- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
http://zpravy.e15.cz/byznys/obchod-a-sluzby/cesi-v-e-shopech-za-
Nikdy dříve jsem si neuvědomil, jak nepohodlné může nakupování v internetových obchodech být. Když jsem po usilovném zadávání parametrů konečně našel ten relativně vyhovující výrobek, myslel jsem si, že mám to nejhorší za sebou. Radoval jsem se předčasně. K čemu je, že existují servery, které mi ukáží, kde je za kolik produkt prodáván, když na mě po většině rozkliknutí blikal červený nápis vyprodáno? A to by nebyl jediný problém. Nejen, že se z internetu nedozvíte, která funkce co znamená a zda je lepší ta, či ona. Mnohdy se dokonce informace o produktu na jednotlivých stránkách liší. Že jsem se ale ani na stránkách výrobce nedozvěděl, jaký výrobek se mi nakonec dostane do ruky, neboť „v jednotlivých zemích se mohou parametry lišit," to postrádá veškerou logiku. A tak mi nezbylo, než vytočit číslo infolinky a volat.
Domnívám se, že hlavním atributem nakupování po internetu by měla být jeho pohodlnost. Žádám toho tolik, pokud chci kvalitní informace o produktu tak, abych nebyl prodejci nucen obvolávat jejich placené informační linky? Vždyť ani v obchodě si neplatím za poskytnutí informací od personálu. A pokud na ně už volám, rád bych se alespoň odpovědi na své otázky dozvěděl.
Po této zkušenosti si opravdu nejsem jist, zda mi nakupování přes internet opravdu čas ušetří. Jak je ale možná taková neinformovanost? A proč kolikrát ani výrobci sami neusilují o šíření ucelených informacích o svých výrobcích?
Další články autora |
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!