Petr Dvořák, ten co vyhladil vrásky České televizi

Od října minulého roku má naše státní televize nového generálního ředitele Petra Dvořáka. Ten podle očekávání proměnil Českou televizi k nepoznání. Zmodernizoval ji a udělal z ní druhý nejsledovanější kanál u nás.

Nejprve přišel se změnou Událostí, které se protáhly na hodinu. Moderátoři v ní stojí a využívají interaktivní prvky. Sledovanost Událostí se tak zvýšila téměř o pět procent.

V rámci modernizace došlo i ke změně loga. Do té doby byla Česká televize jediná v Evropě, která neměla na obrazovce své korporátní logo.

Nový generální ředitel rovněž jmenoval spoustu nových tváří na pozice vedoucích  producentských skupin. Na pozici vedoucího oddělení marketingu České televize je nově také Tomáš Studeník.  

Dále se ČT snaží více podílet na tvorbě filmů jako koproducent, proto vzniklo nové filmové centrum ČT v jehož čele budou Helena Uldrichová, kreativní producent Tomáš Baldýnský a hlavní dramaturg Jaroslav Sedláček.

Do budocuna chystá ředitel zavedení dětského pořadu ČT3 a podporu vlastní tvorby. Snad se mu podaří získat třetinový podíl na sledovanosti a hospodařit bez nutnosti čerpání z rezerv.  

Petr Dvořák tedy zmodernizoval ČT a dostal ji na evropskou úroveň. Zároveň rozšířil cílovou skupinu televize, která zde nyní může najít řadu nových zajímavých pořadů.

Autor: Jindřich | středa 3.10.2012 10:56 | karma článku: 7,85 | přečteno: 928x