak vystupovali. Byla jsem mezi "vybranými" jedinci každý rok, ale dva ročníky mi obzvlášť uvízly v paměti....

7.1.2015 v 10:39 | Karma: 7,44 | Přečteno: 293x | Diskuse| Ostatní

Michaela Kubná

Z pasáčka krav vzornou pionýrkou

Jen co jsem opustila školku a období pasení krav, čekala mě jiná "kariéra". Kariéra vzorné pionýrky. Ne ideově. V době, kdy jsem začala chodit do školy, neexistovaly jiné zájmové kroužky než ty pod hlavičkou SSM a potažmo pionýra. Chodila jsem tam taky a (nekamenujte mě) měla jsem to ráda...

6.1.2015 v 11:15 | Karma: 14,65 | Přečteno: 971x | Diskuse| Ostatní

Michaela Kubná

Jak jsem se stala pasáčkem krávy

Ačkoliv jsem typické venkovské dítě, k drůbeži mám vztah hodně chladný. Samozřejmě ne k té na talíři. To se máme hodně rádi, jenom se obávám, že je to vztah naprosto a úplně jednostranný. Ale živá drůbež me neoslovuje. Slepice považuji za naprosto tupé bytosti. Chodím k nim dodnes kouřit a jejich prázdné oči upírané na mou ruku s cigaretou, mě fakt iritují. Krocanů a krůt se bojím, před husama utíkám a kachny jsou mi lhostejné.

3.1.2015 v 8:27 | Karma: 19,61 | Přečteno: 2626x | Diskuse| Ostatní

Policie v pohotovosti kvůli hrozbě terorismu. Zadržela podezřelého cizince

8. června 2024  23:01,  aktualizováno  9.6 12:41

Policie dopadla cizince podezřelého ze zvlášť závažného zločinu, po kterém vyhlásila pátrání v...

„Ukrajinská sebevražda“. Intriky v Kyjevě čím dál víc frustrují Západ

11. června 2024  19:21

Kádrové změny nezmítají jen ruským ministerstvem obrany, rostoucí pozornost vzbuzují i rošády v...

Dar pro Ukrajinu prostřednictvím Čechů vyvolal na Tchaj-wanu bouři

10. června 2024

Premium Dar, který má pomoci Ukrajině s obnovou tamního zdravotnictví, způsobil na Tchaj-wanu politický...

Volby vyhrálo ANO před SPOLU. Stačilo! i Přísaha mají dvě křesla, propadli Piráti

9. června 2024  20:29,  aktualizováno  10.6

Volby do Evropského parlamentu vyhrálo v Česku hnutí ANO. Od voličů získalo 26,14 procenta hlasů,...

Policie prověřovala nákup vojenského materiálu pro Ukrajinu. Zajistila 300 milionů

5. června 2024,  aktualizováno  8.6 21:12

Premium Česká policie v tichosti prověřovala třaskavý případ, který může mít negativní dopad na zbrojní...

Z výnosů ruského majetku se zafinancuje půjčka pro Ukrajinu, dohodli se lídři G7

13. června 2024  16:23,  aktualizováno  20:17

Lídři zemí skupiny G7 se ve čtvrtek na summitu v Itálii shodli na poskytnutí půjčky Ukrajině ve...

USA se bezpečnostně zavázaly Ukrajině na 10 let. Koordinovat zbraně má NATO

13. června 2024  19:44,  aktualizováno  20:04

Aktualizujeme Zelenskyj a Biden v Itálii podepsali desetiletou americko-ukrajinskou bezpečnostní dohodu zaměřenou...

Česká stopa v ukrajinské korupční kauze. Policisté jeli pro důkazy do Prahy

13. června 2024

Premium Jméno Dmytro Seničenko v Česku není příliš známé. Zato v domovské Ukrajině, kde tři roky vedl mocný...

Tony Blair se sešel s Toniblerem, a ne jedním. V Kosovu mu odhalili sochu

13. června 2024  19:56

V kosovském městě Ferizaj (Uroševac) odhalili sochu bývalému britskému premiérovi Tonymu Blairovi....